Klopt, ach dit jaar sowieso wel bij.
Ow ja dat sowiesowrote:Klopt, ach dit jaar sowieso wel bij.
hopelijk lukt de freindscamp alleen de 17e haha
Ow ja dat sowiesowrote:Klopt, ach dit jaar sowieso wel bij.

Dat (mam)moet haast wel!wrote:
Lijkt me dat de stage wel een mammoet zal worden
Ik zet mijn geld denk ik op Phuture Noize (ft. B-Front). Q lijkt hem flink te gaan pushen (terecht) en een DQ anthem kan daar zeker aan bijdragen! Of kraam ik nu onzin uit?wrote:Gaan we nog speculeren wie anthem maker is dit jaar? Wie of wie?
wrote:Ik zet mijn geld denk ik op Phuture Noize (ft. B-Front). Q lijkt hem flink te gaan pushen (terecht) en een DQ anthem kan daar zeker aan bijdragen! Of kraam ik nu onzin uit?wrote:Gaan we nog speculeren wie anthem maker is dit jaar? Wie of wie?
Op z'n twitch en op discord blijft ie roepen dat hij het sowieso niet is. Maarja we weten dat dat niet zoveel zegt.wrote:Atmozfears.
Dit!wrote:Atmozfears lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Idd, een producer die beetje van beide stijlen in de mix gooit.wrote:Dit!wrote:Atmozfears lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Is het denk ik nog ieets te vroeg voor.wrote:Atmozfears lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Hoewel ik Sub Zero Project het ook nog wel zie doen.
wrote:
Zie overigens nooit gebeuren dat het een keihard Raw anthem zal worden.
Hoe kunnen we deze vergeten!wrote:Frontliner misschien ?
Van alle dingen waar je negatief over kan zijn haha.wrote:Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.
Wat is er precies mager aan dan, dat van een lokale discotheek ziet er namelijk nog wel 100x slechter uit.wrote:Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.