P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
:slow:
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Zit al 23 min. in de wachtrij! :sleep: :/
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:

Tuuuurlijk!

Ticketswap staat weer vol!

https://www.ticketswap.nl/event/defqon1 ... 7a9e/59886

Hoop dat die lui allemaal dood gaan!
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Blij dat ik mijn kaarten in de presale al heb kunnen halen. Zaterdagkaarten gingen wel heel hard dit jaar..
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Tering wat snel.. dan maar over maandje of 2 via ticketswap.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Jezus, dat is wel bizar snel haha. Maar ook niet heel onverwacht met die grote hoeveelheid pre-sale codes.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
7 weekendkaarten bemachtigd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Grudgie wrote:Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:

Tuuuurlijk!

Reken maar dat Q monitort en dat zwarthandel kaarten worden geblokkeerd.

Edit op ts zie ik defqon als evenement er niet tussen staan. Zal wel tijdelijk geblokkeerd zijn.
Last edited by RTM93 on 25 Mar 2017 13:47, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Had met pre-code zaterdag tickets gekocht, maar gister avond te horen gekregen dat ik die zaterdag examens heb van mijn curses die dus niet te verzettend zijn zonder opnieuw te betalen :surrender:

Dus gister avond via tciketswap me kaartjes verkocht en net dan maar zondag tickets gekocht. Hopelijk valt de zondag niet tegen, of vinden jullie de zondag juist leuker?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
gartainc wrote:Had met pre-code zaterdag tickets gekocht, maar gister avond te horen gekregen dat ik die zaterdag examens heb van mijn curses die dus niet te verzettend zijn zonder opnieuw te betalen :surrender:

Dus gister avond via tciketswap me kaartjes verkocht en net dan maar zondag tickets gekocht. Hopelijk valt de zondag niet tegen, of vinden jullie de zondag juist leuker?
Ben nu 3x weekend geweest en vond de zondag iedere keer leuker dan de zaterdag. Chiller sfeertje, lekker de ruimte en de line-up doet eigenlijk nooit onder voor die van de zaterdag.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
RTM93 wrote:
Grudgie wrote:Godverrrr. Zaterdag tickets uitverkocht! :mad: :mad: :mad:

Tuuuurlijk!

Reken maar dat Q monitort en dat zwarthandel kaarten worden geblokkeerd.

Edit op ts zie ik defqon als evenement er niet tussen staan. Zal wel tijdelijk geblokkeerd zijn.
Ticketswap moet gewoon tot een paar dagen na verkoop een maximale prijs van het ticket accepteren waarmee het gekocht is.
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Railion wrote:
Ticketswap moet gewoon tot een paar dagen na verkoop een maximale prijs van het ticket accepteren waarmee het gekocht is.
Dat lost het probleem niet op aangezien veel dan wel wachten tot die prijs eraf is.. Vind tot nu toe dat Intens het met ticketswap het het beste aanpakt, maar het blijft helaas lastig tegen te gaan..
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Verkocht op ticketswap 245 dat is echt niet veel hoor ook gezien pre-codes tickets die verkocht werden
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Weekendticket natuurlijk in de pocket.

Zin in, hopen op beter weer dan voorgaande jaren :D .
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Al met al wil ik niet klagen over het weer van afgelopen jaar hoor. Iedere ochtend in de zon gezeten en tijdens de closing ceremony hadden we ook top weer.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ja dat is waar, maar ik kan er mee leven.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Firetrap wrote:Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.
Zondagochtend (rond 11:00) afgelopen editie sloeg echt alles. Fucking monsoen.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Duke wrote:
Firetrap wrote:Klopt, maar elk jaargang zitten er wel twee zieke plensbuien bij die je normaal in oktober verwacht. Als die plaats maken voor gewoon kleine buitjes dan ben ik een blij man.
Wij stonden toen met 12 man onder ons partytentje te schuilen xd
In 2015 ook nog die megastorm op de maandagochtend volgens mij. Partytenten vlogen door de lucht toen
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Duke wrote:
Haha juist. Ik moest toen ontzettend dringend pissen. Gelukkig lag er nog een lege fles in m'n tent. Heerlijk was het. :love:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
JeroenB93 wrote:
Duke wrote:
Wij stonden toen met 12 man onder ons partytentje te schuilen xd
In 2015 ook nog die megastorm op de maandagochtend volgens mij. Partytenten vlogen door de lucht toen
Haha wow ja. 2014 of 2015 op de zondagnacht/maandagochtend. Vlogen de tenten je inderdaad om de oren en lag ik ook echt niet heel relaxed in mijn eigen tent :lol: . Verder zou het wel eens lekker zijn om een weekendje mee te maken zonder natte voeten te krijgen door de campingvelden heen, zoals ik de afgelopen 4 edities wel heb gehad
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Defqon weekend! Ik ben erbij :cool:
Na 10 jaar feestjes wordt dit mn allereerste weekendfeest waarbij ik daadwerkelijk op de camping verblijf. Haha ik ben benieuwd :beer:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Mees-89 wrote:Defqon weekend! Ik ben erbij :cool:
Na 10 jaar feestjes wordt dit mn allereerste weekendfeest waarbij ik daadwerkelijk op de camping verblijf. Haha ik ben benieuwd :beer:
Word het gaafste weekend van je leven!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Helicaze wrote: Haha juist. Ik moest toen ontzettend dringend pissen. Gelukkig lag er nog een lege fles in m'n tent. Heerlijk was het. :love:
Man man man. :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.