Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:21 

Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Just88 schreef:
https://www.hardstyle-report.com/2017/07/vier-dagen-defqon-1-madness/ volgend jaar misschien 4 dagen Defqon! Weet niet of dit al genoemd is

Dit zou wel ontzettend gaaf zijn zeg! Ik vond het al hectisch genoeg om je plek te vinden, alles uitpakken, eten en het liefste nog indrinken en op tijd zijn voor The Gathering. Ik heb liever op donderdag een avondje om wat te drinken bij de tent enzo om er in te komen, dat miste ik dit jaar wel voor mijn gevoel.

Dan vind ik het een beter idee om de camping op vrijdag eerder open te gooien. Dan kun je ook lekker rustig aan doen en ruim op tijd zijn voor de Gathering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:26 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Dit zou ik echt geweldig vinden. :love:

Heeft er iemand al een pre-sale code?

Melvinfr?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:31 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dit zou ik echt geweldig vinden. :love:

Heeft er iemand al een pre-sale code?

Melvinfr?

Zeker! PM me maar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:40 

Hardtraxx Veteran

4 dagen zou wel echt bizar zijn. Dan kan ik daarna echt een week niets meer haha. Ben wel benieuwd wat een extra toevoeging zou zijn? Want nu staat al bekant de volledige hard dance scène op het festival. Hopelijk veel exclusieve battles en leuke live acts. Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij. Blijkbaar is het wel rendabel om een dag extra te doen, maar dit zal wel flink in de portomonnee te voelen zijn. Wel denk ik dan dat ze ook losse tickets voor de zaterdag en zondag gaan verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:43 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij

Nieuwe ouwe area met schranz en hardtechno ja, teken ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:47 

Hardtraxx Veteran

4 dagen valt tegen hoor. We zullen zien wat het wordt. :P

Het biedt wel mogelijkheden voor langere setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:55 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Hekzitter schreef:

Ja I know haha. De green was dat vroeger toch? En een echte jump area kan menig fan ook wel waarderen denk ik. Nu is dit een beetje opgeslokt door de white.

Helicaze schreef:

Kun jij 4 dagen mij als buurman aan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:57 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:

Kun jij 4 dagen mij als buurman aan? :lol:

Lukt wel. Je bent een braaf jung. x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:57 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Raven schreef:
Hekzitter schreef:

Ja I know haha. De green was dat vroeger toch? En een echte jump area kan menig fan ook wel waarderen denk ik. Nu is dit een beetje opgeslokt door de white.

Dat was de Yellow op zondag. Nu hebben ze gewoon twee dagen ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:59 

Hardtraxx Veteran

Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn toch :P De donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.

Steffnov schreef:
Dat was de Yellow op zondag. Nu hebben ze gewoon twee dagen ellende.

De laatste keer dat er hardtechno was wel ja, maar het is in het verleden vaker op de green geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:02 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Hekzitter schreef:

Hardtrance en D&B/Crossbreed/Breakcore er ook gelijk bij gaarne
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:02 

Hardtraxx Veteran

Oja de Green :love:.
Dat was ook altijd d&b toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:03 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Oja de Green :love:.
Dat was ook altijd d&b toch?

Green was eerst Hardtechno/Schranz, toen kwam de Magenta met D&B/Dubstep/Crossbreed/Breakcore. Toen Schranz en Hardtechno verdween werd de Green de Magenta, en de Magenta zus en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:30 

Hardtraxxer

Als we dan toch bezig zijn; van mij mag de orange wel terug komen voor wat hardtrance. Vind sowieso dat er onderaan het spectrum weinig te beleven valt. Gewoon weer een subground, jump en hardtrance area er bij. Wellicht in de hardtrance area ook wat trance artiesten om op te bouwen. Van mij mogen er zo veel mogelijk smaken bij. Zal misschien commercieel gezien niet veel toevoegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:55 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Ook het eerste waar ik aan dacht. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 19:35 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn toch :P De donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.

Als The Gathering op donderdag zal zijn, dan is het toch echt een hele dag extra :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 19:54 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Norther66 schreef:

Als The Gathering op donderdag zal zijn, dan is het toch echt een hele dag extra :P

Donderdag aankomen, maandag naar huis. Op dit moment is de vrijdag nog een soort aankomst-dag met een kleiner programma. We gaan daar een volledige dag van maken, en donderdag het terrein al open stellen.

Ze hebben het hier alleen over het terrein openstellen op donderdag (iedereen toelaten tot de camping dus), en van de vrijdag een volledige dag van maken. Ik haal hier niet uit dat de gathering naar donderdag verplaatst zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 19:57 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
hurricane schreef:
Norther66 schreef:

Donderdag aankomen, maandag naar huis. Op dit moment is de vrijdag nog een soort aankomst-dag met een kleiner programma. We gaan daar een volledige dag van maken, en donderdag het terrein al open stellen.

Ze hebben het hier alleen over het terrein openstellen op donderdag (iedereen toelaten tot de camping dus), en van de vrijdag een volledige dag van maken. Ik haal hier niet uit dat de gathering naar donderdag verplaatst zou worden.

Je hebt gelijk dat staat er idd niet :$
Maar hoop wel dat ze dat zo gaan doen, Gathering heeft toch iets sfeervols in de avond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 12:38 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het niet verkeerd vinden om donderdag binnen te komen. Dan gewoon rustig beetje chillen, om volgende dag al te beginnen. Nu is het dat je laat aankomt door file, moet haasten voor een plekje, even snel wat eten, en dan kun je alweer door naar the gathering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 14:21 

Hardtraxx Crew

makrooy schreef:
Ik zou het niet verkeerd vinden om donderdag binnen te komen. Dan gewoon rustig beetje chillen, om volgende dag al te beginnen. Nu is het dat je laat aankomt door file, moet haasten voor een plekje, even snel wat eten, en dan kun je alweer door naar the gathering.

Zou dat ook wel chill vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 16:13 

Hardtraxx Addict

Als het vier dagen wordt lijkt me muzikale uitbreiding ook wel lekker. Beetje (hard)techno erbij ofzo.

Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 16:17 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt xd

En van alle kanten hoor je de Gold, Yellow en Black eroverheen knallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 16:24 

Hardtraxx Veteran

DaY-már Op de green met een hard techno schranz set in 2013 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 16:27 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Patjee410 schreef:

En van alle kanten hoor je de Gold, Yellow en Black eroverheen knallen xd

Ik heb anders een dutje kunnen doen in 1 van die matten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 12:07 

Hardtraxx Veteran

De muziek stond daar wel hard, maar wel lekkere chil muziek. :thumbsup:
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten