Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
De feels zijn strong bij deze foto
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
En dan gewoon 2 jaar op rij zoon kut tent kopen die na de eerste dag al half lek/kapot is :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:
SL8492 wrote:Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi
Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...

:lol: :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Bij elk weekend festival nog regen gehad en altijd boven op de tent nog een zwart groot afdek zeil waarbij we het water tot ver van de tent konden laten lopen. Nooit last van een natte tent gehad. En fijne bijkomstigheid is dat de tent snachts ook echt donker is.

Aan het begin van het weekend keek iedereen ons raar aan maar halverwege was er al een die op zaterdagavond naar huis ging vanwege doorweekte tent. En op zondag ochtend was een tent van 2 meiden blank komen te staan. Alles was nat, make up, apparatuur, kleding, eten. Best zielig. Wel top mentaliteit want ze zijn eerst 3uur bezig geweest alles te drogen en uit te hangen en vervolgens lekker verder feesten. Ze gingen alleen wel direct na 23:00 huiswaarts want slapen was niet meer mogelijk in de doorweekte tent.

Tl; DR :
afdek zeil voor over de tent is ideaal.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Een zeil op de bodem IN je tent en een zeil over je tent en er is niks aan de hand qua regen :thumbsup:

Heb zo'n pop-up tent en laat die zeilen gewoon in mn tent bij het opvouwen, hoef dus ook geen zeilen meer te kopen zolang die heel blijven ^^
P
Hardtraxxer
121 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Ik heb nog een ekte defqon tent en die doet het al 3 jaar goed.
Eerste jaar werd ik wakker in een plas water maar toen had k hem verkeerd opgezet.
Verder altijd droog in dat ding hoe hard 't ook regent buiten. :)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Pa-party-lover wrote:Zeil onder je tent werkt ook altijd top
Moet je alleen niet zo dom zijn het zeil er onder uit te laten steken. Dan vangt het gewoon water en maakt het het erger (zie je vaak zat :lol: )
Ik dus 2 jaar geleden op Defqon. Dacht ik ff slim bezig geweest te zijn, kom ik vrijdagnacht terug bij mijn tent en heb ik gewoon een gigantische vijver onder mn tent gekweekt
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
yowan wrote:
Ik dus 2 jaar geleden op Defqon. Dacht ik ff slim bezig geweest te zijn, kom ik vrijdagnacht terug bij mijn tent en heb ik gewoon een gigantische vijver onder mn tent gekweekt
Daarom over en onder :P

Tent die ik meeneem is zonder zeil al jaren waterdicht.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Ja, dit hadden vrienden van mij ook, lekker slim inderdaad. xd

Had zelf afgelopen jaar erger verwacht aangezien ik maar een tent van de action heb voor 15 euro. Maar op een heel klein stroompje water na nauwelijks water in de tent, en alleen een zeil eronder gelegd. Maar dit jaar geen Defqon ivm scriptieverdediging. :cry:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Thommy wrote:dit jaar geen scriptie ivm rawverdediging. :cry:
:cool:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Thommy wrote:Maar dit jaar geen Defqon ivm scriptieverdediging. :cry:
Mijne valt vgm ook op de maandag of dinsdag na Defqon :/ maar we gaan hoe dan ook
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Grim wrote:
Thommy wrote:dit jaar geen scriptie ivm rawverdediging. :cry:
:cool:
:thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 45 minutes ago
We wilden een huisje huren, maar die krengen zijn duur. Willen graag meer luxe, maar niet voor een te gekke prijs. Maar alle prijzen met uzv camping zijn ziek
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Afgelopen jaar met de hele groep een legertent gehuurd. Ideaal met de regen, kon je gewoon met de hele groep in de tent liggen. Alleen was het nogal lastig met meenemen.
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Pipa wrote:We wilden een huisje huren, maar die krengen zijn duur. Willen graag meer luxe, maar niet voor een te gekke prijs. Maar alle prijzen met uzv camping zijn ziek
Beetje laat ook :P
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
wootum wrote:Was het misschien deze tent?

Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
Hahaha dat was zo mooi :lol: en een random tent opengooien liggen daar onze gejatte stoelen in :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zamble wrote:
[+_+] wrote:Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:
Ik zou niet meer anders willen dan de vriendencamping. De tafels zijn enorm chill, daar zetten wij altijd partytenten overheen. En je hebt een eigen plek maar toch wel het camping gevoel. Daarbij zit je standaard op veld 1. Binnen 5 minuten sta je bij je tent.
Vriendencamping is idd een stuk duurder dan de rest, maar je hebt als voordelen:
- de picknicktafels
- je staat gegarandeerd met je vrienden bij elkaar, ook als je niet allemaal tegelijk aankomt
- je staat op veld 1 (dus naast de festivalingang)
- je hoeft er niet vroeg te zijn voor die plek, want hij is gereserveerd

Al met al, voor o.a. Ricardo en mij een reden om niks anders meer te willen ;)
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
"Gebruik onderstaande link om jouw pre-registratie te voltooien. Dit kan uiterlijk tot vrijdag 27 februari 2017 (23:00). De pre-registratie sluit automatisch na dit tijdstip."

Of te wel ze bedoelen vandaag of vrijdag. Hoe dan ook zou ik het vandaag nog maar doen wil je zeker zijn :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Oh ja zie m nu ook pas in mn inbox.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Zo is het maar net Dirk! :thumbup:
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
The Skribbler wrote:
Zamble wrote:
[+_+] wrote:Was zelf eerst van plan om met mijn vriendengroep, een vriendencamping te fixen. Toen zagen we dat het €35 duurder was als een 'normale' camping. :(
Vind dat het toch niet echt waard voor wat picknicktafels en nog wat stuff erbij erbij.
Of mis ik hier iets en krijg je er iets bij wat heel vet is ofzo? :whistle:
Ik zou niet meer anders willen dan de vriendencamping. De tafels zijn enorm chill, daar zetten wij altijd partytenten overheen. En je hebt een eigen plek maar toch wel het camping gevoel. Daarbij zit je standaard op veld 1. Binnen 5 minuten sta je bij je tent.
Vriendencamping is idd een stuk duurder dan de rest, maar je hebt als voordelen:
- de picknicktafels
- je staat gegarandeerd met je vrienden bij elkaar, ook als je niet allemaal tegelijk aankomt
- je staat op veld 1 (dus naast de festivalingang)
- je hoeft er niet vroeg te zijn voor die plek, want hij is gereserveerd

Al met al, voor o.a. Ricardo en mij een reden om niks anders meer te willen ;)
Precies dit, de vriendencamping is echt die paar tientjes meer waard!
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
yowan wrote:
Ik ook 2 jaar geleden op Defqon :lol:
Ik leg 'm daarom tegenwoordig op de bodem IN mijn tent. Dan heb je gegarandeerd een droge bodem. Als je een zeil onder je tent doet kan er altijd nog water tussen je zeil en tent komen. Je kan nml je zeil net iets te ver of iets te kort onder je tent hebben. Daarom dus gewoon op de bodem IN je tent ^^
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Mijn tent was 2 jaar terug lek. Het regende letterlijk in de tent. Heb het nog nooit zo koud gehad en echt geen oog dicht gedaan :lol:. Gelukkig maakt de muziek je dan wel weer vrolijk
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Zo'n vrienden camping lijkt me met een groep idd wel ideaal, helaas gaan wij maar met 4 man dit jaar xd

Word voor mij de eerste keer defqon en op een camping (normaal huisje als we een weekend gaan). Zolang het terrein niet letterlijk overspoeld en je tent idd onder water staat heeft het wel z'n charme. Maar zoiets als een lekke tent zou ik goed beroerd van zijn :thumbdown: