Dan vind ik het een beter idee om de camping op vrijdag eerder open te gooien. Dan kun je ook lekker rustig aan doen en ruim op tijd zijn voor de Gatheringwrote:Dit zou wel ontzettend gaaf zijn zeg! Ik vond het al hectisch genoeg om je plek te vinden, alles uitpakken, eten en het liefste nog indrinken en op tijd zijn voor The Gathering. Ik heb liever op donderdag een avondje om wat te drinken bij de tent enzo om er in te komen, dat miste ik dit jaar wel voor mijn gevoel.wrote:https://www.hardstyle-report.com/2017/0 ... 1-madness/ volgend jaar misschien 4 dagen Defqon! Weet niet of dit al genoemd is
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Melvinfr?wrote:Dit zou ik echt geweldig vinden.![]()
Heeft er iemand al een pre-sale code?
Zeker! PM me maar.wrote:Melvinfr?wrote:Dit zou ik echt geweldig vinden.![]()
Heeft er iemand al een pre-sale code?
4 dagen zou wel echt bizar zijn. Dan kan ik daarna echt een week niets meer haha. Ben wel benieuwd wat een extra toevoeging zou zijn? Want nu staat al bekant de volledige hard dance scène op het festival. Hopelijk veel exclusieve battles en leuke live acts. Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij. Blijkbaar is het wel rendabel om een dag extra te doen, maar dit zal wel flink in de portomonnee te voelen zijn. Wel denk ik dan dat ze ook losse tickets voor de zaterdag en zondag gaan verkopen.
Nieuwe ouwe area met schranz en hardtechno ja, teken ik voor.wrote:Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij
4 dagen valt tegen hoor. We zullen zien wat het wordt. 
Het biedt wel mogelijkheden voor langere setjes.
Ja I know haha. De green was dat vroeger toch? En een echte jump area kan menig fan ook wel waarderen denk ik. Nu is dit een beetje opgeslokt door de white.wrote:Nieuwe ouwe area met schranz en hardtechno ja, teken ik voor.wrote:Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij
Kun jij 4 dagen mij als buurman aan?wrote:4 dagen valt tegen hoor. We zullen zien wat het wordt.
Lukt wel. Je bent een braaf jung. xwrote:Kun jij 4 dagen mij als buurman aan?wrote:4 dagen valt tegen hoor. We zullen zien wat het wordt.
Dat was de Yellow op zondag. Nu hebben ze gewoon twee dagen ellende.wrote:Ja I know haha. De green was dat vroeger toch? En een echte jump area kan menig fan ook wel waarderen denk ik. Nu is dit een beetje opgeslokt door de white.wrote:Nieuwe ouwe area met schranz en hardtechno ja, teken ik voor.wrote:Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij
Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn toch
De donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.
De laatste keer dat er hardtechno was wel ja, maar het is in het verleden vaker op de green geweest.wrote:Dat was de Yellow op zondag. Nu hebben ze gewoon twee dagen ellende.
Hardtrance en D&B/Crossbreed/Breakcore er ook gelijk bij gaarnewrote:Nieuwe ouwe area met schranz en hardtechno ja, teken ik voor.wrote:Misschien nieuwe area's met schranz/hardtechno erbij
Oja de Green
.
Dat was ook altijd d&b toch?
Green was eerst Hardtechno/Schranz, toen kwam de Magenta met D&B/Dubstep/Crossbreed/Breakcore. Toen Schranz en Hardtechno verdween werd de Green de Magenta, en de Magenta zus en zo.wrote:Oja de Green.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 10 days ago
Als we dan toch bezig zijn; van mij mag de orange wel terug komen voor wat hardtrance. Vind sowieso dat er onderaan het spectrum weinig te beleven valt. Gewoon weer een subground, jump en hardtrance area er bij. Wellicht in de hardtrance area ook wat trance artiesten om op te bouwen. Van mij mogen er zo veel mogelijk smaken bij. Zal misschien commercieel gezien niet veel toevoegen..
Ook het eerste waar ik aan dacht.wrote:
Als The Gathering op donderdag zal zijn, dan is het toch echt een hele dag extrawrote:Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn tochDe donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.
wrote:Als The Gathering op donderdag zal zijn, dan is het toch echt een hele dag extrawrote:Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn tochDe donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.
Donderdag aankomen, maandag naar huis. Op dit moment is de vrijdag nog een soort aankomst-dag met een kleiner programma. We gaan daar een volledige dag van maken, en donderdag het terrein al open stellen.
Ze hebben het hier alleen over het terrein openstellen op donderdag (iedereen toelaten tot de camping dus), en van de vrijdag een volledige dag van maken. Ik haal hier niet uit dat de gathering naar donderdag verplaatst zou worden.
Je hebt gelijk dat staat er idd nietwrote:wrote:Als The Gathering op donderdag zal zijn, dan is het toch echt een hele dag extrawrote:Het zullen maar 3 dagen festival worden, waar dat nu met de gathering meegerekend net geen 2,5 dag is. Een half dagje extra maar, moet wel te overzien zijn tochDe donderdag zal alleen voor de camping zijn, geen programmering op het feest zelf.
Donderdag aankomen, maandag naar huis. Op dit moment is de vrijdag nog een soort aankomst-dag met een kleiner programma. We gaan daar een volledige dag van maken, en donderdag het terrein al open stellen.
Ze hebben het hier alleen over het terrein openstellen op donderdag (iedereen toelaten tot de camping dus), en van de vrijdag een volledige dag van maken. Ik haal hier niet uit dat de gathering naar donderdag verplaatst zou worden.
Maar hoop wel dat ze dat zo gaan doen, Gathering heeft toch iets sfeervols in de avond..
Ik zou het niet verkeerd vinden om donderdag binnen te komen. Dan gewoon rustig beetje chillen, om volgende dag al te beginnen. Nu is het dat je laat aankomt door file, moet haasten voor een plekje, even snel wat eten, en dan kun je alweer door naar the gathering.
Zou dat ook wel chill vinden ja.wrote:Ik zou het niet verkeerd vinden om donderdag binnen te komen. Dan gewoon rustig beetje chillen, om volgende dag al te beginnen. Nu is het dat je laat aankomt door file, moet haasten voor een plekje, even snel wat eten, en dan kun je alweer door naar the gathering.
Als het vier dagen wordt lijkt me muzikale uitbreiding ook wel lekker. Beetje (hard)techno erbij ofzo.
Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt
Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt
En van alle kanten hoor je de Gold, Yellow en Black eroverheen knallenwrote:Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
DaY-már Op de green met een hard techno schranz set in 2013 
Ik heb anders een dutje kunnen doen in 1 van die mattenwrote:En van alle kanten hoor je de Gold, Yellow en Black eroverheen knallenwrote:Wat vonden jullie van die chill out trouwens? Fijn dat je er kon 'chillen', maar het geluid stond alsnog bunker hard, niet heel ontspannend als je het mij vraagt