Van de week een nieuwe zwembroek gekocht voor dit feest.

Genoeg. Je moet de dealers toch ergens aan kunnen herkennen.RoyAPO wrote:Gelukkig heb ik nog nooit een nektasje gezien op een feest of festival. Liever zwembroeken dan dat
He shoots...and he missesJoey wrote:Je kan hem alleen Indyrect vinden hoor, niks om hem aan te herkennen.
N-vitral? Is er geen aparte Freestyle stage dan?Spalken wrote:Heeft iemand trouwens zin om met mij mee te snoeien op Defqon Black op zondag? Al mijn vrienden zijn van de mainstream shizzle dus ze weigeren om naar de black te gaan. Maar N-vitral is de laatste tijd echt toffe shit aan het draaien dus ik wil die shit meemaken.
Ha..Ha..ha..Jouw haat voor de huidige stijl van N-Vitral weten we nu wel...RTM93 wrote:N-vitral? Is er geen aparte Freestyle stage dan?
De Black is toch juist DE Mainstream stage?Spalken wrote:Heeft iemand trouwens zin om met mij mee te snoeien op Defqon Black op zondag? Al mijn vrienden zijn van de mainstream shizzle dus ze weigeren om naar de black te gaan. Maar N-vitral is de laatste tijd echt toffe shit aan het draaien dus ik wil die shit meemaken.
TheJoker wrote:De Black is toch juist DE Mainstream stage?Spalken wrote:Heeft iemand trouwens zin om met mij mee te snoeien op Defqon Black op zondag? Al mijn vrienden zijn van de mainstream shizzle dus ze weigeren om naar de black te gaan. Maar N-vitral is de laatste tijd echt toffe shit aan het draaien dus ik wil die shit meemaken.
Dat mag je even onderbouwen, mijn haat over N-vitral.ErikZ wrote:Ha..Ha..ha..Jouw haat voor de huidige stijl van N-Vitral weten we nu wel...RTM93 wrote:N-vitral? Is er geen aparte Freestyle stage dan?
@Spalken, ga gewoon kijken man en ga staan bij mensen die net zo los gaan als jij. Gezelligheid gegarandeerd!!
Mijn oprechte excuses, u haal ik compleet door elkaar met Broken Balance en zijn haat voor de huidige N-Virtral stijlRTM93 wrote:Dat mag je even onderbouwen, mijn haat over N-vitral.ErikZ wrote:Ha..Ha..ha..Jouw haat voor de huidige stijl van N-Vitral weten we nu wel...RTM93 wrote:N-vitral? Is er geen aparte Freestyle stage dan?
@Spalken, ga gewoon kijken man en ga staan bij mensen die net zo los gaan als jij. Gezelligheid gegarandeerd!!
Is lastig he zo zonder avatarErikZ wrote:
Mijn oprechte excuses, u haal ik compleet door elkaar met Broken Balance en zijn haat voor de huidige N-Virtral stijl
Jij hebt toch nooit een avatarRTM93 wrote:Is lastig he zo zonder avatarErikZ wrote:
Mijn oprechte excuses, u haal ik compleet door elkaar met Broken Balance en zijn haat voor de huidige N-Virtral stijl![]()
Oh shit! Scherpklapstoel wrote:Jij hebt toch nooit een avatarRTM93 wrote:Is lastig he zo zonder avatarErikZ wrote:
Mijn oprechte excuses, u haal ik compleet door elkaar met Broken Balance en zijn haat voor de huidige N-Virtral stijl![]()
Nemen verdomme ons eigen hek mee voor op de camping!urbandesigner wrote:Ertussen gekomen op ticketswap dus aanwezig samen met Hekzitter![]()
![]()
!