Ja en dan alle classics in een Rebelion jasje a lawrote:Rebelion classics op de main
View on SoundCloud
Ja en dan alle classics in een Rebelion jasje a lawrote:Rebelion classics op de main
Linksvoahhwrote:Linksvoor dan maar?
Het is vrijdagmiddag, hoezo GEEN TIJD VOOR BIER GVDwrote:
wrote:Linksvoor dan maar?
Waarschijnlijk wordt het dan zoiets.wrote:Vervolgens de set van Rebelion was wel echt het hoogtepunt van de avond. Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha!
Altijd maar denken aan dat bier.wrote:Kunnen we niet een keertje rechts of links midden doen? Staan we dichter bij de barwrote:Linksvoor dan maar?
wrote:Het is vrijdagmiddag, hoezo GEEN TIJD VOOR BIER GVD
Hmmm, zou even contact opnemen met de organisatie.wrote:op de camping als je rond dit tijdstip naar binnen gaat? Iemand die dit kan bevestigen?!!?!
Alleen als je met mij naar Tweekacore gaatwrote:Ja als iedereen vanaf nu even precies kan aangeven wat ze precies gaaf vinden aan de line-up dan zorgt SVB dat dat allemaal in excel komt te staan, houden we samen een PowerPoint de week voor het evenement
Deal?
Wat fijn dat we op 1 lijn zitten joh, dan gaan we elkaar veel zienwrote:Ik was even ingelogd op het account van Lommen en even mijn gedachte over de line-up getypt. Hopelijk kunnen jullie mij vergeven mods.
Vergeet je stem banden niet op te warmen om er elke 2 minuten een hey ho uit te gooien.wrote:Lijkt me overigens echt geweldig![]()
.
Hoop wel dat je met me mee naar Malice, Rooler en Rebelion gaat hoor..wrote:Ik ben helemaal content!!
Top Pre en Afterparty, GEWELDIGE zondag en een relaxte zaterdag![]()
Mensen hebben het hier over dat de Raw tegenvalt, ik zie het als dat Q een duidelijke keuze heeft gemaakt.
Het dood en verderf (om Koen maar even te quoten) gehalte is onwijs laag en de melodische raw is ruim vertegenwoordigd!!
Well done Q
View on SoundCloudwrote:Denekamps Gespuis, ik weet wie daar in zitten, maar is dat wat?
Hadden destijds bij Radical z'n feest gedraaid toch?
Ongegeneerd pompen dus xDwrote:View on SoundCloudwrote:Denekamps Gespuis, ik weet wie daar in zitten, maar is dat wat?
Hadden destijds bij Radical z'n feest gedraaid toch?