Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Op welk veld heb je douchehokjes met "ingebouwde" omkleedruimte in plaats van douches met een algemene omkleedruimte? Of heb je dat nergens?


Nergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sarabande schreef:
Op welk veld heb je douchehokjes met "ingebouwde" omkleedruimte in plaats van douches met een algemene omkleedruimte? Of heb je dat nergens?


Nergens


Ik kan me herinneren dat ik er een had in 5. Was net een halve meter geloof ik.

Of ik was nog dronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zit er zo'n groot verschil in tussen die velden dan? behalve de afstand dan...
Tim en ik zullen sowieso pas wat later er zijn vanwege werk. Beland je dan automatisch op het laatste en tevens verste veld?


Ik was vorig jaar ook wat later (17u30) en toen was het ergens een plekje zoeken op veld 5 ofwel helemaal naar veld 1 dichtbij de ingang ...
We hebben toen besloten op veld 5 te blijven wat we ons niet beklaagd hebben ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach zal ook wel goedkomen allemaal! Ik en Urban Designer vermaken ons toch wel prima of we nou 20 min moeten lopen of 20. Tegen die tijd beetje contact zoeken via hardtraxx. Wie weet hebben we een grote hardtraxx camping (klinkt als een idee voor volgend jaar. En dan noemen we het veld: 'de moestuin')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker veel keta grapjes maken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
:lol: :lol: :lol:

Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven :lol:

Dit vind ik nog best wel een goed idee voor Defqon/Intents 2018. De Hardtraxx groep op feesten wordt langzamerhand steeds groter dus is best nog een reeele optie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar drie weken trouwens :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De moestuin :lol:

Vorig jaar lag ik op veld 6 en dit vind ik ideaal. Weinig loopvolk en chille buren. Ik ben sowieso iemand die maar 1x/dag naar het festival loopt en terug. Dan boeien die paar honderd meters mij echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De moestuin :lol:

Vorig jaar lag ik op veld 6 en dit vind ik ideaal. Weinig loopvolk en chille buren. Ik ben sowieso iemand die maar 1x/dag naar het festival loopt en terug. Dan boeien die paar honderd meters mij echt niet.

Dit.

Op de heenweg lekker biertje erbij en ouwehoeren.
Terugweg soort van Walking Dead :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Sarabande schreef:
Op welk veld heb je douchehokjes met "ingebouwde" omkleedruimte in plaats van douches met een algemene omkleedruimte? Of heb je dat nergens?


Nergens


Ik kan me herinneren dat ik er een had in 5. Was net een halve meter geloof ik.

Of ik was nog dronken.

Zou zeer chill zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
De moestuin :lol:

Klaplong B.V. of Sportclub De Klaplong
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Grim schreef:
:lol: :lol: :lol:

Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven :lol:

Dit vind ik nog best wel een goed idee voor Defqon/Intents 2018. De Hardtraxx groep op feesten wordt langzamerhand steeds groter dus is best nog een reeele optie :thumbup:


Ja zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit best een leuk idee voor volgend jaar Defqon! :D. Over de naam gaan we hier dan nog een topic plaatsen, maar dit kan alleen maar een grote speeltuin worden! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Grim schreef:
:lol: :lol: :lol:

Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven :lol:

Dit vind ik nog best wel een goed idee voor Defqon/Intents 2018. De Hardtraxx groep op feesten wordt langzamerhand steeds groter dus is best nog een reeele optie :thumbup:


Aanwezig met Indy, ketaeend, Zamble en Blear.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met leuke activiteiten. Ik denk dan aan; onze eigen Spoontech stoelendans, het druksrad en stefan_helmond werpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
stefan_helmond werpen.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:28 
 
Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
stefan_helmond werpen.


:lol: :lol: :lol:


HAHA, ik hou het niet meer! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:29 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
De moestuin :lol:

Vorig jaar lag ik op veld 6 en dit vind ik ideaal. Weinig loopvolk en chille buren. Ik ben sowieso iemand die maar 1x/dag naar het festival loopt en terug. Dan boeien die paar honderd meters mij echt niet.


Vorig jaar ook op veld 6 een beetje achterin tegen de hekken, lekker rustig, alleen wij waren de enige Nederlanders, wat iets minder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:30 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
:lol: :lol: :lol:

Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven :lol:


Dat zou wel episch zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 22:23 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
het druksrad

Ik zal wel wat 2c-b poeder meenemen om te snuiven xd

Helicaze schreef:
stefan_helmond werpen.

Verdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik: 'ja ik ben nog bad gegaan man afgelopen weekend'

Vriend: 'Hoe kan dat dan?'

Ik: 'Ja, mijn vrienden vonden het leuk om het drugsrad te gaan spelen'

Zo kan ik nooit meer serieus genomen worden xd. Dat spel sla ik mooi over hoor hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Druksrad? Je bedoelt het rad van snats :list:

Even een reminder voor degene die het vergeten zijn door al de drugs die ze doorheen het jaar gebruikt hebben.

Jordi schreef:
Aangezien we allemaal mega veel zin hebben in het defqon weekend kwamen wij, The Skribbler en Jordi, tot de conclusie dat we hiervoor iets ludieks moesten bedenken. Na een lange middag brainstormen mag ik toch wel zeggen dat we een fantastisch eindproduct hebben bedacht. Het is me daarom een eer om hierbij te presenteren....

DEFQON CAMPING 2016, HET RAD VAN SNATS

Het spel
Wij (Dirk en Jordi) presenteren met trots het RAD VAN SNATS. Het spel gaat als volgt. Om beurten wordt er een vraag gesteld uit het triviant spel (de Disney versie wel te verstaan). Als je een vraag goed hebt, krijg je een partje, zo niet, dan krijg je niets. Wanneer je 6 partjes hebt (een volle taart), moet je het twisterbord draaien (is eventueel ook te regelen met een bierflesje, zien we later wel). Je krijgt in ieder geval een random getal, en dit getal staat tegenover een soort snats. Deze MOET je nemen, en wel twee punten.
Op het twister bord (bv.) Vooraf is door de quizmaster een verdeling gemaakt welk vakje met welke stof correspondeert. Dit is niet bekend bij de deelnemers dus wat je uiteindelijk door je neus heen jakkert is geheel een verrassing!

Ground Rules
- Iedereen die meedoet, doet afstand van een zakkie inhoud.
- Het is vooraf duidelijk wat er in totaal ligt (welke soorten) zodat mensen kunnen weigeren als er bepaalde drugs tussen liggen waar ze geen zin in hebben.
- Als je meespeelt en je moet snatsen, MOET JE OOK SNATSEN. No backsies!
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten word gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.
- Uiteindelijk zijn Dirk en Jordi super eindbaas.
- Mochten er mensen willen aansluiten, kan dit in de groep overlegd worden. Jordi en Dirk geven echter uiteindelijk het eindoordeel.

Rol van Quizmaster (aka Dirk):
Om het spel in goede banen te leiden word er één quizmaster aangewezen. Bij vooraf gaf Dirk al aan dit graag te zijn, maar voor de goede orde is hier zijn taakomschrijving.
- ALLEEN DE QUIZMASTER heeft beschikking tot een stukje documentatie waarop duidelijk staat wat wat is.
- De Quizmaster is verantwoordelijk voor een “normale” gebruikers hoeveelheid. Dat wil zeggen: hij ziet er op toe dat er geen grote punten worden genomen (zeker in het geval van MXE o.i.d.)
- De Quizmaster stelt de vragen, en is verantwoordelijk voor de beoordeling. Als het gegeven antwoord dusdanig in de buurt zit van het “goeie” antwoord, is het aan Dirk om hier over te beslissen. DIT IS NIET DISCUTABEL.
- Aangezien de quizmaster zelf niet deelneemt aan het spel, is hij natuurlijk vrij af en toe een sample te proberen.

Denk je nou JEZUS WAT EEN FUCKING KUT IDEE. Ik wil meedoen? PB The Skribbler of mij maar. Groetjes!


off-topic/drugs-offtopic-t16216-24475.html#p1594139
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten