-
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Weekend ticket binnen, wat heb ik hier al zin in zeg
.
-
RNew member
- 9 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Fijn voor jeUberhout wrote:Ik ook.... als kiespijnRetro wrote:Ik mis wel een Yellow mis helaas
Ook mensen die dit wel kunnen waarderen
De reacties op Youtube zijn ook zeer gemixt, vind zelf het anthem steeds beter worden dus ben benieuwd of ze hem nog net een niveautje hoger kunnen tillen!Broken Balance wrote:Gemengd geloof ik. Ene kant de buitenlanders die geen fuck geven en de andere kant de rest.Thommy wrote:Waren de reacties op Facebook op het anthem dan ook niet zo goed? Heb daar eigenlijk niet doorheen gescrold, maar als ze daar al negatief zijn.
Ik mis de yellow van de editie van 2015. (zondag)Retro wrote:Ik mis wel een Yellow mis helaas
Dan was ze vast niet in de Orange after after op Defqon 2 jaar geleden, waar Frontliner z'n boxen werden uitgezet door een of ander vrouwke en ze telkens terug kwam om z'n muziek te stoppen, tot irritatie van Frontliner zelfDonnyD wrote:en als klap op de vuurpijl mag er nooit iemand bij hem op het podium staan en daardoor heeft ze de baas van de organisatie een keer het podium afgestuurd![]()
Last edited by tommeh on 23 Mar 2017 17:32, edited 1 time in total.
Ik heb een beslissing gemaakt. Ik ga ook een weekend! 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Dat was ook een aanfluiting toen zeg. Zelfs fluisterend kon je elkaar nog verstaan daartommeh wrote:Dan was ze vast niet in de Orange after after op Defqon 2 jaar geleden, waar Frontliner z'n boxen werden uitgezet door een of ander vrouwke en ze telkens terug kwam om z'n muziek te stoppen, tot irritatie van Frontliner zelfDonnyD wrote:en als klap op de vuurpijl mag er nooit iemand bij hem op het podium staan en daardoor heeft ze de baas van de organisatie een keer het podium afgestuurd![]()
Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
Nee hij heeft een tijdmachine gebruikt, is naar zaterdag 13:00 gegaan en heeft daar zijn tickets gekocht. Toen is hij terug in de tijd gegaan om het hier te posten.Rowanyt1309 wrote:Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
Hihihihi.Joey wrote:Nee hij heeft een tijdmachine gebruikt, is naar zaterdag 13:00 gegaan en heeft daar zijn tickets gekocht. Toen is hij terug in de tijd gegaan om het hier te posten.Rowanyt1309 wrote:Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
-
HHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2016
- last seen Mar 2026
Is er misschien nog iemand die een code over heeft?
We zijn voor onze groep nog 2 zondagtickets nodig.
Helaas dit jaar geen weekend, volgend jaar maar weer.
We zijn voor onze groep nog 2 zondagtickets nodig.
Helaas dit jaar geen weekend, volgend jaar maar weer.
Jezus, kan je ook normaal reageren? Je lijkt Broken Balance wel, altijd haten op nieuwe leden.Joey wrote:Nee hij heeft een tijdmachine gebruikt, is naar zaterdag 13:00 gegaan en heeft daar zijn tickets gekocht. Toen is hij terug in de tijd gegaan om het hier te posten.Rowanyt1309 wrote:Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
Ricardo/Zamble nieuw account?Rowanyt1309 wrote:Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
Als iemand een presale code en/of een aantal zondagtickets over heeft hoor ik het graag 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Iemand nog een pre-sale code beschikbaar? Heb dringend nog 1 zaterdag ticket nodig 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Iemand pre sale voor weekend?
Was vergeten dat ik nog een code had dus snel even een zondagticket gescoord! 
Dit was ook echt een blamage! Daar ging toen echt alles verkeerdtommeh wrote:Dan was ze vast niet in de Orange after after op Defqon 2 jaar geleden, waar Frontliner z'n boxen werden uitgezet door een of ander vrouwke en ze telkens terug kwam om z'n muziek te stoppen, tot irritatie van Frontliner zelfDonnyD wrote:en als klap op de vuurpijl mag er nooit iemand bij hem op het podium staan en daardoor heeft ze de baas van de organisatie een keer het podium afgestuurd![]()
Blijft toch ontzettende zonde dat ze die orange hebben geschrapt, of het nou door vergunningen komt of niet. Is ook een groot nadeel t.o.v. Decibel waar je wel gewoon na het feest nog ff een biertje kunt doen samen met goede muziek. Dit soort dingen mis ik toch wel bij Defqon weekend.tommeh wrote:door een of ander vrouwke en ze telkens terug kwam om z'n muziek te stoppen, tot irritatie van Frontliner zelf
https://lsdb.nl/set/155568/b-front-freq ... y-29-06-14
Frequencerz & B-Front @ #Defqon.1 2014 | Orange - Afterparty
https://lsdb.nl/set/155621/festuca-defq ... y-30-06-14
https://lsdb.nl/set/135957/frequencerz- ... t-23-06-13
Lag in 2012 helaas nog geen 50 meter van de spiegeltent (afterparty tent) af
Van vrijdag op zaterdag was het om 05:00 eindelijk stil, 2 minuten later hoor ik de MC: Give it up for: RADICAL REDEMPTION!!
en ik dacht NEEE
wilde zo graag slapen 
Van vrijdag op zaterdag was het om 05:00 eindelijk stil, 2 minuten later hoor ik de MC: Give it up for: RADICAL REDEMPTION!!
en ik dacht NEEE
Godver, nu al getraceerd...MelvinFR wrote:Ricardo/Zamble nieuw account?Rowanyt1309 wrote:Aan de hand van een pre sale?Wigaard wrote:Weekend ticket binnen!
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Pipa wrote:Iemand pre sale voor weekend?