Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 Weekend Festival 2017
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2017

Price
Zaterdag: €79,- excl.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Broken Balance wrote:
Norther66 wrote:Slapen heb ik echt nooit moeite mee, als je moe bent val je toch wel in slaap. En ookal heb je plafonddienst, ff een paar uurtjes liggen in je tent, dan rust je ook wel redelijk uit al.
Als ik weekend ga dit jaar dan sowieso slaapdoppen mee, neem niet weer een risico daarin :P
Vorig jaar had ik die ook mee was ideaal s nachts (Dat er een paar mongolen achter mijn tent om 8 uur in de ochtend keta gaan snuiven is een ander dingetje)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:
P
Hardtraxxer
121 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Rickzel wrote:Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:
Je moet een beetje geluk hebben, maar je kan echt wel een rustig plekje vinden.
Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Pa-party-lover wrote:mijn luchtbed lek bleek
Zo een luchtmatras heb ik ook al 2 jaar. 's avonds/'s nachts opblazen voor het slapen gaan en wakker worden met net genoeg lucht om niet op de grond te slapen. :lol: Dit ook enkel wanneer ik plat op buik/rug lig en aangezien ik het liefst op mijn zij lig is dat altijd kut wanneer ik wakker wordt. :D

Te lui om te zoeken waar dat miniscule gaatje zit. Misschien voor DQ toch maar eens een nieuwe halen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Grim wrote:
Zo een luchtmatras heb ik ook al 2 jaar. 's avonds/'s nachts opblazen voor het slapen gaan en wakker worden met net genoeg lucht om niet op de grond te slapen. :lol: Dit ook enkel wanneer ik plat op buik/rug lig en aangezien ik het liefst op mijn zij lig is dat altijd kut wanneer ik wakker wordt. :D

Te lui om te zoeken waar dat miniscule gaatje zit. Misschien voor DQ toch maar eens een nieuwe halen.
Hahaha ik ken het.. maar dan haal je toch voor 6 euro een nieuwe bij de Action? Volgens mij kosten die dingen echt geen ene drol
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
yowan wrote:
Grim wrote:

Hahaha ik ken het.. maar dan haal je toch voor 6 euro een nieuwe bij de Action? Volgens mij kosten die dingen echt geen ene drol
Klopt, kosten helemaal niks.

Bij mij was het geen klein gaatje, na 10 min was hij helemaal leeg xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Pa-party-lover wrote:
Rickzel wrote:Is misschien vloeken in de kerk maar zo'n weekend trekt mij dus totaaaaal niet. Dan zou ik dus inderdaad lekker op een camping in de buurt gaan staan want anders word ik he-le-maal gestoord van een stel staatsmongolen om m'n tent als ik wil pitten :lol:
Je moet een beetje geluk hebben, maar je kan echt wel een rustig plekje vinden.
En hoe vast je slaapt. Schijnt dat onze buren zaterdagnacht tyfusharde frenchcore hebben lopen draaien en ik lag er het dichtst bij. Ben de enige die in een straal van 20 meter een oog dicht heeft gedaan hoorde ik achteraf :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Jij bent zo een persoon die al half slapend naar de bus toeloopt, en zodra je in die stoel ploft direct weg bent, en pas weer wakker wordt als je je eigen dorp/stad in rijdt?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Thommy wrote:Jij bent zo een persoon die al half slapend naar de bus toeloopt,
Ja
Thommy wrote:en zodra je in die stoel ploft direct weg bent, en pas weer wakker wordt als je je eigen dorp/stad in rijdt?
Nee, ik kan niet in een trein of bus slapen, wat heel erg kut is :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Oke, welkom bij de club dan. :lol: Altijd hopen dat iemand anders wakker blijft anders zit je wat stom voor je uit te staren, maar slapen ho maar.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Drie keer op rij niks geen vervelende muziek om ons heen gehad, duimen weer voor dit jaar dus.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Pa-party-lover wrote: Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P
Mag dit eigenlijk en wordt er streng op gecontroleerd?

Misschien is dit een prima alternatief voor zondag op maandag nacht anders voor mij. :)
P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
ULTIMO wrote:
Pa-party-lover wrote: Ik heb afgelopen jaar in mn auto geslapen omdat mijn luchtbed lek bleek en alles al uitverkocht was. Nooit zo lekker geslapen op defqon :P
Mag dit eigenlijk en wordt er streng op gecontroleerd?

Misschien is dit een prima alternatief voor zondag op maandag nacht anders voor mij. :)
Het mag officieel niet, maar de controleren het ook niet echt (geen beveiliging op de parkeerplaats gezien)
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
corneelwr wrote:Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:
Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
SL8492 wrote:
corneelwr wrote:Ik werd wakker met een bijna leeg luchtbed en al m'n kleren waren zeiknat omdat de tent niet helemaal waterproof bleek te zijn ofzo. Maar als je een anderhalf uur later met een pilsje in de hand weer gezellig bij een stage staat, ben je dat zo weer vergeten :cool:
Dit heb ik dus ook de afgelopen 2 jaar meegemaakt. En vorig jaar op de maandagochtend lekker de tent slopen met spaghetti en blikken soep en nog meer etensresten en andere rotzooi
Die camping altijd zo'n terinbende op maandag he :lol: :lol: . Godver nu alweer zin in hoor, laat het maar snel juni zijn.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
MeneerEend wrote:
SL8492 wrote:
Die camping altijd zo'n terinbende op maandag he :lol: :lol: . Godver nu alweer zin in hoor, laat het maar snel juni zijn.
Daar waren wij wel een aardig onderdeel van xd
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ik kijk ook alweer zo uit naar dit weekend. Niet normaal zo vroeg al. Blijft toch het mooiste weekend van het jaar! Dat hele sfeertje is gewoon mooi dat hele weekend! :slow: :slow: :slow: :slow:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Denk dat er veel tenten waren die die stortbuien niet tegen hielden. Ik had een karper tent mee en zelfs daar kwam het op bepaalde plekken naar binnen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ivey Jones wrote:
Denk dat er veel tenten waren die die stortbuien niet tegen hielden. Ik had een karper tent mee en zelfs daar kwam het op bepaalde plekken naar binnen.
He Linnar leg eens uit karperjong.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jesus wat voor scheitmerk had je dan wel niet mee? X2 Raven tent ofzo.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Simpele opgooi tent van 40 euro heeft de afgelopen 3 jaar nog nooit iets van water binnen gelaten :thumbsup:
Lenny wrote:Jesus wat voor scheitmerk had je dan wel niet mee?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
SL8492 wrote:
Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
wootum wrote:
SL8492 wrote:
Tering, dat vind ik nou echt niet kunnen...
Of kranten in iemands tent leggen, dat is echt laag.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Was het misschien deze tent?

Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)