Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 minutes ago
Svbtwee wrote:Je wordt voor de gek gehouden :P. Ik krijg lichtelijk het idee dat de hardtraxx haat brigade je langzaam in het vizier krijgt, dus je zult nog wel vaker voor de gek gehouden gaan worden. Of ze gaan constant reacties bij je uit proberen te lokken :').
Bij elk ander iemand had ik zo gereageerd dus maak je niet druk. :aww:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Melvin :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Thommy wrote:Ik mag hopen dat Rowan dat zelf ook al in de gaten heeft dat die pre-sales niet meer werken. Zo niet moet ik toch even lachen. :P
Vandaar dat ik ook de hele tijd die smiley deed. Langzaam kom ik er wel achter hoe het hier een beetje in elkaar steekt. ;)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 minutes ago
Haha neenee Rowan, je stuurde wel daadwerkelijk een bericht. :P

Image
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
MelvinFR wrote:Haha neenee Rowan, je stuurde wel daadwerkelijk een bericht. :P

Image
Hahaha, de sfeer er een beetje in houden toch. Heb allang een kaartje man en heb er super veel zin in. Jij ook? Hopen op goed weer of niet soms??

:beer:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Rowanyt1309 wrote:Hopen op goed weer of niet soms??
Nee, dat doet immers iedereen ieder jaar en steeds weer slecht weer. Nu eens een keertje de rollen omdraaien. Hopen op slecht weer en goed weer krijgen.

1+1=2, toch? :cool:
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Dat zou wel ideaal zijn, maar ik ga er niet vanuit.
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2017
last seen Jun 2017
Mensen ben op zoek voor een maat van me naar 3x defqon zaterdagticket.
mocht iemand van jullie nog mensen kennen die ze weg doen let me know..
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
simon10pont wrote:
Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
you beat me to it. Had mn bericht al klaar xd
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
geert3ssen wrote: you beat me to it. Had mn bericht al klaar xd
Haha sorry man ;)
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
simon10pont wrote:
De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat. :lol:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 5 days ago
RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat. :lol:
S
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat. :lol:
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Spalken wrote:Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
Als de Defqon app komt zal daar wel een afvinklijstje voor benodigdheden komen. Dat was vorig jaar iig wel zo. Ik heb in mijn notitielijstje van mijn mobiel een eigen lijstje met spullen die ik voor een weekend festival nodig heb ;)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
En check deze link ff want die is ook rete handig
http://www.hardnews.nl/festival-camping-checklist-tips/
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Toch maar besloten om een weekendje Defqon te pakken. Alleen is het lastig om nu nog aan een weekendticket te komen... iemand toevallig 2 over voor fatsoenlijke prijs :lol:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
ShatterDJ wrote:
Spalken wrote:Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
Als de Defqon app komt zal daar wel een afvinklijstje voor benodigdheden komen. Dat was vorig jaar iig wel zo. Ik heb in mijn notitielijstje van mijn mobiel een eigen lijstje met spullen die ik voor een weekend festival nodig heb ;)
ULTIMO wrote:En check deze link ff want die is ook rete handig
Danku heren.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Kwam me al zo bekend voor xd
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
THArdstyler wrote:
Kwam me al zo bekend voor xd
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Gewoon een 1 op 1 kopie dit! Hardtraxx heeft zo'n grote impact op de scene dat een gerespecteerde site als Hard News het gewoon steelt! Intregiteit is belangrijk!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Is geen onbekend iets dat Hard News veel info haalt/jat van Hardtraxx.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hard News in een notendop
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Sjaakie P wrote:
Sjaakie P wrote:
MIWER? :list:
S
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
Zamble wrote:
Sjaakie P wrote:
Sjaakie P wrote:
MIWER? :list:
Shit jullie hebben me door :$ Stiekem al ruim voor de permaban een extra account aangemaakt zodat ik anoniem verder kon op HT jwz :cool: