Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sta daar wel voor open mocht dat je over de streep trekken. Wel zonde van de (tweezijdige) fee maar better safe than sorry. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Zijn vriendin (manager) zou een ruzie/conflict gehad hebben met Q-dance en daarom zou Q-dance hem boycotten.


Zijn vriendin is echt een enorm raar wijf. Zij is de waakhond van Frontliner. Als Frontliner niet bovenaan op de poster staat dan heeft ze nog liever dat hij er niet staat. Hier kan ze dus serieus ruzie om maken! Als je met hem wil praten selecteert zij wie er mag en wanneer (ja bizar maar zelf meegemaakt) en als klap op de vuurpijl mag er nooit iemand bij hem op het podium staan en daardoor heeft ze de baas van de organisatie een keer het podium afgestuurd xd Oké ze wist volgens mij even niet meer wie hij was maar kom op zeg... Dus ja zal de druppel wel geweest zijn bij Q ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mees-89 schreef:
Medestampers, weten jullie hoe lang het meestal duurt voordat de weekendtickets uitverkocht raken? Moet tot woensdag ivm met salaris :P


Moet goed komen.


Ik heb het idee dat dat juist lastig word, flinke pre-sale is al geweest voor mijn gevoel en daarnaast waren de tickets afgelopen jaren hetzelfde weekend dat ze in de verkoop gingen al uitverkocht?

Overigens blijft het natuurlijk altijd een gok als je woensdag pas kunt kopen, wellicht dat Ticketswap dan ook een optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zaterdag tickets zijn nog dezelfde dag uitverkocht. Als ik het goed heb duurt dit met de weekend tickets altijd langer, alhoewel ook deze ruim voor het event uitverkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar had ook iedereen een pre-sale code en was weekend ook pas in mei uitverkocht dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend kaarten waren idd begin mei pas uitverkocht, bijna 1,5 maand geduurd dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dan, als je vriendin er persoonlijk voor zorgt dat je belangrijkste organisatie je boycot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

What. The. Fuck :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Citaat:
Zijn vriendin (manager) zou een ruzie/conflict gehad hebben met Q-dance en daarom zou Q-dance hem boycotten.


Zijn vriendin is echt een enorm raar wijf. Zij is de waakhond van Frontliner. Als Frontliner niet bovenaan op de poster staat dan heeft ze nog liever dat hij er niet staat. Hier kan ze dus serieus ruzie om maken! Als je met hem wil praten selecteert zij wie er mag en wanneer (ja bizar maar zelf meegemaakt) en als klap op de vuurpijl mag er nooit iemand bij hem op het podium staan en daardoor heeft ze de baas van de organisatie een keer het podium afgestuurd xd Oké ze wist volgens mij even niet meer wie hij was maar kom op zeg... Dus ja zal de druppel wel geweest zijn bij Q ;)


Heb ik ook meegemaakt bij XQ Holland. Vreemd figuur is het ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
ik had dat mens persoonlijk van dat podium afgeschopt als ik stagemanager was


Het was gvd de baas :lol: En dat had ze wel kunnen weten dus all blames on her!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 15:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lekker dan, als je vriendin er persoonlijk voor zorgt dat je belangrijkste organisatie je boycot :lol:


Er zijn wel eens situaties waarbij een vriendin enorm dominant kan zijn en ook borderline heeft. Zodoende dat de man er bijna niet onderuit kan komen omdat hij gewoon wordt neergetrapt als hij iets wil zeggen.

Zij weet wat het beste is en niemand anders mag er iets over zeggen, dat is borderline voor je. Dit verhaal klinkt daar wel naar.

Heb het hele gedoe hierom een keer meegemaakt bij een vriend van me die ook al zijn familie, bekenden, vrienden en zo had afgesloten, niet door hem, maar door zijn vriendin die dus borderline had. Zo erg dat toen hij eindelijk weerwoord gaf zij meteen hun huis had bezet, hem bijna zijn baan had beroofd door enorm erge claims over hem te doen en al zijn bezit claimde en daar met haar (kamper) familie op zat.

Als hij wat zei of wou weghalen werd hij opgewacht door die familie die hem bedreigde. Hij had alles betaald. Rechtbank hielp niet, zou te lang duren. Uiteindelijk met de harde hand daar alles weggehaald, gewoon twee families die met elkaar op de vuist gingen, waar uiteindelijk met hulp van de politie hij nog kon aanduiden dat alles van hem was en met bescherming in een uur daar alles kon weghalen. Niet zonder dat die familie nog steeds voor die agenten aan het schreeuwen waren en bedreigen. Vervolgens heeft die familie nog hun auto's gesloopt gekregen in de nasleep, bakstenen door de ruiten e.d. Dus ja.

Zo kan je zien hoe erg zo'n situatie mogelijk is. Zal misschien niet zo zijn met dit maar toch, het kan.

Mooi verhaal. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Broken Balance schreef:
verhaal


Dude :lol:


Ik ben soms net Pringles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The colors of Defqon.1 2017 warm-up sets zijn uit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
The colors of Defqon.1 2017 warm-up sets zijn uit! :thumbsup:

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk wel een full version van het anthem in de red mix verwacht. :/
Daar zal nog wel hevig aan gesleuteld worden zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
The colors of Defqon.1 2017 warm-up sets zijn uit! :thumbsup:


Waar kunnen we dit vinden?

Edit: Al gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk het niet, dat is volgens mij nog nooit gebeurd, en defqon/qlimax anthems hebben wel vaker enorm negatieve feedback gekregen (zoals het G4H anthem en het NC anthem van Defqon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Hardstylahr schreef:
The colors of Defqon.1 2017 warm-up sets zijn uit! :thumbsup:


Waar kunnen we dit vinden?

YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:42 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Zullen we anders een Hardtraxx-diner organiseren met de vriendin van Frontliner?


Ik wacht nog steeds op het etentje met Mc Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver, blue en magenta mixjes zien er wel mooi uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Denk het niet, dat is volgens mij nog nooit gebeurd, en defqon/qlimax anthems hebben wel vaker enorm negatieve feedback gekregen (zoals het G4H anthem en het NC anthem van Defqon)


De hele track of melodie word inderdaad niet meer aangepast, maar neem nou bijvoorbeeld van No Guts, No Glory de trailer en release. Ik hoor hier toch duidelijk een andere lead in de climax. Ik kan me voorstellen dat er bij dit het huidige anthem nog word gesleuteld aan een dikkere lead of een andere pitch voor de kicks aangezien hier flink wat kritiek op was. :thumbup:


@2:29


@3:44
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Ik mis wel een Yellow mis helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren de reacties op Facebook op het anthem dan ook niet zo goed? Heb daar eigenlijk niet doorheen gescrold, maar als ze daar al negatief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Retro schreef:
Ik mis wel een Yellow mis helaas

Ik ook.... als kiespijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Waren de reacties op Facebook op het anthem dan ook niet zo goed? Heb daar eigenlijk niet doorheen gescrold, maar als ze daar al negatief zijn.


Gemengd geloof ik. Ene kant de buitenlanders die geen fuck geven en de andere kant de rest.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten