Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Thommy wrote:
Joey wrote:Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.
Ben het hier ook wel mee eens ja. Wijze woorden van Radical Redemption.
Inb4 ja vind het leuk om te doen dus boeie. +1 voor SVB.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ik heb ook een code over, ik heb namelijk een hotel package gekocht.

PM maar voor interesse. :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nog aan het twijfelen om de zondag te gaan, maar wss mag iemand mijn code zo ook wel hebben.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.

Edit: Vergeven aan RTM93.
Last edited by Joey on 21 Mar 2017 18:08, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Code vergeven aan de officiële dabkoning van Hardtraxx
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Joey wrote:Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Yeah. Verzekerd van een historische zondag met dank aan joey. :yay:
Edit
2x op rij een pagina starten. Lijk wel een spam slet.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Zaterdagticket binnen!! :yay: :clap:
Ondanks de ongetwijfeld legendarische closing op zondag, heb ik toch voor zaterdag gekozen.
Overall trekt die line-up mij toch iets meer.

Kan nu al niet meer wachten!!! :woot:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Joey wrote:Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent irritanter dan hij
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Thommy wrote:Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zamble wrote:
Joey wrote:Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent irritanter dan hij
Nee, en klopt!
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 5 days ago
MelvinFR wrote:
Joey wrote:Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Naad wrote:
Thommy wrote:Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal
Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk haha
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
JeroenB93 wrote:
Naad wrote:
Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk haha
Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.

http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
JeroenB93 wrote:Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?
Die zijn vaak gemaakt om nog steeds wel geluid door te laten.En geloof me, je wilt snachts zo min mogelijk horen. Ik gebruik altijd die universele gele schuim oordoppen die je kan vervormen en die sluiten vaak de hele gehoorgang af. die pruttel koop je voor nog geen euro.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
RTM93 wrote:
JeroenB93 wrote:Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?
Die zijn vaak gemaakt om nog steeds wel geluid door te laten.En geloof me, je wilt snachts zo min mogelijk horen. Ik gebruik altijd die universele gele schuim oordoppen die je kan vervormen en die sluiten vaak de hele gehoorgang af. die pruttel koop je voor nog geen euro.
Ik ken de ervaring. Afgelopen jaar de laatste nacht naast een up-tempo after geslapen xD.
Verder was de maandag 1 van m'n naarste ochtenden ooit. Moest een of andere dealer zich uitkleden voor een beveiliger. Lag niet zo prettig in m'n tentje xd

Maar thanks voor je tip! :thumbsup:
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Jullie blijven me keer op keer verbazen over de inhoud van de discussies!
Lees zelf nu al een tijdje met jullie mee en vermaak me altijd zeer!

Zelf nog twijfels of ik Defqon ga.
Mocht ik gaan dan gaat mijn voorkeur uit naar de zondag.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik heb ook nog een pre-sale code over. Stuur maar een PB als je die wilt hebben. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
TSFH wrote:Wie het eerst komt, wie het eerst maait.
:list:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
TSFH wrote:Wie het eerst komt, wie het eerst maait.
:list:
:lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Grim wrote: Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.

http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54
Ik heb ook van die siliconen oordoppen! Ooit gekocht in Engeland toen ik daar op stage was. Had geen last meer van m'n snurkende huisgenoot en was meteen verkocht. Daarna veel festivals plezier van gehad maar ze waren afgelopen zomer wel echt op z'n retour. Dus toen ik afgelopen november weer in Londen was meteen een paar pakjes ingeslagen.

Maareh, die website die jij linkt: bezorgt die ook in NL? Heb namelijk stad en wal afgezocht naar die dingen hier, maar zonder succes.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Volgende keer neem ik trouwens gewoon een benzo mee, dan weet je tenminste zeker dat je overal doorheen slaapt :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
-vergeven-
Last edited by MelvinFR on 22 Mar 2017 11:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
MelvinFR wrote:Niemand meer een pre-sale code nodig dus?
Ik wil 'm wel!