Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 18:58 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Vorig jaar al eind april paultje

Dat waren de zaterdagkaarten.

Edit: laat maar, ik zit bij het verkeerde feest te kijken :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 19:45 

Hardtraxx Elite

Weekendkaart binnen met dan aan AhDaaro :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:09 

Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/p/BDK_0BOmhpe ... redemption

https://www.instagram.com/p/-6HYDSGhq-/ ... redemption

Populair in het buitenland, nee joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:52 

Donateur

Chroman schreef:
Elk feest of stage waar hij staat puilt uit van de bezoekers. Of je het nu leuk vind of niet, hij is gewoon een van de populairste artiesten van het moment.

Aparte logica houd jij er op na zeg.

Stel dat ik Amsterdamse smartlappen zou zingen, en de kroeg waar ik optreed puilt uit van de mensen (bij wijze van 250 man), dan ben ik volgens jouw logica een van de populairste artiesten van het moment?

Alleen de fans van RR komen toch op zijn optreden af. Daar kan je dus nooit uit opmaken of iemand de populairste artiest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:54 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Chroman schreef:
Elk feest of stage waar hij staat puilt uit van de bezoekers. Of je het nu leuk vind of niet, hij is gewoon een van de populairste artiesten van het moment.

Stel dat ik Amsterdamse smartlappen zou zingen, en de kroeg waar ik optreed puilt uit van de mensen (bij wijze van 250 man), dan ben ik volgens jouw logica een van de populairste artiesten van het moment?

Alleen de fans van RR komen toch op zijn optreden af. Daar kan je dus nooit uit opmaken of iemand de populairste artiest is.

Elk feest of stage, dat zijn geen kroegen van 250 man maar een Blue van 20.000 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:55 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Chroman schreef:

Nee deze was wat minder, slaat echt als een lul op een drumstel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 23:06 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Chroman schreef:

Je zegt weer hele rare dingen en ze slaan helemaal nergens op. Wanneer staat die gast nou voor 250 man..? :lol:

''Alleen de fans van RR komen toch op zijn optreden af.'' Ik ben zelf geen fan van Radical maar ik bezoek zijn optredens toch ook?

En dan zelf iemand verwijten dat hij er een aparte logica op na houd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 00:12 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Jongens hou ajb op met reageren op TheJoker/hoebedoelje, dat is een of ander triest figuur van 34 die alleen maar tegen alles en iedereen dat enigszins populair is in gaat, hij geilt op de reacties die daarop volgen denk ik. Al moet ik zeggen dat het wel echt een zieke eigenzinnige rebel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 00:57 

Hardtraxx Newbie

TheJoker schreef:
Chroman schreef:

Dit zijn echt bij uitstek de meest kromme twee zinnen die ik in dit 26 pagina's tellende topic heb gelezen.

Even voor de duidelijkheid: Het gevolg van toenemende populariteit is meestal dat hij of zij meer fans krijgt. En ja, vooral die mensen bezoeken zijn optredens.. :yawn:

De omvang van een fanbase is toch echt gewoon een indicator voor populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 04:39 

Hardtraxxer

TheJoker schreef:
Chroman schreef:

Wait.. wut?! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 11:06 

Hardtraxx Veteran

Haha mooi dit, jezelf klem lullen voor gevorderden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 11:17 

Hardtraxx Veteran

The joker is na Miwer de grap van hardtraxx.nl momenteel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 13:55 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Maar Miwer bedoelt het meestal nog wel goed, op zijn raw-haat na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 14:43 

Donateur

Het gaat mij om het feit dat het uitpuilen door bezoekers niet zegt dat je DE populairste artiest bent.

De 20.000 mensen die bij zijn optredens staan zijn toch maar een slok op een borrel van het totale aantal hardstyle-fans?

Dus hoe kan je dan zeggen dat hij de populairste artiest is?

Vandaar mijn vergelijking met een kroeg van 250 man vol krijgen, dat zegt niet dat die betreffende zanger dan de populairste artiest is.

Ik ken smartlapzangers waarbij ieder weekeinde hun optredens uitverkocht zijn, een mannetje of 100-250, zijn dit dan per definitie de populairste zangers? Ik dacht het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 14:44 

Donateur

RTM93 schreef:

Momenteel? Ik hoop dit toch graag wat langer te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:43 

Hardtraxx Newbie

TheJoker schreef:
Het gaat mij om het feit dat het uitpuilen door bezoekers niet zegt dat je DE populairste artiest bent.

De 20.000 mensen die bij zijn optredens staan zijn toch maar een slok op een borrel van het totale aantal hardstyle-fans?

Vandaar mijn vergelijking met een kroeg van 250 man vol krijgen, dat zegt niet dat die betreffende zanger dan de populairste artiest is.

Ik ken smartlapzangers waarbij ieder weekeinde hun optredens uitverkocht zijn, een mannetje of 100-250, zijn dit dan per definitie de populairste zangers? Ik dacht het niet!

Je kraamt ook met de post meer onzin uit hè..

Je moet dan die 20.000 mensen vergelijken met bezoekersaantallen van andere hardstyle DJ's. En ja, dan is dat aantal vele malen groter dan menig ander artiest. Het maakt daarbij helemaal geen reet uit dat dat aantal maar "een slok op de borrel" is van het totaal aantal fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:45 

Donateur

Tukker schreef:
TheJoker schreef:

Je kraamt ook met de post meer onzin uit hè..

Je moet dan die 20.000 mensen vergelijken met bezoekersaantallen van andere hardstyle DJ's. En ja, dan is dat aantal vele malen groter dan menig ander artiest. Het maakt daarbij helemaal geen reet uit dat dat aantal maar "een slok op de borrel" is van het totaal aantal fans.

Dan zou RR de de populairste zijn van dat betreffende feest, niet de populairste artiest van het moment.

...en dat is nu net wat ik probeer duidelijk te maken.

Het verschil tussen het een en het ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:56 

Hardtraxx Newbie

TheJoker schreef:
Rode Waas schreef:
Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.

Eens.

Dan komen we weer uit bij het begin van deze discussie. Ben je al van mening veranderd? :P

Het is in mijn ogen dan dus ook vrij logisch dat hij op de mainstage staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:58 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Dan zou RR de de populairste zijn van dat betreffende feest, niet de populairste artiest van het moment.

Als Radical het populairst van Defqon zou zijn dan is hij toch de populairste artiest van het moment? Aangezien Defqon het grootste feest is en zowat elke artiest er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:59 

Hardtraxx Veteran

Mensen die nog serieus ingaan op die vent. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 16:10 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Mensen die nog serieus ingaan op die vent. :')

Ik wilde het net zeggen... ga eens wat eten allemaal, jullie lijken honger te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 16:35 

Hardtraxx Addict

Mensen die nog een code zoeken moeten voor 20:00 q-dance even mailen en vertellen waarom ze er een verdienen.

Dat is net vermeld op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de tip. Heb de kaartjes binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 19:09 

Hardtraxx Veteran

Ook bedankt voor de tip. Ik heb ook een code binnen, overmorgen bestellen als m'n stufi binnen is. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 19:59 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ook bedankt voor de tip. Ik heb ook een code binnen, overmorgen bestellen als m'n stufi binnen is. :$

Same! Goeie tip inderdaad :D
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten