Aanwazig.stefan_helmond wrote:WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Afsluiten met Tripped - R.Vangheluwe graagstefan_helmond wrote:WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????
Is goed maadt!Joey wrote:Afsluiten met Tripped - R.Vangheluwe graagstefan_helmond wrote:WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????
Ja met die insteek zou het ook wel gedaan zijn, maar als je de contest leest ben ik bang dat het 1 grote poppenkast moet worden voor je een beetje opvalt.RTM93 wrote:Vind het wel mooi. Een Dj/producer moet mijn inziens wel het totaal pakket zijn en dus niet als een zout zak staan te draaien. Hoeft denk ik echt niet opvallend of abnormaal. Maar interactie met publiek is wel belangrijk en manier van mixen wellicht ook, dus misschien alleen maar mooi dat er niet alleen naar likes gekeken wordt.
2Faced liveact inclusief duistere raw outfit maar maken

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Oh die ja.. Dat weet ik nog wel.
Valt dus reuze mee met die poppenkast, Rickzel.. 
Ja wat was dat dan.
Vorig jaar tijdens Blackburn op de purple kwam er tegen het einde van zijn set een hoop volk binnen met D-Attack petjes allez. En maar staan kijken, handen in de zakken (terwijl de sfeer eerst best goed was bij Blackburn). Gewoon echt heel de sfeer bedorven.
En toen kwam D-Attack en toen kon er ineens wel los gegaan worden.
Verschikkelijk zeg.
Vorig jaar tijdens Blackburn op de purple kwam er tegen het einde van zijn set een hoop volk binnen met D-Attack petjes allez. En maar staan kijken, handen in de zakken (terwijl de sfeer eerst best goed was bij Blackburn). Gewoon echt heel de sfeer bedorven.
Verschikkelijk zeg.
D-Attack zelf is een prima gozer hoor. Maakt over het algemeen raw, vooral veel MiM spul. Dus ik denk niet dat het hun soort hardstyle was en Blackburn is nou niet de meest bekende artiest, ik denk dat veel van die mensen de platen gewoon niet kende. Daar in Sans Souci waar hij het meeste staat zie je qua hardstyle eigenlijk ook alleen maar Rough State en MiM.ULTIMO wrote:Ja wat was dat dan.
Verschikkelijk zeg.
Voorin was het gewoon dikke pret bij Blackburn hoorULTIMO wrote:Ja wat was dat dan.
Verschikkelijk zeg.
Die tent was zo klein dat je altijd voorin stond
Ik hoop weer op een outdoor Purple dit jaar eigenlijk. En anders niet zo'n kleine sauna net als vorig jaar
Ik hoop weer op een outdoor Purple dit jaar eigenlijk. En anders niet zo'n kleine sauna net als vorig jaar
Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..
Fucking hel zeg dat welPatjee410 wrote:Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Hahaha inderdaad een hele waslijst aan push-berichtenPatjee410 wrote:Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..
Nieuwe merchandise: http://store.q-dance.com/en/new/
Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?
Grappig dat bij de defqon 1. merchandise ook Atmozfears merchandise staat. Atmozfears volgend jaar anthem dus.Grim wrote:Nieuwe merchandise: http://store.q-dance.com/en/new/
Kunnen ze ook een keer een beetje mooie pasvorm shirts maken en niet die basic crewnecks?
Staat er niet tussen, komt door het filter.Hekzitter wrote:Grappig dat bij de defqon 1. merchandise ook Atmozfears merchandise staat. Atmozfears volgend jaar anthem dus.Grim wrote:Nieuwe merchandise: http://store.q-dance.com/en/new/
http://store.q-dance.com/en/defqon1/
Je kan daar wel even tijdelijk staan om spullen uit te laden etc. Maar als je op en neer naar de camping moet lopen denk ik dat je dat met de verkeersregelaars moet overleggen, of jullie auto moet gewoon weer achteraan in de rij gaan staan na de eerste keer lossen.DerBeuker wrote:Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Ik had vorig jaar deze luxe (scheelt weer veel gesjouw in de trein), we konden gewoon een aparte parkeerplaats op rijden en daar rustig alles uitladen, je kan het altijd even navragen aan de mensen daar maar ik denk niet dat het een probleem zal worden.DerBeuker wrote:Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
[Desondanks dat m'n muis het prima doet, toch iets misgegaan blijkbaar en is ie twee keer gepost]
EDIT:
Iemand die trouwens weet wanneer ze de app eens gaan updaten? Ik vond hem vorig jaar wel handig, alle nodige info op één plek.
EDIT:
Iemand die trouwens weet wanneer ze de app eens gaan updaten? Ik vond hem vorig jaar wel handig, alle nodige info op één plek.
Volgens Twitter reactie van Q komt deze eraanSjaakie P wrote:[Desondanks dat m'n muis het prima doet, toch iets misgegaan blijkbaar en is ie twee keer gepost]
EDIT: