Opdat wij nooit vergeten!!sonnebloem wrote: #freemiwer
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Sowieso heb ik het succes van Da Tweekaz nooit begrepen... of kan iemand mij dit uitleggen?Aristo wrote:Bijna dezelfde smaak, op een paar namen na zoals Da Tweekaz.
Ik probeer het, want heb zelf ook niks met Da Tweekaz. Maar ze hebben een beetje een onserieuze blik richting hardstyle. Niet echt een boodschap in de nummers, maar gewoon party muziek. (Niet bij ieder nummer overigens) En vooral bij de dagjes mensen, maar ook mensen hier op het forum valt dat blijkbaar goed in de smaak.
Ik moet zeggen ik heb Da Tweekaz wel ooit bezocht in de Euphoria tent op Decibel voor de grap, en daar hing wel echt een subliem sfeertje toen :thumbup:Maar hoef ze nu niet te zien op de mainstage volgens mij, en dat Tweekacore spreekt me al helemaal niet aan
Da Tweekaz = gezelligheid, feestje bouwen, niet te serieus.
Denk dat dat voor veel mensen (dagjes mensen sws) ook de redenen zijn om naar een feest/festival te gaan
. Als zij qua muziek dan ook nog maar een klein beetje je ding zijn heb je de tijd van je leven tijdens hun setjes.
Denk dat dat voor veel mensen (dagjes mensen sws) ook de redenen zijn om naar een feest/festival te gaan
Je moet gewoon kijkuh hoe de baas het doet hehhhhhhErikZ wrote:Aan 1 ieder die hier zijn lijstje post: Hierbij wens ik je jeuk op je rug en korte armen toe!!
Optyfen gauw!!
Heb me zaterdag ticket al binnen
Maar heeft er iemand toevallig nog een pre-code beschikbaar? aanhang heeft besloten ook mee te willen.
Maar heeft er iemand toevallig nog een pre-code beschikbaar? aanhang heeft besloten ook mee te willen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?
Iemand die er een te koop heeft of weet een site waar je niet al te veel er voor betaald?
Iemand die er een te koop heeft of weet een site waar je niet al te veel er voor betaald?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Dit topic gaat ook gewoon weer 100 pagina's krijgen 
RTM93 wrote:Dit topic gaat ook gewoon alle records verbreken en de meeste pagina's krijgen
Voor 8 personen? Nieuw zijn ze best prijzig voor dat formaat.Hard4Us wrote:8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?
-
RNew member
- 9 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Huren is een beter optie. Dan kan je rond de 300 wel klaar zijnIvey Jones wrote:Voor 8 personen? Nieuw zijn ze best prijzig voor dat formaat.Hard4Us wrote:8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?
Voor 300 euro een tent huren?
Dat is €37,50 per persoon en dan slaap je in een tent. Dan liever 50 euro uitgeven voor een goedkoop hotel in de buurt. Dan slaap je stiekem met zijn 3 ipv 2 op een kamer dus dan kost het pp zowat nog minder als een tent 
Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Inderdaad, kapot gaan in een tentje op een luchtbed hoort er gewoon bij. De mensen die allemaal een hotel of iets hebben moeten voor binnenkomst in een bunker met allemaal Fransen en Italianen twee uur lang luisteren naar de beste Hee Hoo tracks met Da Tweekaz en een speciale Legends set van Frontliner, Brennan Heart en ZatoxJoey wrote:Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Voor de comfort zou ik ook een hotel kiezen maar de sfeer is toch ongekend op de camping (mits je niet naast fransen staat)
Basshunterzz wrote:Inderdaad, kapot gaan in een tentje op een luchtbed hoort er gewoon bij. De mensen die allemaal een hotel of iets hebben moeten voor binnenkomst in een bunker met allemaal Fransen en Italianen twee uur lang luisteren naar de beste Hee Hoo tracks met Da Tweekaz en een speciale Legends set van Frontliner, Brennan Heart en ZatoxJoey wrote:Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Ik ga al 7 jaar alleen de zaterdag... geen behoefte aan 3 dagen in de drek legge
Dit is waar. Alleen heb ik mijn slaap en rust echt wel nodig dus no way dat ik met een tentje op de camping ga liggen tussen al die mallotenJoey wrote:Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Last edited by Svbtwee on 21 Mar 2017 15:48, edited 1 time in total.
Als je niet tussen malloten wil zijn kan je beter thuis blijven.Svbtwee wrote:Dit is waar. Alleen heb ik mijn slaap en rust echt wel nodig dus no way dat ik met een tentje op de camping ga liggen tussen al die mallotenJoey wrote:Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.
Are you triggered fam?Joey wrote:Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.
Ik heb nog een code voor degene die wil
What you need to do:
Copy your code*: DQKLDLXC
Go to the pre-sale ticket page: preregistration-sale.defqon1.nl
Enter your code and purchase your tickets
What you need to do:
Copy your code*: DQKLDLXC
Go to the pre-sale ticket page: preregistration-sale.defqon1.nl
Enter your code and purchase your tickets