Ja, dat bedoelde ik! 
Godver.Helicaze wrote:stefan_helmond werpen.
Godver.Helicaze wrote:stefan_helmond werpen.
Melvinfr en Corneelwr hebben dan om 9 uur op vrijdag die tafel al aan gort geholpenGrim wrote: Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven
Met Corneel in kreukels eronder.Lennard95 wrote:Melvinfr en Corneelwr hebben dan om 9 uur op vrijdag die tafel al aan gort geholpenGrim wrote: Vriendencamping met hardtraxx, dat moet wat geven![]()
yannickvk wrote:Godver.Helicaze wrote:stefan_helmond werpen.
Voor de hard mode mogen jullie mij ook proberen...voor de kenners.Lennard95 wrote:Stefan gewoon richten op de dichtstbijzijnde tipi
Dan mag je met zwaar geschut komen.Steffnov wrote:Voor de hard mode mogen jullie mij ook proberen...voor de kenners.Lennard95 wrote:Stefan gewoon richten op de dichtstbijzijnde tipi
Aanwazig!MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.
Daar ben ik bij. Dit keer wel eerst het Twisterbord in elkaar zetten he.MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.
Dit lijkt me ook wel eens mooi om te zien, dus denk dat ik ook maar even een kijkje kom nemenRowanyt1309 wrote:Aanwazig!MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.
Urban Designer en ik zijn hierbij. Is de winnaar de eerste die in een spagaat uit een k-hole geraakt?MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.
Een twisterbord in elkaar steken is nog best lastig als je aan het trippen bent, heb ik al gemerkt.Joey wrote:Daar ben ik bij. Dit keer wel eerst het Twisterbord in elkaar zetten he.MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.
Ik vind de trap aflopen al lastig, laat staan een twisterbord in elkaar zettenMeneerEend wrote:Een twisterbord in elkaar steken is nog best lastig als je aan het trippen bent, heb ik al gemerkt.Joey wrote:Daar ben ik bij. Dit keer wel eerst het Twisterbord in elkaar zetten he.MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.Hoop dat mensen inzien dat dit een spel is met alleen maar verliezers
![]()
Ik organiseer hekjes zitten met keta op.MeneerEend wrote:Bij deze nodig ik iedereen uit om bij ons Keta-twister te spelen. Twister word verzorgd mijzelf, Keta is voor eigen verantwoording. U zeit welkom.