Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
TheJoker schreef:
Rickzel schreef:
Sinds wanneer is Q ineenkeer een slachtoffer dan...


Q-Dance is nooit een slachtoffer, het is een walgelijke organisatie.

Waarom dan?

Ben ook wel benieuwd waarom. Maar in ieder geval als je een bedrijf runt moet je ook zeker geen slachtoffer worden. Dan vraag je om problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Geen aandacht aan geven mensen, TheJoker is 1 van de meest zure mensen hier op het forum :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weetje wat ik eigenlijk niet begrijp. Meestal zijn er bij zulke problemen/misstanden, als nu bij Frontliner die niet op defqon mag draaien etc. (verhaal kennen we), altijd wel andere artiesten die hier openlijk een mening over geven. Maar het blijft verdacht stil rondom dit verhaal. Vraag mij af waardoor dit komt, aangezien ik zeker denk dat een groot deel van de dj's het een rare situatie vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja Q is natuurlijk geen sympathieke organisatie, ze geven leuke feesten maar het zijn geen lieverdjes :P "walgelijke organisatie" is dan weer wat overdreven. >.<

@Job wss omdat Frontliner iedereen van zich heeft afgestoten door constant overal tegenaan te schoppen in de periode dta het hem voor de wind ging. Niemand heeft medelijden met hem denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
@Job wss omdat Frontliner iedereen van zich heeft afgestoten door constant overal tegenaan te schoppen in de periode dta het hem voor de wind ging. Niemand heeft medelijden met hem denk ik...


Dat klopt zeker, maar er zijn nog zeker wel artiesten die nog enigzins respect voor hem hebben (b-front, radical, noisecontrollers). Zijn niet de minste namen, maar snap je punt wel. Misschien zijn de artiesten ook bang dat ze er zelf ook onder gaan lijden als ze openlijk voor hun mening uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, en je schiet er ook niks mee op, dan word je ook onderdeel van de controverse... Is ook niet de verantwoordelijkheid van andere dj's om Q/Frontliner tot de orde te roepen of weet ik veel wat :P Zou ik iig heel raar vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Yep, en je schiet er ook niks mee op, dan word je ook onderdeel van de controverse... Is ook niet de verantwoordelijkheid van andere dj's om Q/Frontliner tot de orde te roepen of weet ik veel wat :P Zou ik iig heel raar vinden.


Eens wat met hier gezegd wordt :)
Deetox gaf het laatst eigenlijk ook al aan. Het is onderdeel van je professionele bestaan als artiest om over bepaalde zaken gewoon je mond te houden, dingen waar je buiten staat heb je gewoon te accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Yep, en je schiet er ook niks mee op, dan word je ook onderdeel van de controverse... Is ook niet de verantwoordelijkheid van andere dj's om Q/Frontliner tot de orde te roepen of weet ik veel wat :P Zou ik iig heel raar vinden.


Maarja. Wie gaan het anders doen denk je? Massaal q-dance
Boycotten werkt gewoon niet, tenzij iedereen meedoet. Denk niet dat q ooit naar buiten gaat komen met betreffende informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Yep, en je schiet er ook niks mee op, dan word je ook onderdeel van de controverse... Is ook niet de verantwoordelijkheid van andere dj's om Q/Frontliner tot de orde te roepen of weet ik veel wat :P Zou ik iig heel raar vinden.


Maarja. Wie gaan het anders doen denk je? Massaal q-dance
Boycotten werkt gewoon niet, tenzij iedereen meedoet. Denk niet dat q ooit naar buiten gaat komen met betreffende informatie.


Tja, als er wat meer "grote" namen net als Frontliner uitgesloten zouden worden, denk aan een Radical, Noisecontrollers, om wat voor reden dan ook. Dan kun je wel een boycot verwachten gok ik zo.
Of zullen het allemaal artiesten zijn met het idee van, zo lang mij niks overkomt kan ik m'n geld verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Yep, en je schiet er ook niks mee op, dan word je ook onderdeel van de controverse... Is ook niet de verantwoordelijkheid van andere dj's om Q/Frontliner tot de orde te roepen of weet ik veel wat :P Zou ik iig heel raar vinden.


Maarja. Wie gaan het anders doen denk je? Massaal q-dance
Boycotten werkt gewoon niet, tenzij iedereen meedoet. Denk niet dat q ooit naar buiten gaat komen met betreffende informatie.


En dat is precies de reden dat Q geen lieve organisatie is, omdat ze eenzaam aan de top staan hebben ze gewoon een gigantische machtspositie. Maarja zo werkt het nou eenmaal. Pech voor Frontliner helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja Q is natuurlijk geen sympathieke organisatie, ze geven leuke feesten maar het zijn geen lieverdjes :P "walgelijke organisatie" is dan weer wat overdreven. >.<


Zo had ik het ook kunnen verwoorden inderdaad. Voortaan vraag ik jou eerst om advies hoe ik mijn mening het beste kan ventileren. ;)

ErikZ schreef:
Geen aandacht aan geven mensen, TheJoker is 1 van de meest zure mensen hier op het forum :thumbdown:


Hardtraxxvolk blijft een apart slag mensen; wanneer je iets of iemand continue veren in de kont steekt kraait daar geen haan naar, maar wanneer je een negatieve mening hebt dan ben je zuur. Apart volkje zijn jullie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TheJoker schreef:
Hardtraxxvolk blijft een apart slag mensen; Apart volkje zijn jullie. :D


Whut? xd


Nou weej dr vaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Zo had ik het ook kunnen verwoorden inderdaad. Voortaan vraag ik jou eerst om advies hoe ik mijn mening het beste kan ventileren. ;)


Haha als wij onze bewoording een beetje combineren komen we in het midden uit, niet te positief niet te negatief >.<

En geloof me, als je te positief bent hoor je het ook hele dagen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

En geloof me, als je te positief bent hoor je het ook hele dagen hoor :lol:

En anders zeg je het zelf wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Hardtraxxvolk blijft een apart slag mensen; Apart volkje zijn jullie. :D


Vind het ook niet erg hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eem kalm opperhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 19:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet te vergeten dat Frontliner gewoon een facking x-qlusive heeft gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Niet te vergeten dat Frontliner gewoon een facking x-qlusive heeft gehad :D

Dat was vast exclusief :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Niet te vergeten dat Frontliner gewoon een facking x-qlusive heeft gehad :D


Vergeet ook niet dat dat voor nog geen 80% was uitverkocht, ze de zaal verkleint hebben en de sfeer dood was de hele avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar was op B-Front en Geck-O na echt geen fluit aan inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daar was op B-Front en Geck-O na echt geen fluit aan inderdaad. :lol:


Ben je daar geweest ja? Arme knul :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kroeg
Kroeg
Kroeg
Kroeg
Kroeg

Neejoh kom we gaan naar XQ FL voor drie tientjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken je niks van zegge

Om maar weer eens ontopic te gaan. Zondag Tickets nog steeds te koop? Had gedacht dat die dag juist wel snel zou gaan als ik eerlijk ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ken je niks van zegge

Om maar weer eens ontopic te gaan. Zondag Tickets nog steeds te koop? Had gedacht dat die dag juist wel snel zou gaan als ik eerlijk ben...

Maandag moet er weer gewerkt worden pik.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten