Sleepsoft van alpine zijn ook top.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik heb ook nog een code voor de liefhebbers
Helaas toch geen code, als er iemand is die er nog vanaf moet ontvang ik graag een PB 
Zijn bruikbaar tot morgen 23:00 las ik!
edit: TSFH held
edit: TSFH held
Rickzel wrote:Helaas toch geen code, als er iemand is die er nog vanaf moet ontvang ik graag een PB
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook! Alleen zijn ze out of stock via bovenstaande link.Sarabande wrote:Ik heb ook van die siliconen oordoppen! Ooit gekocht in Engeland toen ik daar op stage was. Had geen last meer van m'n snurkende huisgenoot en was meteen verkocht. Daarna veel festivals plezier van gehad maar ze waren afgelopen zomer wel echt op z'n retour. Dus toen ik afgelopen november weer in Londen was meteen een paar pakjes ingeslagen.Grim wrote: Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.
http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54
Maareh, die website die jij linkt: bezorgt die ook in NL? Heb namelijk stad en wal afgezocht naar die dingen hier, maar zonder succes.
Ik heb namelijk alle oordoppen al geprobeerd: van die simpele 'watten' oordoppen blijven niet in mijn oor zitten, mijn op maat gemaakte festivaloordoppen laten te veel geluid door en zijn te hard in mijn oren, Alpine Sleepsoft (https://www.alpine.nl/gehoorbescherming ... 0wod3x8Hew) zijn ook te hard en irriteren als ik er op lig. Daarom klinken die silicone dingen wel ideaal! Ook al jaren lang een slaapmaskertje mee, voor een euro gekocht bij de Xenos. Ook echt ideaal
Die schuimen oordoppen werken bij mij juist het beste. Als ik het 's morgens wakker werd moest ik eerst controleren of ze er nog wel inzaten aangezien ik dat niet meer merkte. Daarbij dempen ze het geluid goed bij mij.
Zwembaden verkoop vaak die siliconen dingen voor kinderen, misschien daar eens zoeken
Is om water tegen te gaan in de oren van kids met buisjes
Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen 
Je hebt wel wat stevigs nodig voor de camping, onderschat dat nietPNXRMX wrote:Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen
Klinkt eerder dat je oordoppen niet echt goed passen. Neem aan dat je universele hebt, misschien eens een andere grootte proberen? Je moet ze doorduwen, zo dat alleen het 'lipje' dat eraan zit er nog uitsteekt. Wel zorgen dat je niet de te kleine gebruikt, want die kan je dan te ver doorduwen inderdaad.JeroenB93 wrote:Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk hahaNaad wrote:Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaalThommy wrote:Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
PM me maar voor een code mensen, blijkbaar heb ik er nog 1
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
http://s.aliexpress.com/6f2INjaMErikZ wrote:Zwembaden verkoop vaak die siliconen dingen voor kinderen, misschien daar eens zoeken![]()
Valt wel meeBroken Balance wrote:Je hebt wel wat stevigs nodig voor de camping, onderschat dat nietPNXRMX wrote:Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen
Jij had alleen stevige drank nodig.Steffnov wrote:Valt wel meeBroken Balance wrote:Je hebt wel wat stevigs nodig voor de camping, onderschat dat nietPNXRMX wrote:Bij de drogisterij kun je vaak fijne slaapoordopjes kopen
Ben best benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de stages vanwege 15 jarig bestaan.
-
RNew member
- 9 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Ik verwacht niet te veel anders kan het alleen maar tegen vallen.Ivey Jones wrote:Ben best benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de stages vanwege 15 jarig bestaan.
Hoop dat ze qua bouw weer iets zoals 2011 doen. Helemaal opgebouwd uit zooi (wel breder natuurlijk)
Wordt lastig om vorig jaar te overtreffen, vond de main toen echt heel vet 
Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Uuhm...waar is je positiviteit?Rickzel wrote:Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Die is sowieso ver te zoeken op dit forum.Thommy wrote:Uuhm...waar is je positiviteit?Rickzel wrote:Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Bij Rickzel niet.Rowanyt1309 wrote:Die is sowieso ver te zoeken op dit forum.Thommy wrote:Uuhm...waar is je positiviteit?Rickzel wrote:Defqon & Qlimax 2016 waren beide de vetste edities in jaren... Bereid je maar voor op een jaar teleurstelling mensen!!
Ik verwijs je graag door naar mijn post geschiedenis
en hee, ook al tikt het 75% van de awesomeness van vorig jaar aan dan is het alsnog een bijzonder gruwelijk evenement toch?
edit: wat Delt-A zegt
en hee, ook al tikt het 75% van de awesomeness van vorig jaar aan dan is het alsnog een bijzonder gruwelijk evenement toch?
edit: wat Delt-A zegt
Een feest hoeft een voorgaande editie niet per se te overtreffen idd, om toch mooi te worden 
PM VOOR CODE
Edit: weg
Edit: weg
Last edited by Fluxion on 22 Mar 2017 17:25, edited 1 time in total.