Hoe is dat allemaal zo zeker dat dit het lijstje van Defcum legends is?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Dat is het niet haha. Maar de vorige keren dat er iets uitlekte bleek het in alle gevallen juist te zijn 
Goeie maadt.Hekzitter wrote:Defcum legends
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Newbspector45 wrote:Geen ideeSjaakie P wrote: Maar wie is Spector45 op PF dan?
P1 heeft echt niets met DQ Legends te maken, zie eerder HHZ/NC/WZ met ze 3e (4e met ArjanPa-party-lover wrote:Dat nou juist net niet. Anders had dat er wel gestaanTBA-ID wrote:
Project One @ MAIN?#hype
Ze hebben er 1x gestaan en alleen maar omdat InQontrol toen niet door ging
Voor mij interessant
Vrijdag
Blue
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez
Zaterdag
Red
Cyber
Sound Rush
Audiotricz
Live: NCBM
Blue
Phuture Noize
Deetox
UV
Andy Svge Live
NSCLT
Magenta
Activator
Pavo
Zany
Indigo
Prefix & Density
Blue Night
Phuture Noize
Code Black
Zondag
Red (The Closing)
Blue
B-Front
UV
Wasted Penguinz
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz & Darren Styles
Magenta
Donkey Rollers
Tatanka
Josh & Wesz
Tuneboy
Vrijdag
Blue
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez
Zaterdag
Red
Cyber
Sound Rush
Audiotricz
Blue
Phuture Noize
Deetox
UV
Andy Svge Live
NSCLT
Magenta
Activator
Pavo
Zany
Indigo
Prefix & Density
Blue Night
Phuture Noize
Code Black
Zondag
Red (The Closing)
Blue
B-Front
UV
Wasted Penguinz
D-Block & S-te-Fan
Magenta
Donkey Rollers
Tatanka
Josh & Wesz
Tuneboy
Helaas valt de zaterdag lineup voor mij wat tegen eerlijk gezegd
Op zondag is het wel weer smullen
Had het liever wat gespreid gehad..... Ik baal ook best wel dat High Voltage niet aanwezig is, zeker met zijn nieuwe album had ik hem toch echt wel verwacht. 
Mogelijk nog met zijn gezondheid? Dat ie Nosferatu verkiest boven High Voltage, dat beide nog teveel van het goede isSkiggyRapz18 wrote:Helaas valt de zaterdag lineup voor mij wat tegen eerlijk gezegdOp zondag is het wel weer smullen
Had het liever wat gespreid gehad..... Ik baal ook best wel dat High Voltage niet aanwezig is, zeker met zijn nieuwe album had ik hem toch echt wel verwacht.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar klinkt als een best plausibele reden.
Zou kunnen inderdaad, maar als het echt nog iets met je gezondheid te maken heeft zou ik helemaal niet draaien. Hoe dan ook vind het erg jammer 
-
PHardtraxxer
- 121 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Je moet toch geld verdienenSkiggyRapz18 wrote:Zou kunnen inderdaad, maar als het echt nog iets met je gezondheid te maken heeft zou ik helemaal niet draaien. Hoe dan ook vind het erg jammer
Wat is dit nou weer voor debiele uitspraak...Pa-party-lover wrote:Je moet toch geld verdienenSkiggyRapz18 wrote:Zou kunnen inderdaad, maar als het echt nog iets met je gezondheid te maken heeft zou ik helemaal niet draaien. Hoe dan ook vind het erg jammer
Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Dit is toch helemaal goud ditBob wrote:Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Dat is het probleem..Miwer heeft nooit geen geldBob wrote:Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Bob wrote:Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Je heb een stuk in je broek hehehehhhh
Godverdomme zegBob wrote:Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Heeeeeeh? Vuilee tievesleieeeaah!?Raven wrote:Je heb een stuk in je broek hehehehhhh
Ja kijk mooi weer spelen ken iedereen welErikZ wrote:Dat is het probleem..Miwer heeft nooit geen geldBob wrote:Miwer binnen veertien dagen geen 200 euro's dan gaat u der achter mekaar uit hehhh
Bijna dezelfde smaak, op een paar namen na zoals Da Tweekaz. En op zondag nog Delete in de Blue eraan toevoegendHard4lifee wrote:Voor mij interessant![]()
Vrijdag
Blue
Bass Modulators
Noisecontrollers
Wildstylez
Zaterdag
Red
Cyber
Sound Rush
Audiotricz
Blue
Phuture Noize
Deetox
UV
Andy Svge Live
NSCLT
Magenta
Activator
Pavo
Zany
Indigo
Prefix & Density
Blue Night
Phuture Noize
Code Black
Zondag
Red (The Closing)
Blue
B-Front
UV
Wasted Penguinz
D-Block & S-te-Fan
Magenta
Donkey Rollers
Tatanka
Josh & Wesz
Tuneboy
edit: en Mashup Jack in de white op zaterdag en Geck-O in de white op de zondag.
Last edited by Aristo on 20 Mar 2017 14:42, edited 1 time in total.
Aan 1 ieder die hier zijn lijstje post: Hierbij wens ik je jeuk op je rug en korte armen toe!!
Optyfen gauw!!
Optyfen gauw!!