Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:26 

Hardtraxx Veteran

Zwengel de hype train nog wat aan dan, hoe denken jullie dat de Legends set vorm gaat hebben??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:30 

Kraak... Piep...

Half 7 mag je denk ik zelfs naar veld 6 onderhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:32 

Hardtraxx Veteran

Begint om 20:00 uur en eindigt om 22:50 uur i.v.m. de zondag endshow. Grootste deel van de anthem makers zullen hier een setje draaien, maar aangezien er per dj maar 20-30 minuten de tijd is zullen vooral de hitjes langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:34 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zwengel de hype train nog wat aan dan, hoe denken jullie dat de Legends set vorm gaat hebben??

In het artikel over The Closing: :

“Het is vijftien jaar geleden dat hardstyle de weg naar de top insloeg en dat Defqon.1 zich in het epicentrum van deze ontwikkeling nestelde. Gedurende drie uur nemen de Legends je mee op een memorabele reis door het fundament van onze historie. Dit zijn de artiesten die onlosmakelijk verbonden zijn met de traditie en die symbool staan voor het gevoel waar wij voor leven.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:40 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Begint om 20:00 uur en eindigt om 22:50 uur i.v.m. de zondag endshow. Grootste deel van de anthem makers zullen hier een setje draaien, maar aangezien er per dj maar 20-30 minuten de tijd is zullen vooral de hitjes langskomen.

Denk dat er heel veel tegelijk gaan draaien of dat ze vloeiend op/af komen, dus dat zal nog wel meevallen denk ik. Verwacht overigens wel veel hitjes, maar op dat moment is dat helemaal niet meer erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:46 

Hardtraxxer

Wauw 136 pagina's voor een feest wat nog moet plaatsvinden, zijn de mods met vakantie of hebben ze de moed opgegeven? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:49 

Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Wauw 136 pagina's voor een feest wat nog moet plaatsvinden, zijn de mods met vakantie of hebben ze de moed opgegeven? :lol:

Dat laatste. Ik denk dat je dan warns en/of bans blijft geven en constant dingen moet verwijderen. Zoals ik al eens eerder zei. Ze accepteren het dat er 2 keer in het jaar, voor Qlimax en Defqon het zevertopic verplaatst wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog wel een dingetje. Zat in het Theracords toppa te kijken en iemand deed een suggestie voor T.C.C, volgens mij de nieuwe plaat van Thera en Invector. Deze zou de oude sound hebben en dus passen in een classic set.

Komt ie:
Hoe denken we over hedendaagse platen met classic sound in een classic set? Zoals die plaat van Dozer ( - Magenta ), werd volgens mij ook op Rebirth gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:51 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Morgen om 3 uur klaar met werken en gelijk richting biddinghuizen met urban designer.
Dit weekend kan alleen maar legendarisch worden!

Dus:

Pommer schreef:
GODVERREEDOMME ZIN IN GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEE

Zin in met de enige echte Hekzitter !1!!1!1!!

Bende van ellende :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:55 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Ik heb nog wel een dingetje. Zat in het Theracords toppa te kijken en iemand deed een suggestie voor T.C.C, volgens mij de nieuwe plaat van Thera en Invector. Deze zou de oude sound hebben en dus passen in een classic set.

Komt ie:
Hoe denken we over hedendaagse platen met classic sound in een classic set? Zoals die plaat van Dozer ( - Magenta ), werd volgens mij ook op Rebirth gedraaid.

Ik vind best dat dit kan. What We Are kan ook zo in een Classic Donkey Rollers set gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:55 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:

Komt ie:

Ja voelt een beetje dubbel. Enerzijds niet want je wilt op zo'n stage de oude platen van welleer horen. Maar aan de andere kant en dat heb ik al wel eens gezegd. Dit hele Classic concept is een bubbel die op knappen staat, omdat dj's vaak dezelfde sets blijven draaien en het dus op langer termijn niet interessant meer is. Nieuwe platen in het oude jassen kunnen dus deze bubbel enigszins opvullen lijkt mij.
DJs moeten ook gewoon wat meer graven in hun collectie vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 13:57 

Hardtraxxer

Anthor schreef:

Komt ie:

Josh & Wesz mogen retrospect / world at peace er van mij wel eens ingooien :list:

(toegegeven, ben al een tijdje niet meer bij een set van de heren geweest, dus weet niet of ze dat wel eens doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:06 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop overigens dat donkey rollers - what we are in de Defqon eindshow zit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:14 

Donateur

Kunnen we pommer in ieder geval afschrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:14 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Ik hoop overigens dat donkey rollers - what we are in de Defqon eindshow zit (L)

Kan is denk ik vrij klein aangezien Q-Dance de eindshow meestal vult met ongehoord materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:16 

Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Hekzitter schreef:

Kan is denk ik vrij klein aangezien Q-Dance de eindshow meestal vult met ongehoord materiaal.

Ik heb de track nog niet live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:17 

Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Hekzitter schreef:

Vorig jaar inderdaad vooral, maar vaak genoeg nummers die gewoon al te beluisteren waren hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:22 

Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Hekzitter schreef:

Onzin! Vorig jaar was dit zo maar de jaren daarvoor totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:23 

Hardtraxx Veteran

Seb schreef:
Anthor schreef:

Komt ie:

Josh & Wesz mogen retrospect / world at peace er van mij wel eens ingooien :list:

(toegegeven, ben al een tijdje niet meer bij een set van de heren geweest, dus weet niet of ze dat wel eens doen)

Nou, zo kwam het dus inderdaad. Ik kwam World at Peace tegen en bedacht me dat Josh & Wesz buiten classic stages amper geboekt worden. Alleen via een Dirty Workz hosting zie je die wel eens en kan me Intents vorig jaar mainstage herinneren (toen ik te laat binnen was >.< ). Wil die 2 platen die je noemt namelijk graag weer eens horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:43 

Artiest

Anthor schreef:

Komt ie:

Wij hebben daarom ook juist Theracords Classics als label in het leven geroepen om tracks uit te brengen die perfect in dat classic hoekje vallen. Overigens is "Just Getting Started" dan meer een samensmelting van oud en nieuw, dus dat voelt voor mezelf wel als n twijfelgeval haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:46 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Anthor schreef:

Komt ie:

Wij hebben daarom ook juist Theracords Classics als label in het leven geroepen om tracks uit te brengen die perfect in dat classic hoekje vallen. Overigens is "Just Getting Started" dan meer een samensmelting van oud en nieuw, dus dat voelt voor mezelf wel als n twijfelgeval haha!

Ga je deze keer wel 10 kleine bassdrums draaien :P ? Miste hem op Intents maar begreep van Job dat je deze plaat niet gepast vond voor het tijdstip en type publiek :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 14:51 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Darknezz schreef:
Zijn er ook meerdere stroompunten op de campingvelden zelf? Of is het gewoon wachten tot hij vol is bij zo'n eet/service punt op veld 5/2? Een batterypack houd het ook niet heel het weekend vol...

Niet op de velden zelf. Bij de toiletten kan het ook eventueel. Als je een fatsoenlijk batterypack hebt red je dat met gemak het hele weekend of je moet hem echt achterlijk veel gebruiken.

Thanks voor de info, moet met een batterypack wel te doen zijn dan ;) .

Joey schreef:

Thanks voor de reminder trouwens, mijne moet nog opgeladen worden.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:

Komt ie:

Ik vind dat zulke platen er lekker buitengehouden moeten worden. Als het aangegeven tijdperk bv 2006 - 2011 is, waarom dan nummers uit 2017 draaien? Of een nummer een classic gevoel heeft/geeft is toch voor iedereen anders? Ik denk dat dat erg lastig grenzen stellen wordt. Ik vind bv Back To The roots , of Dying Light hele leuke platen, maar daar kom ik niet voor naar een classic stage. Zo wordt de kans op vergeten parels en minder bekende nummers alleen maar kleiner.

Tuurlijk ben ik super blij als ik bij Donkey Rollers What We Are ga horen, maar denk dat het op lange termijn de sets niet ten goede zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 15:08 

Hardtraxx Addict

Iemand nog een zondag kaartje te koop? Je zou echt een held zijn!
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten