Iemand nog code nodig dan. Mijn code was al 1x vergeven maar nog ongebruikt dus een nieuwe kans. Eerste PB mag hem hebben.
EDIT: En weg.
EDIT: En weg.
Niet iedereen gaat een weekend, de zaterdag tickets worden steeds minder.wrote:Als de weekendtickets niet zo snel uitverkocht geraken waarom wilt iedereen dan zo graag zo'n code XD
Ja dat zeker, ze mogen wel een achterlijk goede aankleding neer gaan zetten voor die prijs en het geluid moet wel overal top blijven.wrote:Niet iedereen gaat een weekend, de zaterdag tickets worden steeds minder.wrote:Als de weekendtickets niet zo snel uitverkocht geraken waarom wilt iedereen dan zo graag zo'n code XD
Wel schandalig duur, 80 fucking euro voor 12 uurtjes feest.
Doen ze sowieso altijd wel topwrote:Vind het het wel waard hoor, zo'n uitgebreide line-up. Maar het blijft een bizar bedrag.
Organisatorisch is het ook altijd wel helemaal top de laatste jaren dat ik er was, maar dat mag je dit jaar ook absoluut verwachten voor dat geld.
Dit dus. Ga dit jaar geen weekend wegens een beetje geldgebrek, maar 80 euro is wel echt veel. Mag hopen dat ze dit bedrag ook waard maken.wrote:Vind het het wel waard hoor, zo'n uitgebreide line-up. Maar het blijft een bizar bedrag.
Organisatorisch is het ook altijd wel helemaal top de laatste jaren dat ik er was, maar dat mag je dit jaar ook absoluut verwachten voor dat geld.
Ik heb helaas geen foto gemaakt van mijn K-Hole.wrote:Pre-sale codes zijn tot 20.00 te verkrijgen door foto's van jouw ultieme Defqon moment te mailen naar Q-Dance, aldus hun pagina op FB.
4 weekendwrote:Hoeveel kaarten kan je ook alweer halen als je een code ontvangt?
wrote:4 weekendwrote:Hoeveel kaarten kan je ook alweer halen als je een code ontvangt?
2 zaterdag
wrote:Iemand enig idee hoe duur de zaterdag kaartjes zijn dit jaar ? i.v.m aanschaf voor vrienden.
Een Saturday Ticket geeft je toegang tot het festival op zaterdag 25 juni 2016 in Biddinghuizen. Van 11:00 tot 23:00 staan de beste acts uit de harde stijlen tot je beschikking. De kosten voor dit ticket bedragen EUR 75,- (ex. fee).
10 kaarten bestellen ook mogelijk?wrote:wrote:Iemand enig idee hoe duur de zaterdag kaartjes zijn dit jaar ? i.v.m aanschaf voor vrienden.Een Saturday Ticket geeft je toegang tot het festival op zaterdag 25 juni 2016 in Biddinghuizen. Van 11:00 tot 23:00 staan de beste acts uit de harde stijlen tot je beschikking. De kosten voor dit ticket bedragen EUR 75,- (ex. fee).
Kijk eens 2 posts boven je vorige post.wrote:10 kaarten bestellen ook mogelijk?wrote:wrote:Iemand enig idee hoe duur de zaterdag kaartjes zijn dit jaar ? i.v.m aanschaf voor vrienden.Een Saturday Ticket geeft je toegang tot het festival op zaterdag 25 juni 2016 in Biddinghuizen. Van 11:00 tot 23:00 staan de beste acts uit de harde stijlen tot je beschikking. De kosten voor dit ticket bedragen EUR 75,- (ex. fee).
met de codes max 2wrote:10 kaarten bestellen ook mogelijk?wrote:wrote:Iemand enig idee hoe duur de zaterdag kaartjes zijn dit jaar ? i.v.m aanschaf voor vrienden.Een Saturday Ticket geeft je toegang tot het festival op zaterdag 25 juni 2016 in Biddinghuizen. Van 11:00 tot 23:00 staan de beste acts uit de harde stijlen tot je beschikking. De kosten voor dit ticket bedragen EUR 75,- (ex. fee).