Ben al bezig met een flink anabole kuurtje. Binnen 3 weken volledig pumped up.Grim wrote:Enkel op de mainstage. Echter ga je hier veel concurrentie hebben van alle buitenlanders die het ook een keertje willen proberen. Onmiddellijk beginnen met 5-6x sportschool per week om breed genoeg te zijn zodat je een plaatsje kunt afdwingen.ULTIMO wrote:Zijn hier hekken?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Op deze manier gaan we makkelijk over het Qlimax topic heenSTVK wrote:Topic gaat hert
Ik zal wel zorgen voor veel fruit en kokos Job
.
2 munten voor een verse kokos vragen?
Hendig zaturbandesigner wrote:Ik zal wel zorgen voor veel fruit en kokos Job.
Mag het hopen, anders kom ik niet.ULTIMO wrote:Kip met rijst ook verkrijgbaar?
Hoeveel kickrolls mag je hier fout slaan voordat je van het festivalterrein wordt verwijderd?
Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.Trajanusch wrote:Hoeveel kickrolls mag je hier fout slaan voordat je van het festivalterrein wordt verwijderd?
Yannick lul niet
Een wijs man zei ooit:
Een wijs man zei ooit:
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Dat zei jij toch?yannickvk wrote:Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Kip met kwark!ULTIMO wrote:Kip met rijst ook verkrijgbaar?
Er is toch ook niets mis met jezelf een wijs man te noemen?Thermometer wrote:Dat zei jij toch?yannickvk wrote:Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.
Je mist 100% van de kickrolls die je niet slaat jongens. Denk daar maar eens over na.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Mind = Blown.Faalhaas wrote:Je mist 100% van de kickrolls die je niet slaat jongens. Denk daar maar eens over na.
Nee want als je niet schiet kan je ook niet scoren
Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebank
Op naar Defqon!
Hallo mocht er nog iemand een weekendticket over hebben dan hoor ik het graag en voor de gouden tip krijgt diegene een gouden rakker van mij op Defqon of op een feest naar keuze. Groetjes mij. 
Hebben jullie er zin in ofzocorneelwr wrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Nu pas? Ben al 4 weken met mn ana kuur bezig..corneelwr wrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Je moet toch goed voor de dag komen als je op het hek plaats gaat nemen he?Thermometer wrote:Hebben jullie er zin in ofzocorneelwr wrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Lekker met bruin kleurtje stralen op dat hekkie!corneelwr wrote:Je moet toch goed voor de dag komen als je op het hek plaats gaat nemen he?Thermometer wrote:Hebben jullie er zin in ofzocorneelwr wrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Niks zonnebank. Spraytan All the way. Q-dance orange heart snapte.
Hekzitter wrote:Niks zonnebank. Spraytan All the way. Q-dance orange heart snapte.