Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 15:50 

Hardtraxxer

MVTATE ik heb een vermoeden dat dit een gevestigde naam is. Niks van te vinden dus zal wel weer een nieuwe alias/groep zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:28 

Hardtraxx Newbie

Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.

Wat valt er trouwens eigenlijk überhaupt te bediscussiëren aan de line-up van Defqon? Net zoals elk jaar draaien ook dit jaar weer vrijwel alle artiesten op Defqon. Voor ieders wat wils dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:35 

Hardtraxx Veteran

Rode Waas schreef:
Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert?

Best wel veel inmiddels. Naar mijn mening was het laatste album echt een enorme stap vooruit, en ik schaar mezelf wel tot de groep "kritische luisteraars". Flinke bak energie en een dikke sound. Vind zijn tracks ook een stuk minder eenheidsworst dan van veel andere hardstyle artiesten op dit moment. Watch Yourself / Suicide Bassline / East Side Connection / Piece of Shit / Stay True / Injustice & Pain / Repercussion / Frontliner & Radical Redemption / Judge Me / You With Me / Heal & Raise / Impact of Sin ... niet bepaald 12x dezelfde track ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 16:50 

Hardtraxx Elite

Ook al vind je zn muziek niks, dan is het nog steeds niet raar dat hij op de mainstage staat. Hij is gewoon ontzettend populair op t moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 17:40 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ook al vind je zn muziek niks, dan is het nog steeds niet raar dat hij op de mainstage staat. Hij is gewoon ontzettend populair op t moment.

Dit dus. Ik snap ook niet waarom mensen hier zo super verbaasd op reageren...

Over de afsluiter: ik hoop dat Bass Modulators niet afsluiten, want grote kans dat ik rond 10 uur 's avonds sta te raggen bij de Silver ofzo :P En wil BM, als het even uitkomt, wel graag meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 17:59 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
MeneerEend schreef:

Dit dus. Ik snap ook niet waarom mensen hier zo super verbaasd op reageren...

Over de afsluiter: ik hoop dat Bass Modulators niet afsluiten, want grote kans dat ik rond 10 uur 's avonds sta te raggen bij de Silver ofzo :P En wil BM, als het even uitkomt, wel graag meepakken.

Ga ja achteraan staan en trek je op het begin van de eindshow even een sprintje naar de silver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 18:30 

Hardtraxxer

Eerst moest ik ook niks hebben van radical, maar laatste tijd toch erg gaan waarderen. Portie drive in zijn sets en nummers als one man army, choppin bodies, highest pressure remix zijn toch niet 12 in dozijn raw nummer.. Dik verdiend op mainstage en het is maar een half uurtje dat overleef je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 19:29 

Hardtraxx Veteran

Rode Waas schreef:
Radical op de mainstage? Komop zeg, is er hier iemand wiens oren niet onophoudelijk beginnen te bloeden als Radical de zoveelste 13 in een dozijn plaat aanslingert? Had gehoopt dat de hype rondom zijn a-muzikale bagger wel een beetje op zijn einde zou lopen, maar niks is minder waar.

Wat valt er trouwens eigenlijk überhaupt te bediscussiëren aan de line-up van Defqon? Net zoals elk jaar draaien ook dit jaar weer vrijwel alle artiesten op Defqon. Voor ieders wat wils dus :)

Van de raw is Radical zeker niet iemand die eenheidsworst produceert. Er zit veel inspiratie in z'n tracks en diversiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 21:35 

Hardtraxx Elite

+ Radical op Red, Vazard, HS Mafia en Main Concern!

Op zondag zal ik zo goed als de hele dag op de Magenta te vinden zijn :)

Het gaat alweer een fantastisch weekend worden, dat kan niet anders :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 21:51 

Hardtraxx Veteran

Radical is té populair om in de blue te zetten. De laatste keer dat ik hem daar zag staan was met MM en toen was de tent al aan het uitpuilen. Solo is die gewoon denk ik dé populairste raw artiest die er is. Die kan je gewoon niet in de blue neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 22:57 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Radical is té populair om in de blue te zetten. De laatste keer dat ik hem daar zag staan was met MM en toen was de tent al aan het uitpuilen. Solo is die gewoon denk ik dé populairste raw artiest die er is. Die kan je gewoon niet in de blue neer zetten.

