Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Norther66 schreef:
Slapen heb ik echt nooit moeite mee, als je moe bent val je toch wel in slaap. En ookal heb je plafonddienst, ff een paar uurtjes liggen in je tent, dan rust je ook wel redelijk uit al.


Als ik weekend ga dit jaar dan sowieso slaapdoppen mee, neem niet weer een risico daarin :P


Vorig jaar had ik die ook mee was ideaal s nachts (Dat er een paar mongolen achter mijn tent om 8 uur in de ochtend keta gaan snuiven is een ander dingetje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 20:14 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:

Je moet een beetje geluk hebben, maar je kan echt wel een rustig plekje vinden.
Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
mijn luchtbed lek bleek


Zo een luchtmatras heb ik ook al 2 jaar. 's avonds/'s nachts opblazen voor het slapen gaan en wakker worden met net genoeg lucht om niet op de grond te slapen. :lol: Dit ook enkel wanneer ik plat op buik/rug lig en aangezien ik het liefst op mijn zij lig is dat altijd kut wanneer ik wakker wordt. :D

Te lui om te zoeken waar dat miniscule gaatje zit. Misschien voor DQ toch maar eens een nieuwe halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pa-party-lover schreef:
mijn luchtbed lek bleek


Zo een luchtmatras heb ik ook al 2 jaar. 's avonds/'s nachts opblazen voor het slapen gaan en wakker worden met net genoeg lucht om niet op de grond te slapen. :lol: Dit ook enkel wanneer ik plat op buik/rug lig en aangezien ik het liefst op mijn zij lig is dat altijd kut wanneer ik wakker wordt. :D

Te lui om te zoeken waar dat miniscule gaatje zit. Misschien voor DQ toch maar eens een nieuwe halen.

Hahaha ik ken het.. maar dan haal je toch voor 6 euro een nieuwe bij de Action? Volgens mij kosten die dingen echt geen ene drol
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 21:47 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Grim schreef:
Pa-party-lover schreef:
mijn luchtbed lek bleek


Zo een luchtmatras heb ik ook al 2 jaar. 's avonds/'s nachts opblazen voor het slapen gaan en wakker worden met net genoeg lucht om niet op de grond te slapen. :lol: Dit ook enkel wanneer ik plat op buik/rug lig en aangezien ik het liefst op mijn zij lig is dat altijd kut wanneer ik wakker wordt. :D

Te lui om te zoeken waar dat miniscule gaatje zit. Misschien voor DQ toch maar eens een nieuwe halen.

Hahaha ik ken het.. maar dan haal je toch voor 6 euro een nieuwe bij de Action? Volgens mij kosten die dingen echt geen ene drol

Klopt, kosten helemaal niks.

Bij mij was het geen klein gaatje, na 10 min was hij helemaal leeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Rickzel schreef:
Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:

Je moet een beetje geluk hebben, maar je kan echt wel een rustig plekje vinden.


En hoe vast je slaapt. Schijnt dat onze buren zaterdagnacht tyfusharde frenchcore hebben lopen draaien en ik lag er het dichtst bij. Ben de enige die in een straal van 20 meter een oog dicht heeft gedaan hoorde ik achteraf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent zo een persoon die al half slapend naar de bus toeloopt, en zodra je in die stoel ploft direct weg bent, en pas weer wakker wordt als je je eigen dorp/stad in rijdt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Jij bent zo een persoon die al half slapend naar de bus toeloopt,


Ja

Thommy schreef:
en zodra je in die stoel ploft direct weg bent, en pas weer wakker wordt als je je eigen dorp/stad in rijdt?


Nee, ik kan niet in een trein of bus slapen, wat heel erg kut is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, welkom bij de club dan. :lol: Altijd hopen dat iemand anders wakker blijft anders zit je wat stom voor je uit te staren, maar slapen ho maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Drie keer op rij niks geen vervelende muziek om ons heen gehad, duimen weer voor dit jaar dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P


Mag dit eigenlijk en wordt er streng op gecontroleerd?

Misschien is dit een prima alternatief voor zondag op maandag nacht anders voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:13 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Pa-party-lover schreef:
Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P


Mag dit eigenlijk en wordt er streng op gecontroleerd?

Misschien is dit een prima alternatief voor zondag op maandag nacht anders voor mij. :)

Het mag officieel niet, maar de controleren het ook niet echt (geen beveiliging op de parkeerplaats gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi


Die camping altijd zo'n terinbende op maandag he :lol: :lol: . Godver nu alweer zin in hoor, laat het maar snel juni zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
SL8492 schreef:
corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi


Die camping altijd zo'n terinbende op maandag he :lol: :lol: . Godver nu alweer zin in hoor, laat het maar snel juni zijn.

Daar waren wij wel een aardig onderdeel van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:23 
 
Hardtraxxer

Ik kijk ook alweer zo uit naar dit weekend. Niet normaal zo vroeg al. Blijft toch het mooiste weekend van het jaar! Dat hele sfeertje is gewoon mooi dat hele weekend! :slow: :slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Denk dat er veel tenten waren die die stortbuien niet tegen hielden. Ik had een karper tent mee en zelfs daar kwam het op bepaalde plekken naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Denk dat er veel tenten waren die die stortbuien niet tegen hielden. Ik had een karper tent mee en zelfs daar kwam het op bepaalde plekken naar binnen.


He Linnar leg eens uit karperjong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jesus wat voor scheitmerk had je dan wel niet mee? X2 Raven tent ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpele opgooi tent van 40 euro heeft de afgelopen 3 jaar nog nooit iets van water binnen gelaten :thumbsup:

Lenny schreef:
Jesus wat voor scheitmerk had je dan wel niet mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi


Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
SL8492 schreef:
corneelwr schreef:
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:


Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi


Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...


Of kranten in iemands tent leggen, dat is echt laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was het misschien deze tent?

Afbeelding
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten