D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Sleepsoft van alpine zijn ook top.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik heb ook nog een code voor de liefhebbers
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Helaas toch geen code, als er iemand is die er nog vanaf moet ontvang ik graag een PB (L)

Zijn bruikbaar tot morgen 23:00 las ik!

edit: TSFH held (L)
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Helaas toch geen code, als er iemand is die er nog vanaf moet ontvang ik graag een PB (L)

Zijn bruikbaar tot morgen 23:00 las ik!
(L) (L) (L) (L)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Sarabande wrote:
Grim wrote: Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.

http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54
Ik heb ook van die siliconen oordoppen! Ooit gekocht in Engeland toen ik daar op stage was. Had geen last meer van m'n snurkende huisgenoot en was meteen verkocht. Daarna veel festivals plezier van gehad maar ze waren afgelopen zomer wel echt op z'n retour. Dus toen ik afgelopen november weer in Londen was meteen een paar pakjes ingeslagen.

Maareh, die website die jij linkt: bezorgt die ook in NL? Heb namelijk stad en wal afgezocht naar die dingen hier, maar zonder succes.
Die wil ik ook! Alleen zijn ze out of stock via bovenstaande link.

Ik heb namelijk alle oordoppen al geprobeerd: van die simpele 'watten' oordoppen blijven niet in mijn oor zitten, mijn op maat gemaakte festivaloordoppen laten te veel geluid door en zijn te hard in mijn oren, Alpine Sleepsoft (https://www.alpine.nl/gehoorbescherming ... 0wod3x8Hew) zijn ook te hard en irriteren als ik er op lig. Daarom klinken die silicone dingen wel ideaal! Ook al jaren lang een slaapmaskertje mee, voor een euro gekocht bij de Xenos. Ook echt ideaal :yes: .
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Die schuimen oordoppen werken bij mij juist het beste. Als ik het 's morgens wakker werd moest ik eerst controleren of ze er nog wel inzaten aangezien ik dat niet meer merkte. Daarbij dempen ze het geluid goed bij mij.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Zwembaden verkoop vaak die siliconen dingen voor kinderen, misschien daar eens zoeken :)

Is om water tegen te gaan in de oren van kids met buisjes
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
PNXRMX wrote:Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen :)
Je hebt wel wat stevigs nodig voor de camping, onderschat dat niet :P
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
JeroenB93 wrote:
Naad wrote:
Thommy wrote:Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal
Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk haha
Klinkt eerder dat je oordoppen niet echt goed passen. Neem aan dat je universele hebt, misschien eens een andere grootte proberen? Je moet ze doorduwen, zo dat alleen het 'lipje' dat eraan zit er nog uitsteekt. Wel zorgen dat je niet de te kleine gebruikt, want die kan je dan te ver doorduwen inderdaad.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
PM me maar voor een code mensen, blijkbaar heb ik er nog 1
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022
ErikZ wrote:Zwembaden verkoop vaak die siliconen dingen voor kinderen, misschien daar eens zoeken :)

Is om water tegen te gaan in de oren van kids met buisjes
http://s.aliexpress.com/6f2INjaM
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
Valt wel mee :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:
Broken Balance wrote:
Valt wel mee :P
Jij had alleen stevige drank nodig.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Ben best benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de stages vanwege 15 jarig bestaan.
R
New member
9 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Ivey Jones wrote:Ben best benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de stages vanwege 15 jarig bestaan.
Ik verwacht niet te veel anders kan het alleen maar tegen vallen.
Hoop dat ze qua bouw weer iets zoals 2011 doen. Helemaal opgebouwd uit zooi (wel breder natuurlijk)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Wordt lastig om vorig jaar te overtreffen, vond de main toen echt heel vet :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zaterdagkaart bestellen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Rickzel wrote:Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Uuhm...waar is je positiviteit? :/
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Thommy wrote:
Rickzel wrote:Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Die is sowieso ver te zoeken op dit forum.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
Rowanyt1309 wrote:
Thommy wrote:
Die is sowieso ver te zoeken op dit forum.
Bij Rickzel niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Ik verwijs je graag door naar mijn post geschiedenis

en hee, ook al tikt het 75% van de awesomeness van vorig jaar aan dan is het alsnog een bijzonder gruwelijk evenement toch?

edit: wat Delt-A zegt :lol:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Een feest hoeft een voorgaande editie niet per se te overtreffen idd, om toch mooi te worden :D
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
PM VOOR CODE

Edit: weg
Last edited by Fluxion on 22 Mar 2017 17:25, edited 1 time in total.