Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Daar heb je per jaar een aantal vrije dagen voor pik.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 36 minutes ago
Weekenders zijn toch ook gewoon gone pik
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Thommy wrote:Daar heb je per jaar een aantal vrije dagen voor pik.
Lkkr pik.

Maarja volgens mij is zondag niet echt een populaire dag om dagfestivallen te geven.
Misschien vinden mensen het toch zonde om een dag op te nemen? Geen idee he. En de mensen die dan een dag opnemen gaan wel een weekend.
Hardtraxx Veteran
last seen 36 minutes ago
Zondag is ook gewoon tot 11 uur, beetje vent kan dan maandag toch gewoon weer aan de lopende band staan...

(gesproken door iemand die al jaren alleen de zaterdag gaat :lol: )
Hardtraxx Veteran
last seen 36 minutes ago
edit nvm
V
New member
9 posts member since 2017
last seen Apr 2017
Iemand enig idee wanneer het volledige defqon anthem naar buiten wordt gebracht?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Waarschijnlijk tijdens de Defqon.1 anthem release party
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
vQnecht wrote:Iemand enig idee wanneer het volledige defqon anthem naar buiten wordt gebracht?
Vorig jaar was de release 09 mei, maar kwam hij als preview online op 5 mei.
V
New member
9 posts member since 2017
last seen Apr 2017
Nog ffies wachten dus, toch benieuwd wat frequencerz in z'n totaal ervan heeft gemaakt. :slow:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Henk-Jan wrote:
Lkkr pik.

Maarja volgens mij is zondag niet echt een populaire dag om dagfestivallen te geven.
Misschien vinden mensen het toch zonde om een dag op te nemen? Geen idee he. En de mensen die dan een dag opnemen gaan wel een weekend.
Awakenings is anders vaak op zondag ook gewoon uitverkocht. Is natuurlijk wel een ander genre, maar toch.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Paling wrote:
Henk-Jan wrote:
Lkkr pik.

Awakenings is anders vaak op zondag ook gewoon uitverkocht. Is natuurlijk wel een ander genre, maar toch.
Dus techno volk is meer diehard dan HDM volk? :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Paling wrote:
Henk-Jan wrote:
Lkkr pik.

Komt dat misschien doordat de meerderheid van het volk dat techno feesten bezoekt, student is en dus makkelijk een dagje college kunnen skippen? (Of is dit een vooroordeel?)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Dus techno volk is meer diehard dan HDM volk? :lol:
Dat hebben we op Unpolished gezien toch :cool:
RoyAPO wrote:
Paling wrote:Awakenings is anders vaak op zondag ook gewoon uitverkocht. Is natuurlijk wel een ander genre, maar toch.
Komt dat misschien doordat de meerderheid van het volk dat techno feesten bezoekt, student is en dus makkelijk een dagje college kunnen skippen? (Of is dit een vooroordeel?)
Volgens Partyflock lag de gemiddelde leeftijd op Defqon 2016 zondag (23,8) lager dan op Awakenings 2016 zondag (27). Is natuurlijk lastig oordelen over welk deel hiervan nog studeert en daarnaast is het maar een steekproef..
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
In mijn omgeving in Utrecht hoor ik toch vaak wel dat als studenten naar feesten gaan, dat het vaak technofeesten betreft. Al merk ik dat hardstyle ook steeds populairder wordt onder studenten en dat is goed om te zien :D
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Paling wrote:
Hekzitter wrote:Dus techno volk is meer diehard dan HDM volk? :lol:
Dat hebben we op Unpolished gezien toch :cool:
Haha dat is zeker waar! Feesten tot 9 uur s'ochtends zouden echt de norm moeten zijn :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Defqon is wel vaak midden in net de drukste schoolperiode (voor mij iig). Soms achteraf gezien was de drukte net die week ervoor al voorbij, lagen de deadlines eerder. Als ik zou gaan zou ik de zaterdag gaan, als het nou in de zomervakantie was zou het niets uitmaken.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Delt-A wrote:Defqon is wel vaak midden in net de drukste schoolperiode (voor mij iig). Soms achteraf gezien was de drukte net die week ervoor al voorbij, lagen de deadlines eerder. Als ik zou gaan zou ik de zaterdag gaan, als het nou in de zomervakantie was zou het niets uitmaken.
Heb waarschijnlijk de donderdag voor Defqon m'n laatste tentamen van het jaar :D
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Nog even over die (gelekte) defqon legends, zal het niet gewoon zo zijn dat er een aantal b2b sets zullen zijn, in plaats van dat ze daar met z'n allen tegelijk draaien?
20:00-20:30 Luna, Dana & Deepack
20:30-21:00 The Prophet, Technoboy & Zany
etc. etc. etc.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 11 days ago
LV1 wrote:Nog even over die (gelekte) defqon legends, zal het niet gewoon zo zijn dat er een aantal b2b sets zullen zijn, in plaats van dat ze daar met z'n allen tegelijk draaien?
20:00-20:30 Luna, Dana & Deepack
20:30-21:00 The Prophet, Technoboy & Zany
etc. etc. etc.
ja joh, vast en zeker een paar b2btjes.
Normaal zijn het er altijd 3 tegelijk, dus vermoed ook nu een paar keer 3 dj's waarvan 1x Wildstylez, Noisecontrollers en Headhunterz :love:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Iemand nog een pre-sale code?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Not sure if..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Nog steeds op zoek naar een weekend ticket :)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
ElTigre wrote:Iemand nog een pre-sale code?
Je moet MelvinFR even een PB sturen, die heeft er volgens mij nog een.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Zijn hier hekken?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
ULTIMO wrote:Zijn hier hekken?
Enkel op de mainstage. Echter ga je hier veel concurrentie hebben van alle buitenlanders die het ook een keertje willen proberen. Onmiddellijk beginnen met 5-6x sportschool per week om breed genoeg te zijn zodat je een plaatsje kunt afdwingen.