Het feest is op donderdag, dus ook de weekendgangerspaulipop wrote:Ja de zaterdaggangers misschien wel, trueBasshunterzz wrote:Nou ik sta er echt niet van te kijken als die tent gewoon vol staat. Al die buitenlanders die naar Defqon gaan zijn dan al in NL, die gaan gewoon.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Wat een trieste vent
Afgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q 
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Denk je dat Q dit boeit?DonnyD wrote:Wat een trieste ventAfgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q
Eeeh dat zeg ik toch ook niet?ShatterDJ wrote:Denk je dat Q dit boeit?DonnyD wrote:Wat een trieste ventAfgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
DonnyD wrote:dit is ook echt een dikke sneer naar Q
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
sinds dat die haar heeft kan ik hem niet serieus meer nemen
Oops! Verkeerd gekeken. Dan neem ik het terug, dan komt die zaal wel vol jaBasshunterzz wrote:Het feest is op donderdag, dus ook de weekendgangerspaulipop wrote:Ja de zaterdaggangers misschien wel, trueBasshunterzz wrote:Nou ik sta er echt niet van te kijken als die tent gewoon vol staat. Al die buitenlanders die naar Defqon gaan zijn dan al in NL, die gaan gewoon.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Dat was inderdaad wel zo'n beetje het keerpunt. Het haar, handstanden op vliegvelden en die verdomde kut statusupdates over zijn zieke hont.FTN wrote:sinds dat die haar heeft kan ik hem niet serieus meer nemen
Ik vond vooral het klaagverhaal over midden in de nacht uit z'n hotel moeten vanwege een brandalarm een vrij diep dal.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Bob wrote:Ik vond vooral het klaagverhaal over midden in de nacht uit z'n hotel moeten vanwege een brandalarm een vrij diep dal.

-
BHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Wordt tijd dat die foto eens in 'Het Grote Paint/Photoshop Spel' topic komtBob wrote:HAhahahahahahahahaah
Gangsterdwerg wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?
Bob wrote:Gangsterdwerg wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?
Na de reacties hier gelezen te hebben, het filmpje ook maar even bekeken. Zo bijzonder is het allemaal niet.
Hahahahhahahaha heerlijk weer dit. Lang geleden dat ik die weer gelezen had haha.TBA-ID wrote:Bob wrote:Gangsterdwerg wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?![]()
Welk nummer is dat eigenlijk?Deuntje wrote:nummer in dat filmpje
Alle buitenlanders die riching Nederland komen zullen wel eerst een kijkje nemen op dat feest van Frontliner.
kijk op z'n Soundcloud. te lui om te linken sorry.Svbtwee wrote:Welk nummer is dat eigenlijk?Deuntje wrote:nummer in dat filmpje
gvdBasshunterzz wrote:Wordt tijd dat die foto eens in 'Het Grote Paint/Photoshop Spel' topic komtBob wrote:HAhahahahahahahahaah
En ja, het is inderdaad de kleine zaal van de Melkweg.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... he_rumors/
Chickie van Frontliner had nog gereageerd op de geruchten
(geen idee of dit al ergens staat, start net m'n laptop op)
Chickie van Frontliner had nog gereageerd op de geruchten
(geen idee of dit al ergens staat, start net m'n laptop op)