Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:20 

Bierkoning

DjThera schreef:
Anthor schreef:
Ik heb nog wel een dingetje. Zat in het Theracords toppa te kijken en iemand deed een suggestie voor T.C.C, volgens mij de nieuwe plaat van Thera en Invector. Deze zou de oude sound hebben en dus passen in een classic set.

Komt ie:
Hoe denken we over hedendaagse platen met classic sound in een classic set? Zoals die plaat van Dozer ( - Magenta ), werd volgens mij ook op Rebirth gedraaid.

Wij hebben daarom ook juist Theracords Classics als label in het leven geroepen om tracks uit te brengen die perfect in dat classic hoekje vallen. Overigens is "Just Getting Started" dan meer een samensmelting van oud en nieuw, dus dat voelt voor mezelf wel als n twijfelgeval haha!

Ik zou persoonlijk echt alleen classics willen horen in dit geval, omdat ik (en ik denk een hoop anderen) die Theracords classics nog nooit live hebben gehoord (ja af en toe in 2010/2011 ergens), dus voor die groep is het sowieso al bijzonder en ook zeker niet standaard. Wat in het geval van bijvoorbeeld Josh & Wesz wel zo is, dus zij zouden idd best World At Peace of Liberal er bij mogen pakken af en toe.

Niet dat ik er wakker van lig als er ook één of twee niet-classics in de set zitten btw :P

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we pommer in ieder geval afschrijven

Pff idd, heb ook al lopen spammen naar B-Front & DR of ze hem gaan draaien :lol: Maar in de eindshow (op zondag) zou helemaal teringtyfuspestpleurisgeweldig in het kwadraat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:34 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Relentless Bass schreef:
Hekzitter schreef:
Ik hoop overigens dat donkey rollers - what we are in de Defqon eindshow zit (L)

Kan is denk ik vrij klein aangezien Q-Dance de eindshow meestal vult met ongehoord materiaal.

Ik heb de track nog niet live gehoord.

Stond je te slapen op de Opposition release party?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:36 

Hardtraxxer

Voor de mensen die gaan, Delete heeft als opdracht om oude spoontech platen te draaien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:37 

Hardtraxxer

Is het al vrijdag 14:00? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:39 

Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:
Voor de mensen die gaan, Delete heeft als opdracht om oude spoontech platen te draaien :thumbup:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:39 

Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:

Ja zag het net al. Die set wordt sowieso legendarisch. beter gewoon 75% oude platen. Heel de blue kapot maaien godverdomme.
Ik voorzie weer een leuke snoeimeeting linksvoor bij delete :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:40 

Hardtraxx Elite

Makreel schreef:

Ik las het net ja, maar vervolgens zetten ze Delete wel al om 12:30 xd
Wel heerlijk lompe spoontech plaatjes zo vroeg op de middag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:47 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik voorzie weer een leuke snoeimeeting linksvoor bij delete :lol:

Strak plan. Fijn de dag aftrappen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:48 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Thommy schreef:
Begint om 20:00 uur en eindigt om 22:50 uur i.v.m. de zondag endshow. Grootste deel van de anthem makers zullen hier een setje draaien, maar aangezien er per dj maar 20-30 minuten de tijd is zullen vooral de hitjes langskomen.

Denk dat er heel veel tegelijk gaan draaien of dat ze vloeiend op/af komen, dus dat zal nog wel meevallen denk ik. Verwacht overigens wel veel hitjes, maar op dat moment is dat helemaal niet meer erg.

Toch denk ik nog steeds dat HHZ & WS & NC 30 minuutjes samen draaien, omdat zij als enige 2 keer op die gelekte line-up van Partyflock stonden toch?
En dan de rest van de Legends in de 2,5 uur daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:50 

Hardtraxx Elite

Ik dacht trouwens te lezen dat de 'artist lounge' op de main verhuist is naar de andere kant van het water waardoor er meer plek is op de main. Iemand ook opgevallen? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:51 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Ik heb de track nog niet live gehoord.

Stond je te slapen op de Opposition release party?

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:52 

Hardtraxx Veteran

Delete die van Q-Dance Spoontech plaatjes moet draaien. Hoe mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:00 

Hardtraxx Veteran

Zijn vast een paar stagiaires geweest die dat voor iedere artiest bedacht hebben, vind het iig tof bedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:04 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zijn vast een paar stagiaires geweest die dat voor iedere artiest bedacht hebben, vind het iig tof bedacht!

Ongetwijfeld, maar er zitten ook wel heel erg kutte tussen, hoor...kwaliteit wisselt :P Benieuwd of de niet-HS stages ze ook hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:04 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer festival buiten Groningen. ZO GVD HYPED.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:06 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Ik dacht trouwens te lezen dat de 'artist lounge' op de main verhuist is naar de andere kant van het water waardoor er meer plek is op de main. Iemand ook opgevallen? :thumbup:

Artist Lounge was vorige jaren achter de Blue (en jaren daarvoor achter de Orange), dus verwacht niet dat het invloed zal hebben. Wat me wel opviel was dat de VIP in Woov aan de linkerkant van de mainstage staat ingetekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ik had ze ook graag bedacht, denk alleen dat artiesten in het rijtje Brennan Heart en Zatox er niet zo blij mee zullen zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

alsof die zich eraan houden haha
draai een classicsset brennan heart & zatox: bepalen we zelf wel kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:22 

Hardtraxxer

Nou, vandaag nog even gewerkt, laatste spullen gepakt, en morgen stappen we in de bus om 9:30. Mooi (te) vroeg op het terrein dus ^^ , en heb er donders veel zin in. Acts waar ik het meeste naar uitkijk zijn Phuture Noize, Mind Dimension, Delete, D&R vs. Myst, Donkey Rollers, T.C.C. en natuurlijk het zondag endshow gebeuren. Wellicht zie ik (sommigen van) jullie wel bij de linksvoah snoeisessies tijdens de bovenstaande sets; ben te herkennen aan een nightbreed truckercap of Delete snapback :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:28 

Hardtraxx Elite

Awethority schreef:
Nou, vandaag nog even gewerkt, laatste spullen gepakt, en morgen stappen we in de bus om 9:30. Mooi (te) vroeg op het terrein dus ^^ , en heb er donders veel zin in. Acts waar ik het meeste naar uitkijk zijn Phuture Noize, Mind Dimension, Delete, D&R vs. Myst, Donkey Rollers, T.C.C. en natuurlijk het zondag endshow gebeuren. Wellicht zie ik (sommigen van) jullie wel bij de linksvoah snoeisessies tijdens de bovenstaande sets; ben te herkennen aan een nightbreed truckercap of Delete snapback :) .

Precies de sets waar ik hyped voor ben, wij gaan elkaar wel tegen komen verwacht ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:32 

Bierkoning

Makreel schreef:

Nice! Dan moet Zimmersion er wel bij zitten toch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:34 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Precies de sets waar ik hyped voor ben, wij gaan elkaar wel tegen komen verwacht ik!

Haha, zal je hardtraxx alias wel n paar keer in het rond schreeuwen als ik ter plaatse ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:37 

Hardtraxx Newbie

Zojuist afgestudeerd :clap: Kom maar op dat weekend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:41 

Hardtraxx Elite

Awethority schreef:
Hard4Us schreef:

Haha, zal je hardtraxx alias wel n paar keer in het rond schreeuwen als ik ter plaatse ben :P

Haha te herkennen aan een spoontech shirt :P, zoals zovele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 16:55 

Hardtraxxer

Na alle verhalen over linksvoor moet ik dat toch maar eens mee gaan maken. Sta normaal altijd wat meer achteraan.
Is linksvoor meestal helemaal vooraan zodat we met zn allen kunnen hekzitten of wat meer naar achter?
Denk overigens dat de hele groep niet te missen moet zijn als ik jullie klaplongmoves zie.

Edit: Gaat overigens over de set van Delete
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten