A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Goku wrote:Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.
Ik heb er ook nog nooit eentje gezien, dus ik betwijfel het. Best even Q-Dance een berichtje sturen om zeker te zijn.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Astronaut wrote:Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk
Denk dat je het dan kunt vergeten. Beter loop je dan direct camping 5 op, zonder dat je je eerste de pleuris loopt te zoeken en weer terug die brug over moet.
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Dit jaar staat er overigens in de do's and don't expliciet dat lachgas verboden is, volgensmij was dit vorig jaar niet zo...
The drugs policy at Biddinghuizen is zero-tolerance. This means that all types of drugs are prohibited. This also includes weed, hash and nitrous oxide.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Astronaut wrote:Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk
Wij stonden vorig jaar om 13:30 in de rij voor de camping en hebben een plek op veld 3 weten te bemachtigen. Toen we daar ons kamp aan het bouwen waren was de rest van het veld ook binnen no-time vol. Je kunt dan beter direct naar veld 5 gaan als je zo laat aankomt inderdaad.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/
Gok dat je het gewoon moet inleveren als ze het tegenkomen.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Hoezo wil iedereen eigenlijk altijd op veld 3 of 4 staan? Vorig jaar helemaal op het achterste veld gestaan (nummer 5 of 6 ofzo?) en dat was ideaal. Weinig idiote buitenlanders, prima buren, genoeg ruimte en weinig geluidsoverlast 's nachts. Dat extra stukje lopen vind ik dan ook wel weer meevallen. Van het jaar dus zeker weer doen.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Naad wrote:
Hoezo wil iedereen eigenlijk altijd op veld 3 of 4 staan? Vorig jaar helemaal op het achterste veld gestaan (nummer 5 of 6 ofzo?) en dat was ideaal. Weinig idiote buitenlanders, prima buren, genoeg ruimte en weinig geluidsoverlast 's nachts. Dat extra stukje lopen vind ik dan ook wel weer meevallen. Van het jaar dus zeker weer doen.
Verklap dat nou niet ... Na 4 jaar camping zo'n beetje alle velden na de brug gehad te hebben vond ik veld 5 afgelopen jaar prima. Goed, eenmaal vriendencamping was relaxed vanwege de ligging maar dat had ook zijn nadelen. Wil je een wat rustiger veld met wel voorzieningen en heb je geen zin in gesjouw dan is veld 5 echt dikke prima. Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
TiMOTHYb wrote:Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/
Lachgas mag bij wet dan wel niet verboden zijn. Huisregels mogen strenger zijn wat dat betreft. In het ergste geval kan je weekend-bandje eraf geknipt worden door de security, en word je verwijderd van het terrein.
Last edited by Norther66 on 09 Jun 2017 14:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Beetje dilemma hier. Heb een zaterdag kaart maar zit toch te twijfelen om de zondag te gaan. Heb het idee dat deze dag een stuk memorabeler kan worden dan de zaterdag. Probleem is alleen dat ik niemand uit mijn omgeving ken die zondag gaat en er dus een probleem is wat betreft vervoer hmmm
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Nu langzaam dit feestje weer dichtbij komt, kijk ik regelmatig de aftermovie van de zaterdag weer terug..

Krijg er nog steeds intstant kippenvel van :$ :$ :$ Vooral bij Gravity :love:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Anthor wrote:
Naad wrote:
Verklap dat nou niet ... Na 4 jaar camping zo'n beetje alle velden na de brug gehad te hebben vond ik veld 5 afgelopen jaar prima. Goed, eenmaal vriendencamping was relaxed vanwege de ligging maar dat had ook zijn nadelen. Wil je een wat rustiger veld met wel voorzieningen en heb je geen zin in gesjouw dan is veld 5 echt dikke prima. Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.
Plus de regendouches op veld 5 :loving: . Maar vorig jaar inderdaad ook niet te genieten na alle velden over te zijn gelopen met alle spullen en twee keer de brug over (plus anderen de brug over helpen) om uiteindelijk na een uur of langer alsnog op veld 5 te belanden haha :whistle: .
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Zit er zo'n groot verschil in tussen die velden dan? behalve de afstand dan...
Tim en ik zullen sowieso pas wat later er zijn vanwege werk. Beland je dan automatisch op het laatste en tevens verste veld?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Zit er zo'n groot verschil in tussen die velden dan? behalve de afstand dan...
Tim en ik zullen sowieso pas wat later er zijn vanwege werk. Beland je dan automatisch op het laatste en tevens verste veld?
Als niemand anders een plaats voor je weet vrij te houden, dan kun je daar wel vanuit gaan ja. Als je vanaf +/- 3u in de rij auto's aansluit, dan ben je al vrij zeker van een plaats op veld 5/6.

Voorgaande jaren op veld 3 en 4 gestaan, wat eigenlijk prima beviel. Brug met hellingen + trap is wel een verademing vergeleken met alleen die trap die je daarvoor had ^^ .
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Twee keer op veld 5 gestaan wat in beide gevallen dikke prima was, alleen de buren waren vervelend vorig jaar.

Het was pas rond 4 uur echt vol op veld 5 had ik het idee.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Twee keer op veld 5 gestaan wat in beide gevallen dikke prima was, alleen de buren waren vervelend vorig jaar.
Niet zeiken, gewoon slapen :whistle:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Niks mis met Veld 5. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
2 jaar op veld 1 gestaan en vorig jaar op veld 2.

Wanneer je gezonde nachtrust niet zo belangrijk vind sta je daar prima.
Maar 's nachts krijg je daar een hoop loopvolk, vooral omdat alle eettenten op veld 2 staan.
Wel heel leuk om op je stoeltje aan het pad te gaan zitten en lekker mensen kijken :)

Sanitair op veld 2 was afgelopen jaar vaak zo druk dat het sneller was om naar veld 1 te lopen. Daar nagenoeg nooit wachttijden.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Anthor wrote:Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.
Hier hetzelfde. Ik kom pas terug richting de camping wanneer het gedaan is. Die paar 100 meter die je extra moet doen om tot aan het terrein te geraken vallen dan wel goed mee vergeleken met wat je ervoor terug krijgt.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Afgelopen twee edities kwam ik pas rond 15:00/16:00 aan op de camping, beide keren was er nog plek achteraan op veld 4. Was wel goed zoeken vorig jaar aangezien we een grote tent hadden. Als je pas rond 15:30 aankomt, zal er waarschijnlijk (met heel goed zoeken, duurde vorig jaar zeker een kwartier) nog wel een plekje zijn achteraan op veld 4 dus dat moet lukken, al denk ik dat het qua loopafstand tot het festivalterrein (en zeker tot eettentjes e.d.) letterlijk dichterbij is om dan vooraan op veld 5 te staan.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Goku wrote:Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.
Q-Dance wrote:Q: Mag ik met een aanhanger het parkeerterrein op?
A: Nee, dit is niet toegestaan.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Op welk veld heb je douchehokjes met "ingebouwde" omkleedruimte in plaats van douches met een algemene omkleedruimte? Of heb je dat nergens?
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Thanks voor de info! dan wordt het waarschijnlijk direct naar veld 5 :thumbup: