Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:24 
 
Hardtraxxer

Waar de fuck zijn alle sets fan Defqon.. Alles is verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:17 
 
Hardtraxx Addict

Just88 schreef:
Waar de fuck zijn alle sets fan Defqon.. Alles is verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:

Q-dance heeft nog niets online geplaatst en q-dance kennende laten ze offline halen wat door anderen geplaatst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 13:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Waar de fuck zijn alle sets fan Defqon.. Alles is verwijderd van mixcloud. Eerst stond alles onder Victory Forever Radio.. :cry:

Thera heeft aangegeven dat hun set online wordt gegooid door Q, dus misschien doen ze dat ook met al die verwijderde sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik acht het waarschijnlijk dat dit inderdaad juist een voorbode is voor het online gooien door Q zelf, waarbij ze er dus eerst voor zorgen dat er geen materiaal van anderen online staat, zodat zij de enige aanbieder zijn/worden om zo maar te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension geeft in het Fatality toppa ook aan zijn set te hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:37 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Mind Dimension geeft in het Fatality toppa ook aan zijn set te hebben gehad.


Phuture Noize heeft ook een tijdje terug via facebook gezegd dat zijn set(s) "soon" online komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Weten we dat ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2000 euro boete wat?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het inderdaad ook vrij extreem. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Da fuq? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo gek toch? Anders staan straks de helft van alle sets al online voordat Q ze heeft vrijgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook niet zo gek.
Hij zal zelf de voorwaarden hebben geaccepteerd voor het draaien daar en natuurlijk staat er een boete op iets uitbrengen waar Q-Dance ook rechten op heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Q dan niet gewoon beter de setjes doorsturen naar artiesten NADAT ze die zelf online hebben gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kan Q dan niet gewoon beter de setjes doorsturen naar artiesten NADAT ze die zelf online hebben gezet?

Waarom? De artiesten mogen de set toch gewoon hebben. Naast dat zij kunnen kiezen om promo's er uit te halen of bepalen dat ze hem niet online willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat bij Intents zo was hadden wij een probleem gehad, eerste wat ik in enthousiasme gedaan heb was die set op onze Soundcloud gooien zodra ik hem had :lol:

Wat een geld ook joh, betekent ook dat ze meteen zijn gaan dreigen met dat geld bedrag, je kunt toch ook gewoon vriendelijk aangeven dat ze liever hebben dat je hem (nog) niet online zet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel raar, bij Q feesten geven ze vaak aan dat alle pro apparatuur welkom is maar als je vervolgens iets van je eigen opnames deelt moet het eraf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als dat bij Intents zo was hadden wij een probleem gehad, eerste wat ik in enthousiasme gedaan heb was die set op onze Soundcloud gooien zodra ik hem had :lol:

Wat een geld ook joh, betekent ook dat ze meteen zijn gaan dreigen met dat geld bedrag, je kunt toch ook gewoon vriendelijk aangeven dat ze liever hebben dat je hem (nog) niet online zet :P

Een boete heeft iets meer kracht in de boodschap dan vriendelijk doch dringend verzoeken. Al ben ik het wel met je eens dat 2000 euro wel erg veel is ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boete is vrij normaal hoor voor dit soort zaken. Voor Qdance zijn de livesets een promotie middel, als deze dus al gebruikt worden elders verliest het de kracht als promotie middel.

Vergelijkbaar is promo/afterrmovie als bedrijf die hem maakt hem alvast zelf in hun portfolio online knalt terwijl qdance er nog niks mee heeft gedaan. Ik huur ook wel gasten in voor video/foto materiaal en laat ik ook een boete opnemen dat ze het niet voor eigen portfolio doeleinde gebruiken voordat ik dat gedaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Met verhaal hierboven wel begrijpelijk. Ben wel benieuwd of de setjes dan bijna online komen, lijkt me vervelend om m'n set een half jaar voor publicatie al binnen te hebben gekregen, zeker wanneer je het voor je eigen promotie wilt gebruiken, daar is het natuurlijk ook voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind sowieso dat het wel lang duurt voordat er iets online komt. Vorig jaar was dit toch al veer eerder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig met welke (hardcore?) nummertjes zazafront de gathering afsloten? Ik kende ze allemaal niet, maar kon er verdomd lekker op stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel fijn dat je hier pas een maand na dato mee komt zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Vind sowieso dat het wel lang duurt voordat er iets online komt. Vorig jaar was dit toch al veer eerder?

Vorig jaar werden de sets ook pas na Tomorrowland online gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wel fijn dat je hier pas een maand na dato mee komt zeg!


Bedoel je mij? Maar ja, dacht er vandaag pas weer aan dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou inderdaad, dat je het gore lef hebt om zo'n vraag na een paar weken hier neer te pleuren, jéétje wat een ramp.
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten