Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

:slow:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:23 
 
Hardtraxxer

Zit al 23 min. in de wachtrij! :sleep: :/
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:31 
 
Hardtraxxer

Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:


Tuuuurlijk!

Ticketswap staat weer vol!

https://www.ticketswap.nl/event/defqon1 ... 7a9e/59886

Hoop dat die lui allemaal dood gaan!
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Blij dat ik mijn kaarten in de presale al heb kunnen halen. Zaterdagkaarten gingen wel heel hard dit jaar..
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat snel.. dan maar over maandje of 2 via ticketswap.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, dat is wel bizar snel haha. Maar ook niet heel onverwacht met die grote hoeveelheid pre-sale codes.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

7 weekendkaarten bemachtigd
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:


Tuuuurlijk!

Ticketswap staat weer vol!

https://www.ticketswap.nl/event/defqon1 ... 7a9e/59886

Hoop dat die lui allemaal dood gaan!

Reken maar dat Q monitort en dat zwarthandel kaarten worden geblokkeerd.


Edit op ts zie ik defqon als evenement er niet tussen staan. Zal wel tijdelijk geblokkeerd zijn.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had met pre-code zaterdag tickets gekocht, maar gister avond te horen gekregen dat ik die zaterdag examens heb van mijn curses die dus niet te verzettend zijn zonder opnieuw te betalen :surrender:


Dus gister avond via tciketswap me kaartjes verkocht en net dan maar zondag tickets gekocht. Hopelijk valt de zondag niet tegen, of vinden jullie de zondag juist leuker?
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:
Had met pre-code zaterdag tickets gekocht, maar gister avond te horen gekregen dat ik die zaterdag examens heb van mijn curses die dus niet te verzettend zijn zonder opnieuw te betalen :surrender:


Dus gister avond via tciketswap me kaartjes verkocht en net dan maar zondag tickets gekocht. Hopelijk valt de zondag niet tegen, of vinden jullie de zondag juist leuker?


Ben nu 3x weekend geweest en vond de zondag iedere keer leuker dan de zaterdag. Chiller sfeertje, lekker de ruimte en de line-up doet eigenlijk nooit onder voor die van de zaterdag.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Grudgie schreef:
Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:


Tuuuurlijk!

Ticketswap staat weer vol!

https://www.ticketswap.nl/event/defqon1 ... 7a9e/59886

Hoop dat die lui allemaal dood gaan!

Reken maar dat Q monitort en dat zwarthandel kaarten worden geblokkeerd.


Edit op ts zie ik defqon als evenement er niet tussen staan. Zal wel tijdelijk geblokkeerd zijn.


Ticketswap moet gewoon tot een paar dagen na verkoop een maximale prijs van het ticket accepteren waarmee het gekocht is.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Railion schreef:

Ticketswap moet gewoon tot een paar dagen na verkoop een maximale prijs van het ticket accepteren waarmee het gekocht is.


Dat lost het probleem niet op aangezien veel dan wel wachten tot die prijs eraf is.. Vind tot nu toe dat Intens het met ticketswap het het beste aanpakt, maar het blijft helaas lastig tegen te gaan..
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkocht op ticketswap 245 dat is echt niet veel hoor ook gezien pre-codes tickets die verkocht werden
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekendticket natuurlijk in de pocket.

Zin in, hopen op beter weer dan voorgaande jaren :D .
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al met al wil ik niet klagen over het weer van afgelopen jaar hoor. Iedere ochtend in de zon gezeten en tijdens de closing ceremony hadden we ook top weer.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is waar, maar ik kan er mee leven.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.

Zondagochtend (rond 11:00) afgelopen editie sloeg echt alles. Fucking monsoen.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Firetrap schreef:
Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.

Zondagochtend (rond 11:00) afgelopen editie sloeg echt alles. Fucking monsoen.


Wij stonden toen met 12 man onder ons partytentje te schuilen xd
In 2015 ook nog die megastorm op de maandagochtend volgens mij. Partytenten vlogen door de lucht toen
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Firetrap schreef:
Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.

Zondagochtend (rond 11:00) afgelopen editie sloeg echt alles. Fucking monsoen.

Haha juist. Ik moest toen ontzettend dringend pissen. Gelukkig lag er nog een lege fles in m'n tent. Heerlijk was het. :love:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Duke schreef:
Firetrap schreef:
Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.

Zondagochtend (rond 11:00) afgelopen editie sloeg echt alles. Fucking monsoen.


Wij stonden toen met 12 man onder ons partytentje te schuilen xd
In 2015 ook nog die megastorm op de maandagochtend volgens mij. Partytenten vlogen door de lucht toen


Haha wow ja. 2014 of 2015 op de zondagnacht/maandagochtend. Vlogen de tenten je inderdaad om de oren en lag ik ook echt niet heel relaxed in mijn eigen tent :lol: . Verder zou het wel eens lekker zijn om een weekendje mee te maken zonder natte voeten te krijgen door de campingvelden heen, zoals ik de afgelopen 4 edities wel heb gehad
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon weekend! Ik ben erbij :cool:
Na 10 jaar feestjes wordt dit mn allereerste weekendfeest waarbij ik daadwerkelijk op de camping verblijf. Haha ik ben benieuwd :beer:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Defqon weekend! Ik ben erbij :cool:
Na 10 jaar feestjes wordt dit mn allereerste weekendfeest waarbij ik daadwerkelijk op de camping verblijf. Haha ik ben benieuwd :beer:


Word het gaafste weekend van je leven!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Haha juist. Ik moest toen ontzettend dringend pissen. Gelukkig lag er nog een lege fles in m'n tent. Heerlijk was het. :love:


Man man man. :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 15:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten