Plzzz neewrote:Ja als iedereen vanaf nu even precies kan aangeven wat ze precies gaaf vinden aan de line-up dan zorgt SVB dat dat allemaal in excel komt te staan, houden we samen een PowerPoint de week voor het evenement
Deal?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Pff, nu mag die onderhand wel eens komen zeg. Wachten wel een beetje beu ondertussen.
Bedankt Corneel voor het reposten van 80% van de line-up!
wrote:Ja als iedereen vanaf nu even precies kan aangeven wat ze precies gaaf vinden aan de line-up dan zorgt SVB dat dat allemaal in excel komt te staan, houden we samen een PowerPoint de week voor het evenement
Deal?
Geen dank kerel! Dacht al dat jij dat heel fijn zou vinden.wrote:Bedankt Corneel voor het reposten van 80% van de line-up!
@Rick-Jan, lijkt me een top idee! Zal even Q-Dance inlichten, wie weet kan dit live uitgezonden worden op nationale tv/Facebook ofzo. Kan me geen betere promotie voor zo'n feest bedenken!
Last edited by corneelwr on , edited 2 times in total.
wrote:Bedankt Corneel voor het reposten van 80% van de line-up!
cOrNeEl jIj hEb eEn BrEdE sMaAk sEg
Zou fijn zijn! Tof dat je bereid bent die moeite even te nemen.wrote:Zou ik anders even de line-up van vorig jaar met die van dit jaar vergelijken en hier onder elkaar zetten?
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.
Niet alleen een brede smaak!wrote:cOrNeEl jIj hEb eEn BrEdE sMaAk sEg
ik weet dat ik hier in minderheid zit met mijn mening, maar ik vind het wel leuk dat b-front er op staat
wrote:Niet alleen een brede smaak!wrote:cOrNeEl jIj hEb eEn BrEdE sMaAk sEg
Its Cro.
wrote:Zou ik anders even de line-up van vorig jaar met die van dit jaar vergelijken en hier onder elkaar zetten?
Wat flauw zeg.
Waarom niet gewoon van alle jaren. Luilak.
wrote:Niet alleen een brede smaak!

Wat een brede armen inderdaad. Ben jij toevallig DJ bij Hardstyle Mafia???
Het valt me trouwens op dat gelukkig de main ook ditjaar op zaterdag weer geen raw fest is
Alleen freqeuncerz die harder draaien, maar geen echte dood & verderf raw.
Last edited by Koen on , edited 3 times in total.
Deze informatie zou je niet delen!!!!!!1wrote:img]te grote foto[/img]wrote:Niet alleen een brede smaak!
Wat een brede armen inderdaad. Ben jij toevallig DJ bij Hardstyle Mafia???
-
AHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2014
- last seen May 2024
Had pre-order tickets voor zaterdag ook al was het enorm twijfelen, nu door partyflock weer aan het twijfelen gebracht en toch maar zondag tickets ge pre-ordered. Als iemand nog Saturday tickets zoekt doe me PM
Had op zn minst wel een leuke toevoeging met paint verwacht ofzo Melvin.
wrote:Het valt me trouwens op dat gelukkig de main ook ditjaar op zaterdag weer geen raw fest is
Zou wel zwaar verdiend zijn als Rebelion op de main zou draaien .
Ik had persoonlijk, minus militia, radical redemption, gunz for hire (of adaro, ran-d), digital punk of warface niet uitgesloten na voorgaande jaren.wrote:Zou wel zwaar verdiend zijn als Rebelion op de main zou draaien .wrote:Het valt me trouwens op dat gelukkig de main ook ditjaar op zaterdag weer geen raw fest is
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
Bron???wrote:Rebelion classics op de main
PFwrote:Bron???wrote:Rebelion classics op de main
Kreeg appje van Miwer.wrote:Bron???wrote:Rebelion classics op de main
www.partyflock.nl/rebelionclassicswrote:PFwrote:Bron???wrote:Rebelion classics op de main
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Zondag maar eens proberen te kopen.