DjThera schreef:
Anthor schreef:
Ik heb nog wel een dingetje. Zat in het Theracords toppa te kijken en iemand deed een suggestie voor T.C.C, volgens mij de nieuwe plaat van Thera en Invector. Deze zou de oude sound hebben en dus passen in een classic set.
Komt ie:
Hoe denken we over hedendaagse platen met classic sound in een classic set? Zoals die plaat van Dozer ( - Magenta ), werd volgens mij ook op Rebirth gedraaid.
Wij hebben daarom ook juist Theracords Classics als label in het leven geroepen om tracks uit te brengen die perfect in dat classic hoekje vallen. Overigens is "Just Getting Started" dan meer een samensmelting van oud en nieuw, dus dat voelt voor mezelf wel als n twijfelgeval haha!
Ik zou persoonlijk echt alleen classics willen horen in dit geval, omdat ik (en ik denk een hoop anderen) die Theracords classics nog nooit live hebben gehoord (ja af en toe in 2010/2011 ergens), dus voor die groep is het sowieso al bijzonder en ook zeker niet standaard. Wat in het geval van bijvoorbeeld Josh & Wesz wel zo is, dus zij zouden idd best World At Peace of Liberal er bij mogen pakken af en toe.
Niet dat ik er wakker van lig als er ook één of twee niet-classics in de set zitten btw

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we pommer in ieder geval afschrijven
Pff idd, heb ook al lopen spammen naar B-Front & DR of ze hem gaan draaien

Maar in de eindshow (op zondag) zou helemaal teringtyfuspestpleurisgeweldig in het kwadraat zijn.