Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Miwer wrote:
Chroman wrote:
Miwer wrote:Zou het eigenlijk niet raar vinden als the prophet er onderdeel van is dan, hij staat alleen als hardheadz
Heeft ie nog niet genoeg aliassen?
2 en zijn eigen achter naam :P
2? Waar haal je dat nou weer vandaan xd
Heb geen zin om uitgebreid te zoeken, maar deze kon ik zo snel al vinden:
Avantguarde, Carlos Masseratti, Collage, Commotion, Controller 1, Cookiemunsta, De Sprooksprekers, DJ Dov, Doobey, Dopeman, Dov Elkabas, Elkabass, George Washington, Hard Attakk, Hardheadz, Hoodoo Man, Nina Feranzano, Oral Maniac, Pineapple Jack, Rokk Wild, Shimatsu Miru, Silent Jesus, The Better World, The Happy Hippy, The Prophet, The Prophet's Project, The Rose, The Stalker, The Washington Affair
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Proppy & Heady heb je ook nog
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
oke ik moet me schamen denk ik zomaar :$
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Dikke line up weer! Vooral de zondag springt eruit :yay:
Wordt ook wel eens tijd voor een defqon met goed weer!

Ben toch benieuwd hoe o.a radical warface en angerfist het gaan doen. Die staan zaterdag 25 juni ook op een festival in Madrid :whistle: misschien opend Radical de main.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
opend
W
Artiest
58 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Partofthehard wrote:Industrial namen vallen erg tegen voor mij. Had toch wel op namen als Sei2ure, Ophidian/Meander, Igneon System & Detest gehoopt. Ook nog steeds balen dat er geen crossbreed aanwezig is.
I beg your pardon:

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Firetrap wrote:opend
Het is toch ook opende!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
@ Wavo Maybe he prefers Igneon System solo... Otherwise I don't know xd
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
WAAR STAAT D-STURB?!?! :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Cemba_ wrote:WAAR STAAT D-STURB?!?! :cry: :cry:
Thuis in zijn kamer te oefenen totdat ie een fatsoenlijke track maken kan

OT: Weekend ticket is binnen :yay: , voor de 11e keer aanwezig (ga mij nog oud voelen)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
alstjeblieft zeg ga ergens anders janken
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 39 minutes ago
Vind het ook wel jammer, gast gaat als een trein. Durf er wel grof geld op in te zetten dat hij het nieuwe kindje wordt dat alle plekken op de AoD stages gaat krijgen, dus denk dat je hem nog genoeg te zien krijgt deze zomer :P
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Vraagje, hoe snel loopt het meestal met de ticket verkoop, en de tweedehands tickets daarna? En dan heb ik het over weekend tickets ik wil sowieso het weekend. Maar krijg eind april pas poen -.-'
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Vind het ook wel jammer, gast gaat als een trein. Durf er wel grof geld op in te zetten dat hij het nieuwe kindje wordt dat alle plekken op de AoD stages gaat krijgen, dus denk dat je hem nog genoeg te zien krijgt deze zomer :P
Dat is ook de reden dat ik nog nooit AoD evenementen heb bezocht en ook niet zal doen.
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Wavolizer wrote:
Partofthehard wrote:Industrial namen vallen erg tegen voor mij. Had toch wel op namen als Sei2ure, Ophidian/Meander, Igneon System & Detest gehoopt. Ook nog steeds balen dat er geen crossbreed aanwezig is.
I beg your pardon:

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
I like Inomminate but i prefer Igneon System solo. ;)
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Steffnov wrote:
Uhm, TOA, de uitvinders van de Crossbreed zo'n beetje, staan er ook gewoon? xd en ook Wavolizer zal genoeg in die richting draaien. En C-Netik is ook gewoon Crossbreed. En Limewax zal in ongetwijfeld in die richting draaien, kan wat harder dan normaal. Zie het probleem niet zo, juist een lekker gevarieerde Industrial line-up imo, waar ik zeker blij mee ben :loving:
True, maar ik bedoel meer dat ik de Green graag had teruggezien.

En qua Line-up is 't ook wel gevarieerd, maar ik had persoonlijk liever andere namen gezien (Ookal vind ik namen zoals TOA & Wavolizer gewoon prima ). Is een kwestie van smaak.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Deef wrote:Vraagje, hoe snel loopt het meestal met de ticket verkoop, en de tweedehands tickets daarna? En dan heb ik het over weekend tickets ik wil sowieso het weekend. Maar krijg eind april pas poen -.-'
Werkend kaarten duren meestal wel ff en kijkende naar het tempo van de verkoop van decibel moet eind april nog wel kunnen :P
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Iemand nog een presale code nodig?

EDIT: Al weg
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ErikZ wrote:Helemaal geluidtechnisch wat het om te huilen daar, tijdens Polisch Raw Showcase kon je gewoon met elkaar praten :/
Ik vond de Indigo in 2014 juist brak qua geluid. 2015 niet veel geweest, maar tijdens Chris One op de zondag was het volgens mij wel prima.
Exterkate wrote:Ik weet dat de anthem-maker(s) normaal gesproken altijd Defqon afsluit op de zaterdag, maar ik neem toch aan dat ze daar dit jaar van afstappen? Neem aan dat Bass Modulators niet na B-Front en RR Live zullen draaien :huh:
In 2014 met Coone hebben ze hem ook niet af laten sluiten.
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Jordi wrote:
alstjeblieft zeg ga ergens anders janken
nee
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
PNXRMX wrote:
ErikZ wrote:
Maar in 2012 dan weer wel.
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Mar 2018
Shit dat word waarschijnlijk het hele weekend van stage naar stage rennen want op letterlijk elke stage zit minimaal 1 artiest die ik MOET zien :woot:
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
PNXRMX wrote:
ErikZ wrote:Helemaal geluidtechnisch wat het om te huilen daar, tijdens Polisch Raw Showcase kon je gewoon met elkaar praten :/
Ik vond de Indigo in 2014 juist brak qua geluid. 2015 niet veel geweest, maar tijdens Chris One op de zondag was het volgens mij wel prima.
Exterkate wrote:Ik weet dat de anthem-maker(s) normaal gesproken altijd Defqon afsluit op de zaterdag, maar ik neem toch aan dat ze daar dit jaar van afstappen? Neem aan dat Bass Modulators niet na B-Front en RR Live zullen draaien :huh:
Hmm vond het geluid in 2014 juist wel oke, vorig jaar was het op zaterdag echt heel slecht. Zoals hierboven al werd gezegd, tijdens die set van Polish Raw Showcase ging het echt nergens meer over. En het was ook echt belachelijk warm in die Indigo tent, was echt niet uit te houden tijdens de set van Delete.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 39 minutes ago
Indigo weer buiten zou perfect zijn, beetje regen ga je niet dood aan. :D
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik heb nog wel een pre-sale code nodig eigenlijk :$