Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 20:03 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Chroman schreef:
Miwer schreef:
Zou het eigenlijk niet raar vinden als the prophet er onderdeel van is dan, hij staat alleen als hardheadz

Heeft ie nog niet genoeg aliassen?

2 en zijn eigen achter naam :P

2? Waar haal je dat nou weer vandaan xd
Heb geen zin om uitgebreid te zoeken, maar deze kon ik zo snel al vinden:
Citaat:
Avantguarde, Carlos Masseratti, Collage, Commotion, Controller 1, Cookiemunsta, De Sprooksprekers, DJ Dov, Doobey, Dopeman, Dov Elkabas, Elkabass, George Washington, Hard Attakk, Hardheadz, Hoodoo Man, Nina Feranzano, Oral Maniac, Pineapple Jack, Rokk Wild, Shimatsu Miru, Silent Jesus, The Better World, The Happy Hippy, The Prophet, The Prophet's Project, The Rose, The Stalker, The Washington Affair
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 20:51 

Hardtraxx Crew

Proppy & Heady heb je ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 21:01 

Hardtraxx Addict

oke ik moet me schamen denk ik zomaar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 23:31 

Hardtraxxer

Dikke line up weer! Vooral de zondag springt eruit :yay:
Wordt ook wel eens tijd voor een defqon met goed weer!

Ben toch benieuwd hoe o.a radical warface en angerfist het gaan doen. Die staan zaterdag 25 juni ook op een festival in Madrid :whistle: misschien opend Radical de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 00:00 

Hardtraxx Veteran

opend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 00:25 

Artiest

Partofthehard schreef:
Industrial namen vallen erg tegen voor mij. Had toch wel op namen als Sei2ure, Ophidian/Meander, Igneon System & Detest gehoopt. Ook nog steeds balen dat er geen crossbreed aanwezig is.

I beg your pardon:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 01:42 

Bierkoning

Firetrap schreef:
opend

Het is toch ook opende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 01:43 

Hardtraxx Veteran

@ Wavo Maybe he prefers Igneon System solo... Otherwise I don't know xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 08:47 

Hardtraxxer

WAAR STAAT D-STURB?!?! :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 09:56 

Hardtraxx Veteran

Cemba_ schreef:

Thuis in zijn kamer te oefenen totdat ie een fatsoenlijke track maken kan

OT: Weekend ticket is binnen :yay: , voor de 11e keer aanwezig (ga mij nog oud voelen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 10:50 

Hardtraxx Veteran

Cemba_ schreef:

alstjeblieft zeg ga ergens anders janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 10:56 

Hardtraxx Veteran

Vind het ook wel jammer, gast gaat als een trein. Durf er wel grof geld op in te zetten dat hij het nieuwe kindje wordt dat alle plekken op de AoD stages gaat krijgen, dus denk dat je hem nog genoeg te zien krijgt deze zomer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 11:06 

Hardtraxxer

Vraagje, hoe snel loopt het meestal met de ticket verkoop, en de tweedehands tickets daarna? En dan heb ik het over weekend tickets ik wil sowieso het weekend. Maar krijg eind april pas poen -.-'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 11:14 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vind het ook wel jammer, gast gaat als een trein. Durf er wel grof geld op in te zetten dat hij het nieuwe kindje wordt dat alle plekken op de AoD stages gaat krijgen, dus denk dat je hem nog genoeg te zien krijgt deze zomer :P

Dat is ook de reden dat ik nog nooit AoD evenementen heb bezocht en ook niet zal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 11:48 

Hardtraxxer

Wavolizer schreef:
Partofthehard schreef:
Industrial namen vallen erg tegen voor mij. Had toch wel op namen als Sei2ure, Ophidian/Meander, Igneon System & Detest gehoopt. Ook nog steeds balen dat er geen crossbreed aanwezig is.

I beg your pardon:

Afbeelding

I like Inomminate but i prefer Igneon System solo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 11:51 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Partofthehard schreef:

Uhm, TOA, de uitvinders van de Crossbreed zo'n beetje, staan er ook gewoon? xd en ook Wavolizer zal genoeg in die richting draaien. En C-Netik is ook gewoon Crossbreed. En Limewax zal in ongetwijfeld in die richting draaien, kan wat harder dan normaal. Zie het probleem niet zo, juist een lekker gevarieerde Industrial line-up imo, waar ik zeker blij mee ben :loving:

True, maar ik bedoel meer dat ik de Green graag had teruggezien.

En qua Line-up is 't ook wel gevarieerd, maar ik had persoonlijk liever andere namen gezien (Ookal vind ik namen zoals TOA & Wavolizer gewoon prima ). Is een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 12:49 

Hardtraxx Addict

Deef schreef:
Vraagje, hoe snel loopt het meestal met de ticket verkoop, en de tweedehands tickets daarna? En dan heb ik het over weekend tickets ik wil sowieso het weekend. Maar krijg eind april pas poen -.-'

Werkend kaarten duren meestal wel ff en kijkende naar het tempo van de verkoop van decibel moet eind april nog wel kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 12:52 

Hardtraxxer

Iemand nog een presale code nodig?

EDIT: Al weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:07 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Helemaal geluidtechnisch wat het om te huilen daar, tijdens Polisch Raw Showcase kon je gewoon met elkaar praten :/

Ik vond de Indigo in 2014 juist brak qua geluid. 2015 niet veel geweest, maar tijdens Chris One op de zondag was het volgens mij wel prima.

Exterkate schreef:
Ik weet dat de anthem-maker(s) normaal gesproken altijd Defqon afsluit op de zaterdag, maar ik neem toch aan dat ze daar dit jaar van afstappen? Neem aan dat Bass Modulators niet na B-Front en RR Live zullen draaien :huh:

In 2014 met Coone hebben ze hem ook niet af laten sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:19 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Cemba_ schreef:

alstjeblieft zeg ga ergens anders janken

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:30 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
ErikZ schreef:

Maar in 2012 dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:59 

Hardtraxxer

Shit dat word waarschijnlijk het hele weekend van stage naar stage rennen want op letterlijk elke stage zit minimaal 1 artiest die ik MOET zien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:19 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
ErikZ schreef:
Helemaal geluidtechnisch wat het om te huilen daar, tijdens Polisch Raw Showcase kon je gewoon met elkaar praten :/

Ik vond de Indigo in 2014 juist brak qua geluid. 2015 niet veel geweest, maar tijdens Chris One op de zondag was het volgens mij wel prima.

Exterkate schreef:
Ik weet dat de anthem-maker(s) normaal gesproken altijd Defqon afsluit op de zaterdag, maar ik neem toch aan dat ze daar dit jaar van afstappen? Neem aan dat Bass Modulators niet na B-Front en RR Live zullen draaien :huh:

Hmm vond het geluid in 2014 juist wel oke, vorig jaar was het op zaterdag echt heel slecht. Zoals hierboven al werd gezegd, tijdens die set van Polish Raw Showcase ging het echt nergens meer over. En het was ook echt belachelijk warm in die Indigo tent, was echt niet uit te houden tijdens de set van Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:27 

Hardtraxx Veteran

Indigo weer buiten zou perfect zijn, beetje regen ga je niet dood aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:29 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog wel een pre-sale code nodig eigenlijk :$
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten