Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij echt zo'n paranoia vrouwke dat roept dat ze zwanger is op het moment dat je het uitmaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, vind het ook wel hard hoe zijn vriendin/vrouw nu door alles en iedereen de grond in wordt getrapt terwijl het toch wat anders blijkt te zitten :P

Sinds wanneer is Q ineenkeer een slachtoffer dan, zij zijn toch gewoon een keiharde monopoly die je meteen dumpen wanneer je een ander management kiest dan wat zij willen, als je als Defqon anthem maker ineens niet meer tot de legends behoort omdat je een ander agency hebt snap ik dat je als vrouw/manager pissig bent... Zou iedere manager geweest zijn.

Ik mis Frontliner niet op de lineup, vind z'n muziek niet meer interessant, maar als Q vind dat je een "legend" bent als je een defqon anthem gemaakt hebt, dan wordt die status niet ineenkeer ontnomen omdat je een ander agency hebt, zo ga je niet om met legends...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Tsja, vind het ook wel hard hoe zijn vriendin/vrouw nu door alles en iedereen de grond in wordt getrapt terwijl het toch wat anders blijkt te zitten :P

Sinds wanneer is Q ineenkeer een slachtoffer dan, zij zijn toch gewoon een keiharde monopoly die je meteen dumpen wanneer je een ander management kiest dan wat zij willen, als je als anthem maker ineens niet meer tot de legends behoort omdat je een ander agency hebt snap ik dat je als vrouw/manager pissig bent... Zou iedere manager geweest zijn.


Heb je bronnen dat dit de reden is of denk je dit zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q dumpt je niet zomaar, daar moet echt wel een goede rede voor zijn. Zeker een boekingskantoor moet daar niks mee te maken hebben.

Als de grootste concurrent van Q & Platinum, Angerfist via Most Wanted, al op Qlimax wordt geboekt dan zou de situatie rondom Frontliner zijn boekingen niet veel anders moeten zijn.

Tenzij er echt vreemde dingen worden geeist voor hem waardoor het niet aantrekkelijk is om hem te boeken. Ik geef het een hele kleine kans dat Q hem er zomaar uitbonjourd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tsja, vind het ook wel hard hoe zijn vriendin/vrouw nu door alles en iedereen de grond in wordt getrapt terwijl het toch wat anders blijkt te zitten :P


Heeft ze over haarzelf uitgeroepen

Want

Marks schreef:
echt zo'n paranoia vrouwke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is allemaal gissen wat we doen natuurlijk he, denk niet dat 1 vd 2 met een officieel statement gaat komen hierover :P maar heb zowel op reddit als hier op het forum gelezen dat hij sinds z'n overstap naar dat ene agency* geen boekingen meer voor Q had, en in het verleden is dit vaker zo geweest met D-Block & S-Te-Fan, dat ze gewoon geboycot werden omdat ze op he verkeerde agency* zaten, terwijl ze kort daarvoor nog een QLimax anthem mochten maken...

Kan je geen APA bronnenlijst geven, maar zijn vast hardtraxxers die hier meer over kunnen vertellen :P

@BB ja misschien is het een samenloop van omstandigheden ;) dat weet je niet natuurlijk. Gaat me meer om het feit dat iedereen het er al over eens is dat het de eigenschuld van die chick/frontliner is, terwijl Q in het verleden inderdaad mensen gedumpt heeft puur omdat ze bij het verkeerde agency zaten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is allemaal gissen wat we doen natuurlijk he, denk niet dat 1 vd 2 met een officieel statement gaat komen hierover :P maar heb zowel op reddit als hier op het forum gelezen dat hij sinds z'n overstap naar dat ene label geen boekingen meer voor Q had, en in het verleden is dit vaker zo geweest met D-Block & S-Te-Fan, dat ze gewoon geboycot werden omdat ze op he verkeerde label zaten.

Kan je geen APA bronnenlijst geven, maar zijn vast hardtraxxers die hier meer over kunnen vertellen :P

@BB ja misschien is het een samenloop van omstandigheden ;) dat weet je niet natuurlijk.


Je bedoelt boekingskantoor ipv label neem ik aan? Labels maken geen fuck uit, boekingskantoren wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja agency bedoel ik natuurlijk, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als B2S nu het Decibel anthem door frontliner laat maken kunnen we van nog meer sensatie genieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Als B2S nu het Decibel anthem door frontliner laat maken kunnen we van nog meer sensatie genieten xd


Wat bij Q-dance geldt, geldt ook bij b2s. Reken er maar niet op dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De zondag aanwezig met Exterkate :) Die longen gaan klappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga helemaal kapot om Frontliner trouwens. Waar is die man toch mee bezig de laatste jaren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Als B2S nu het Decibel anthem door frontliner laat maken kunnen we van nog meer sensatie genieten xd


Dat zou echt een instant no-go zijn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
paperclip schreef:
Als B2S nu het Decibel anthem door frontliner laat maken kunnen we van nog meer sensatie genieten xd


Dat zou echt een instant no-go zijn!!


Had die van 2015 pas in de aftermovie voor het eerst gehoord, dus je kan er makkelijk aan ontkomen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zoek naar 3 weekendtickets voor Hekzitter en ikzelf!
Helpende hand wordt beloond met bier en een pinsirmassage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:22 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Op zoek naar 3 weekendtickets voor Hekzitter en ikzelf!
Helpende hand wordt beloond met bier en een pinsirmassage!

1+1=3 oke maar sorry kan je niet helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 iemand extra slimpie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht een weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net stond er nog dat je morgen aanwezig was, Defqon topic voor Rebirht topic aangezien maat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Net stond er nog dat je morgen aanwezig was, Defqon topic voor Rebirht topic aangezien maat?

Haha yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste feest buiten de stad (Groningen), man wat heb ik hier veel zin in zeg :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig :cool: Vind de line-up overigens goed genoeg. De vrijdag om lekker in te komen, de zaterdag vind ik de blue niet echt heel interessant behalve Deetox,Ran-D en Phuture Noize... Wel hulde voor Mashup Jack op de White, vind ik echt een toffe act :yay: Dus deze dag beetje main/blue denk ik met een uitstapje naar Black en White.

Zondag voornamelijk Blue en indien een gunstige timetable uitstapje naar Magenta/U.V., D-Fence op de zondag lijkt mij nog wel lachen. Iemand hier ervaring mee? Verder gelijk vanaf het begin aanwezig voor DQ Legends.

Wij gaan ons in ieder geval wel vermaken :drool:

Gaan hier nog mensen meeten voor een snoeisessie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sinds wanneer is Q ineenkeer een slachtoffer dan...


Q-Dance is nooit een slachtoffer, het is een walgelijke organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Rickzel schreef:
Sinds wanneer is Q ineenkeer een slachtoffer dan...


Q-Dance is nooit een slachtoffer, het is een walgelijke organisatie.

Waarom dan?
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten