Haha! Bekende praktijkenPommer wrote:Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.Pommer wrote:Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.
Ja vind het ook niet erg. Yolo enzo. Zit alleen wel midden in m'n tentamens dan. Hopelijk heb ik er die maandag erna dan geen een.RTM93 wrote:Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.Pommer wrote:Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.
Tentamens kun je herkansen. De vijftiende editie van Dq1 niet.Pommer wrote:Ja vind het ook niet erg. Yolo enzo. Zit alleen wel midden in m'n tentamens dan. Hopelijk heb ik er die maandag erna dan geen een.RTM93 wrote:Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.Pommer wrote:Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.
Hoe vaak ik mensen dit wel niet heb horen zeggen en vervolgens de herkansing zien falenRedman wrote: Tentamens kun je herkansen. De vijftiende editie van Dq1 niet.
Studieschuld haalt je wel in, zelf ook eens gedaan. Nou ik had toch liever dat feest gemist dan een jaar aan studieschuld meer (1000 euro)
Is wel een beetje zonde als je door tentamens nooit naar bepaalde feesten kan. Als ik elke keer alles op mijn tentamens zou gooien, zou ik nooit naar Qapital en Defqon kunnen. En laat dat nou weer net twee hele vette feesten zijn. Gewoon maximaal studeren de dagen eromheen en het niet te bont maken op het feest zelf 
Ik doelde meer op het compleet laten varen van de eerste pogingRoyAPO wrote:Is wel een beetje zonde als je door tentamens nooit naar bepaalde feesten kan. Als ik elke keer alles op mijn tentamens zou gooien, zou ik nooit naar Qapital en Defqon kunnen. En laat dat nou weer net twee hele vette feesten zijn. Gewoon maximaal studeren de dagen eromheen en het niet te bont maken op het feest zelf
Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..
Doen ze moeilijk over het aantal drank en zou iemand mij wat tips kunnen geven?
Iets van een steekkarretje of iets dergelijks meenemen. Als je alles van de parkeerplaats tot aan de camping moet dragen is een aardig pokke end lopen.Rowanyt1309 wrote:Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Vergeet de brug niet...Thommy wrote:Iets van een steekkarretje of iets dergelijks meenemen. Als je alles van de parkeerplaats tot aan de camping moet dragen is een aardig pokke end lopen.Rowanyt1309 wrote:Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..
Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed. 
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaanThommy wrote:Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed.
Dat je het niet meer de trappen op hoeft te slepen, maar ze nu een helling hebben gemaakt om de brug op te lopen. Neem aan dat dat je wel is opgevallen? Anders moet ik je toch vragen hoeveel drugs je op dat moment al had gebruikt.PowerOfHard wrote:Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaanThommy wrote:Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed.
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Ja dat wel ja, oepsThommy wrote:Dat je het niet meer de trappen op hoeft te slepen, maar ze nu een helling hebben gemaakt om de brug op te lopen. Neem aan dat dat je wel is opgevallen? Anders moet ik je toch vragen hoeveel drugs je op dat moment al had gebruikt.PowerOfHard wrote:Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaanThommy wrote:Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed.
Maar dan nog, iedereen wilt nu over die helling dat je eigenlijk beter je zooi terug de trap op kon zeulen maarja
En drugs? Doe ik niet aan
Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?
Het is ook zo moeilijk: https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faq.Rowanyt1309 wrote:Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?
Het was meer een vraag over hoeveel iedereen ongeveer meeneemt. Iemand bij mij in de klas zei dat je heel makkelijk meer mee kan nemen dan bijvoorbeeld 9 halve liters klok.MelvinFR wrote:Het is ook zo moeilijk: https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faq.Rowanyt1309 wrote:Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?
Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.
Gaat niet iedereen dit dan zeggen en dat ze dat op een gegeven moment wel door hebben?Norther66 wrote:Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.
Denk maar niet dat die mensen die daar staan naïef zijn. Maar ik denk dat als ze iedereen die teveel meeneemt daarop gaan aanspreken ze een druk dagje hebben. Dus denk dat ze dat wel een beetje gedogen.Rowanyt1309 wrote:Gaat niet iedereen dit dan zeggen en dat ze dat op een gegeven moment wel door hebben?Norther66 wrote:Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.
Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
Ook voor mij de eerste keer weekend
paperclip wrote:Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
Net zoals de drank discussie hierboven verschilt het van rij tot rij in hoeverre er gecontroleerd wordt. De afgelopen 3 jaar werd er bij mij steeds gewoon de bovenlaag gecontroleerd en beetje willekeurig gevoeld aan de zijkanten en onderkant.
Bij andere enkele rijen verder werd iemand zijn hele rugzak leeggemaakt, bijvoorbeeld.
Hangt er van af, ik heb wel eens een keer gehad dat onze hele groep de tassen van de steekkar af moest halen voor controle. Ze ritselen dan even door je tas heen, dus als je iets kleins moet verstoppen zullen ze dit niet snel vinden. De overige keren kon onze groep zo doorlopen.paperclip wrote:Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
In mijn ervaring worden er meestal steekproefsgewijs enkele mensen grondig gechecked, voor de rest wordt er alleen een beetje oppervlakkig gevoeld (met name voor dingen als wapens en glas/flessen)