Vorig jaar stond ie ook in de blue, toen viel het allemaal nog wel mee met de drukte. Maar denk ook wel dat MM in 2014 populairder was dan Radical in 2015 (voor One Man Army)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 00:10 

Hardtraxxer

The Colors of Defqon.1 2016

Indigo mix by Vazard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 07:26 

Donateur

Rode Waas schreef:

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 11:13 

Hardtraxx Veteran

FIFO schreef:
RTM93 schreef:

Vorig jaar stond ie ook in de blue, toen viel het allemaal nog wel mee met de drukte. Maar denk ook wel dat MM in 2014 populairder was dan Radical in 2015 (voor One Man Army)

Nou dat viel niet mee met de drukte. Stond daarvoor bij Titan en tegen het eind van zijn set begon de tent uit te puilen. Vanaf het moment dat RR begon met draaien, was het niet meer te doen. Gauw een andere stage bezocht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 11:40 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
FIFO schreef:
RTM93 schreef:

Nou dat viel niet mee met de drukte. Stond daarvoor bij Titan en tegen het eind van zijn set begon de tent uit te puilen. Vanaf het moment dat RR begon met draaien, was het niet meer te doen. Gauw een andere stage bezocht. :P

Ik weet natuurlijk niet waar jij graag staat, maar ik stond wat meer naar achteren tijdens Radical en toen was het echt prima te doen daar qua ruimte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 12:48 

Hardtraxx Veteran

Als je zo verbaasd bent dat Radical op de main staat snap je er helemaal niks van, is gewoon de allerpopulairste artiest van het moment. Die zou elke hardstyle mainstage vol krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 12:51 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Als je zo verbaasd bent dat Radical op de main staat snap je er helemaal niks van, is gewoon de allerpopulairste artiest van het moment. Die zou elke hardstyle mainstage vol krijgen.

In nederland ja, wereldwijd nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 13:14 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Ach nou niet doen alsof hardstyle een wereldwijd begrip is man man. In landen als Chili en Mexico hoort radical gewoon naast noisecontrollers en Wildstylez qua populariteit.
Maar ja van jou had ik ook wel zo'n opmerking verwacht meneer miwerpedia. Maar net zoals op school is miwerpedia geen goede bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 13:50 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Ach nou niet doen alsof hardstyle een wereldwijd begrip is man man. In landen als Chili en Mexico hoort radical gewoon naast noisecontrollers en Wildstylez qua populariteit.
Maar ja van jou had ik ook wel zo'n opmerking verwacht meneer miwerpedia. Maar net zoals op school is miwerpedia geen goede bron.

Kijk een domme opmerking.

Hardstyle is langzaam een wereldwijd begrip maar mensen komen nou niet voor hem, raw is daar(gelukkig) nog bijna niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 13:54 

Hardtraxx Veteran

Dude, RR is in het buitenland hardstikke populair. Bijna net zo ver als Angerfist. Hele rare opmerking om te zeggen dat hardstyle langzaam een wereldwijd begrip word maar raw nog niet bekend is :/ Die dingen gaan gelijk op
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 13:56 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Dude, RR is in het buitenland hardstikke populair. Bijna net zo ver als Angerfist. Hele rare opmerking om te zeggen dat hardstyle langzaam een wereldwijd begrip word maar raw nog niet bekend is :/ Die dingen gaan gelijk op

Ik zeg toch niet dat raw niet bekend is alleen dat het nog niet zo groot is als euphoric.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 13:57 

Hardtraxx Veteran

Miwer werkte toch voor B2S, Q-Dance, Bass Events en de Kloontjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 14:00 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 15:15 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Lekker relevante opmerking voor een festival in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 15:46 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Lekker relevante opmerking voor een festival in Nederland

op zich wel omdat zeker de helft buitenlands is
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten