Oh shit, nooit geweten. Nee, credits naar hardtraxx en niet naar hardnewsTHArdstyler wrote:Kwam me al zo bekend voorULTIMO wrote:En check deze link ff want die is ook rete handig
http://www.hardnews.nl/festival-camping-checklist-tips/![]()
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Volgens mij is 'opaa' redelijk gelieerd (geweest) aan HardNews. 
Wist je dat ... Topic (page 2293)Bob wrote:Volgens mij is 'opaa' redelijk gelieerd (geweest) aan HardNews.
nee
Hahaha ohja sorry
Nouja paardenlullen tyfus plagiatenkoppen kut Hardnews dan. Optyfen gauw
Nouja paardenlullen tyfus plagiatenkoppen kut Hardnews dan. Optyfen gauw
Ze kijke gewoon hoe de baas het doet hehh
Laat hem maar komme, gelijk een nik op z'n lijerBob wrote:Joh hij is zo begodverredomd van hardnews
Hardnews heb altijd een grote muil gehad hehh
Ze doen helemaal geen tyfes joh, dat Hardnews
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Godver, en er op deze manier achterkomen dat Tim achter Bob schuilt 
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2015
- last seen Oct 2018
Wel 2 keer zaterdag ticket gehad. Maar nog geen weekend geweest. Dit jaar dus mijn eerste weekend. Hebben jullie nog tips wat je mee moet nemen en absoluut niet mag vergeten?
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Staat op de vorige pagina. Volgende keer een beetje research doen kan geen kwaad.
Staat op de vorige pagina. Volgende keer een beetje research doen kan geen kwaad.
Jeetje doe eens rustig zeg. Niet iedereen weet alles te vinden, zeker Hardtraxx Newbies niet, waar hij ook nog onder valt.Thommy wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
How sorry wist niet dat je kwaad werd.
Daveytl wrote:Jeetje doe eens rustig zeg. Niet iedereen weet alles te vinden, zeker Hardtraxx Newbies niet, waar hij ook nog onder valt.Thommy wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
Precies ditFiretrap wrote:Godver, en er op deze manier achterkomen dat Tim achter Bob schuilt
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
Ik ga een liplezer opbellen met je kut filmpje
Wat een pannenkoek!
Tim graag opschieten met die liplezer want het fittie topic is wat stil de afgelopen uren
Hahaha ja echt? Is dat zijn reactie? Die zaal gaat toch nooit vol raken...
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Dit wordt toch niet geassocieerd met zijn vriendin?ErikZ wrote:![]()
![]()
Daar komt echt 3 kippen en een paardenkop
Wat een pannenkoek!
Tim graag opschieten met die liplezer want het fittie topic is wat stil de afgelopen uren
Denk dat je je daar aardig in kan vergissen. Frontliner is bij veel mensen nog best populair. Ondanks dat hij al 3 jaar lang bekant hetzelfde produceert.paulipop wrote:Hahaha ja echt? Is dat zijn reactie? Die zaal gaat toch nooit vol raken...
En volgens mij is het maar de kleine zaal van de Melkweg die die geboekt heeft.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Nou ik sta er echt niet van te kijken als die tent gewoon vol staat. Al die buitenlanders die naar Defqon gaan zijn dan al in NL, die gaan gewoon.