Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 17:33 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.


Haha! Bekende praktijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.

Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 22:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pommer schreef:
Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.

Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.

Ja vind het ook niet erg. Yolo enzo. Zit alleen wel midden in m'n tentamens dan. Hopelijk heb ik er die maandag erna dan geen een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Pommer schreef:
Vannacht blijkbaar met m'n dronken kop een zondagticket gekocht. Aanwezig dus denk ik.

Ik heb wel eens slechtere dingen gedaan toen ik dronken was.

Ja vind het ook niet erg. Yolo enzo. Zit alleen wel midden in m'n tentamens dan. Hopelijk heb ik er die maandag erna dan geen een.

Tentamens kun je herkansen. De vijftiende editie van Dq1 niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 08:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Tentamens kun je herkansen. De vijftiende editie van Dq1 niet. :thumbup:


Hoe vaak ik mensen dit wel niet heb horen zeggen en vervolgens de herkansing zien falen :lol:

Studieschuld haalt je wel in, zelf ook eens gedaan. Nou ik had toch liever dat feest gemist dan een jaar aan studieschuld meer (1000 euro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel een beetje zonde als je door tentamens nooit naar bepaalde feesten kan. Als ik elke keer alles op mijn tentamens zou gooien, zou ik nooit naar Qapital en Defqon kunnen. En laat dat nou weer net twee hele vette feesten zijn. Gewoon maximaal studeren de dagen eromheen en het niet te bont maken op het feest zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 08:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Is wel een beetje zonde als je door tentamens nooit naar bepaalde feesten kan. Als ik elke keer alles op mijn tentamens zou gooien, zou ik nooit naar Qapital en Defqon kunnen. En laat dat nou weer net twee hele vette feesten zijn. Gewoon maximaal studeren de dagen eromheen en het niet te bont maken op het feest zelf ^^


Ik doelde meer op het compleet laten varen van de eerste poging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..

Doen ze moeilijk over het aantal drank en zou iemand mij wat tips kunnen geven? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..

Doen ze moeilijk over het aantal drank en zou iemand mij wat tips kunnen geven? :whistle:

Iets van een steekkarretje of iets dergelijks meenemen. Als je alles van de parkeerplaats tot aan de camping moet dragen is een aardig pokke end lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:49 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Vorig jaar alleen de zaterdag geweest, dit jaar ga ik voor een weekend! Ben benieuwd hoe dit is..

Doen ze moeilijk over het aantal drank en zou iemand mij wat tips kunnen geven? :whistle:

Iets van een steekkarretje of iets dergelijks meenemen. Als je alles van de parkeerplaats tot aan de camping moet dragen is een aardig pokke end lopen.


Vergeet de brug niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:00 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed. xd


Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PowerOfHard schreef:
Thommy schreef:
Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed. xd


Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaan :lol:

Dat je het niet meer de trappen op hoeft te slepen, maar ze nu een helling hebben gemaakt om de brug op te lopen. Neem aan dat dat je wel is opgevallen? Anders moet ik je toch vragen hoeveel drugs je op dat moment al had gebruikt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:15 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
PowerOfHard schreef:
Thommy schreef:
Daar hebben ze nu een oplossing voor. Heeft wat jaren geduurd, maar goed. xd


Welke oplossing? Vorig jaar niet gezien? Ik heb vorig jaar gewoon lekker die idiote brug mogen doen.. Had wel vriendencamping wat dan weer mooi is, niet zo lang aanschuiven bij het binnengaan :lol:

Dat je het niet meer de trappen op hoeft te slepen, maar ze nu een helling hebben gemaakt om de brug op te lopen. Neem aan dat dat je wel is opgevallen? Anders moet ik je toch vragen hoeveel drugs je op dat moment al had gebruikt. xd


Ja dat wel ja, oeps :$

Maar dan nog, iedereen wilt nu over die helling dat je eigenlijk beter je zooi terug de trap op kon zeulen maarja :D
En drugs? Doe ik niet aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?


Het is ook zo moeilijk: https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oke. En de drank? Dat mag toch maar een bepaald aantal zijn?


Het is ook zo moeilijk: https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faq.


Het was meer een vraag over hoeveel iedereen ongeveer meeneemt. Iemand bij mij in de klas zei dat je heel makkelijk meer mee kan nemen dan bijvoorbeeld 9 halve liters klok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.


Gaat niet iedereen dit dan zeggen en dat ze dat op een gegeven moment wel door hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Norther66 schreef:
Officieel mag je 4,5 liter per persoon meenemen idd, maar als je meer meeneemt, en gewoon zegt dat het voor meerdere personen is, doen ze vaak niet zo moeilijk.


Gaat niet iedereen dit dan zeggen en dat ze dat op een gegeven moment wel door hebben?

Denk maar niet dat die mensen die daar staan naïef zijn. Maar ik denk dat als ze iedereen die teveel meeneemt daarop gaan aanspreken ze een druk dagje hebben. Dus denk dat ze dat wel een beetje gedogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
Ook voor mij de eerste keer weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
Ook voor mij de eerste keer weekend :D



Net zoals de drank discussie hierboven verschilt het van rij tot rij in hoeverre er gecontroleerd wordt. De afgelopen 3 jaar werd er bij mij steeds gewoon de bovenlaag gecontroleerd en beetje willekeurig gevoeld aan de zijkanten en onderkant.

Bij andere enkele rijen verder werd iemand zijn hele rugzak leeggemaakt, bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Wordt er over het algemeen streng gecontroleerd op bagage?
Ook voor mij de eerste keer weekend :D


Hangt er van af, ik heb wel eens een keer gehad dat onze hele groep de tassen van de steekkar af moest halen voor controle. Ze ritselen dan even door je tas heen, dus als je iets kleins moet verstoppen zullen ze dit niet snel vinden. De overige keren kon onze groep zo doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ervaring worden er meestal steekproefsgewijs enkele mensen grondig gechecked, voor de rest wordt er alleen een beetje oppervlakkig gevoeld (met name voor dingen als wapens en glas/flessen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan maar kleine dingetjes tussen de onderbroeken verstoppen en hopen op het beste :thumbup:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten