Codes waren tot gisteravond 23.00 te gebruiken.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Heeft iemand nog een pre-sale code voor mij?
Heb je niet zoveel meer aan, was tot gister 23:00 geldigMelvinFR wrote:Heeft iemand nog een pre-sale code voor mij?
Je was nog bereid de jouwe weg te geven, what happened?
Melvin was ook vast niet sarcastisch met die vraag 
Stervendehoere god godverredome ik ben echt een naïeve hondMagnetron wrote:Melvin was ook vast niet sarcastisch met die vraag
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
was dat niet 2013. ??ErikZ wrote:Lag in 2012 helaas nog geen 50 meter van de spiegeltent (afterparty tent) af
Van vrijdag op zaterdag was het om 05:00 eindelijk stil, 2 minuten later hoor ik de MC: Give it up for: RADICAL REDEMPTION!!
en ik dacht NEEEwilde zo graag slapen
Hahahaha, dat weten we ondertussen wel van je ja, dat je het goed bedoelt.Rickzel wrote:Ik bedoelde het goed
Blijft bizar dat het zo opvalt als 1 iemand gewoon over het algemeen aardig is op hardtraxx
haattraxxxxx in het kwadraat weer
#haattraxx²
haattraxxxxx in het kwadraat weer
#haattraxx²
Met een pre-sale code?Rowanyt1309 wrote:Morgen weekendkaart halen!
Morgen start toch de gewone verkoop of ben ik mis?
Nee.Joey wrote:Met een pre-sale code?Rowanyt1309 wrote:Morgen weekendkaart halen!
Jij bent Helicaze en je hebt het niet misHelicaze wrote:Morgen start toch de gewone verkoop of ben ik mis?
GodverdommeErikZ wrote:Jij bent Helicaze en je hebt het niet misHelicaze wrote:Morgen start toch de gewone verkoop of ben ik mis?
Pesten nog wel.Rowanyt1309 wrote:Ze pesten hier ook iedereen.
Ja man. Je weet.Broken Balance wrote:Pesten nog wel.Rowanyt1309 wrote:Ze pesten hier ook iedereen.
Wat vinden jullie van de line-up?
Enkel als de buitentemperatuur > 25°C.yowan wrote:mag je hier je shirt uit?
Kansloos voor Defqon dusGrim wrote:Enkel als de buitentemperatuur > 25°C.yowan wrote:mag je hier je shirt uit?