Bij elk ander iemand had ik zo gereageerd dus maak je niet druk.Svbtwee wrote:Je wordt voor de gek gehouden. Ik krijg lichtelijk het idee dat de hardtraxx haat brigade je langzaam in het vizier krijgt, dus je zult nog wel vaker voor de gek gehouden gaan worden. Of ze gaan constant reacties bij je uit proberen te lokken :').
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Vandaar dat ik ook de hele tijd die smiley deed. Langzaam kom ik er wel achter hoe het hier een beetje in elkaar steekt.Thommy wrote:Ik mag hopen dat Rowan dat zelf ook al in de gaten heeft dat die pre-sales niet meer werken. Zo niet moet ik toch even lachen.
Haha neenee Rowan, je stuurde wel daadwerkelijk een bericht. 

Hahaha, de sfeer er een beetje in houden toch. Heb allang een kaartje man en heb er super veel zin in. Jij ook? Hopen op goed weer of niet soms??MelvinFR wrote:Haha neenee Rowan, je stuurde wel daadwerkelijk een bericht.
Nee, dat doet immers iedereen ieder jaar en steeds weer slecht weer. Nu eens een keertje de rollen omdraaien. Hopen op slecht weer en goed weer krijgen.Rowanyt1309 wrote:Hopen op goed weer of niet soms??
1+1=2, toch?
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Dat zou wel ideaal zijn, maar ik ga er niet vanuit.
Mensen ben op zoek voor een maat van me naar 3x defqon zaterdagticket.
mocht iemand van jullie nog mensen kennen die ze weg doen let me know..
mocht iemand van jullie nog mensen kennen die ze weg doen let me know..
Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
you beat me to it. Had mn bericht al klaarsimon10pont wrote:Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
Haha sorry mangeert3ssen wrote: you beat me to it. Had mn bericht al klaar
Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.simon10pont wrote:Frontliner wrote:I've got a special surprise to everyone expecting to see me at Defqon!
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 5 days ago
RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.
-
SHardtraxxer
- last seen 5 days ago
RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Als de Defqon app komt zal daar wel een afvinklijstje voor benodigdheden komen. Dat was vorig jaar iig wel zo. Ik heb in mijn notitielijstje van mijn mobiel een eigen lijstje met spullen die ik voor een weekend festival nodig hebSpalken wrote:Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
En check deze link ff want die is ook rete handig
http://www.hardnews.nl/festival-camping-checklist-tips/
Toch maar besloten om een weekendje Defqon te pakken. Alleen is het lastig om nu nog aan een weekendticket te komen... iemand toevallig 2 over voor fatsoenlijke prijs 
ShatterDJ wrote:Als de Defqon app komt zal daar wel een afvinklijstje voor benodigdheden komen. Dat was vorig jaar iig wel zo. Ik heb in mijn notitielijstje van mijn mobiel een eigen lijstje met spullen die ik voor een weekend festival nodig hebSpalken wrote:Ik heb mijn kaartje ook binnen gelukkig en ik kan niet wachten tot mijn eerste Defqon weekend. Hebben jullie of staan er ergens nog handigheidjes die je kan doen of mee kan nemen? Ik heb namelijk niet zo gek veel ervaringen met festivals van meer dan een dag.
Danku heren.ULTIMO wrote:En check deze link ff want die is ook rete handig
Kwam me al zo bekend voorULTIMO wrote:En check deze link ff want die is ook rete handig
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Gewoon een 1 op 1 kopie dit! Hardtraxx heeft zo'n grote impact op de scene dat een gerespecteerde site als Hard News het gewoon steelt! Intregiteit is belangrijk!THArdstyler wrote:Kwam me al zo bekend voorULTIMO wrote:En check deze link ff want die is ook rete handig
http://www.hardnews.nl/festival-camping-checklist-tips/![]()
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Is geen onbekend iets dat Hard News veel info haalt/jat van Hardtraxx.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hard News in een notendop
Sjaakie P wrote:RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.
MIWER?Sjaakie P wrote:RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.
-
SHardtraxxer
- last seen 5 days ago
Shit jullie hebben me doorZamble wrote:Sjaakie P wrote:RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.MIWER?Sjaakie P wrote:RikxMusic wrote:De special surprise aan iedereen die denkt dat hij op defqon staat zal wel zijn dat hij er niet staat.