Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 21:59 

Hardtraxx Elite

Wigaard schreef:
The Venator schreef:
Weekend ticket binnen! Erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 23:08 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Weekend ticket is binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 23:35 

Hardtraxx Veteran

Gelijk maar 4 weekendtickets aangeschaft. Het gaat weer een mooi weekend worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 11:52 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Timmeyy schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben/niet gebruiken, ik wil er graag gebruik van maken :thumbup:

Ik ook graag xd

Ik denk er nu pas aan dat ik voor iemand mee had kunnen bestellen, sorry xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 23:00 

Hardtraxx Newbie

Hee mensen,
Ik zit met een vraag wat betreft de bungalows/­appartementen op dat andere terrein.­ Vrienden van mij hebben hier een 7 persoons appartement geboekt en ik en nog andere maat van me waren wat laat met beslissen of we wilden gaan en willen hier dus nog bij.­ Is het mogelijk dat we met een normaal campingticket dit terrein op kunnen komen of worden er speciale bandjes uitgedeeld zodat alleen de mensen die zo'n ding hebben geboekt erop kunnen?
Want als dit zo is kunnen wij gewoon met een matje erbij.­ Ik kan me echter niet voorstellen dat Q-dance zo dom is om dit toe te laten aangezien er een groot verschil zit tussen de prijs van zo'n appartement en een normaal weekendticket.­ Kan iemand die op dit park heeft gestaan mij hier meer over vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 23:08 

Hardtraxx Veteran

Als jij een Defqon weekend ticket koopt kan je het terrein op en af wanneer je wilt. Je mag er slapen maar je mag ook ergens anders slapen. Je moet gewoon eerst naar Defqon terrein je bandje halen en dan ben je free to go
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 23:33 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Als jij een Defqon weekend ticket koopt kan je het terrein op en af wanneer je wilt. Je mag er slapen maar je mag ook ergens anders slapen. Je moet gewoon eerst naar Defqon terrein je bandje halen en dan ben je free to go

Je hoeft er niet eerst heen, je kan ook gewoon pas in de avond je bandje halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 00:43 

Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:

Oké maar het gaat hier om een appartement op dat Landal waterpark Veluwemeer, die Q-dance ook op de site heeft gezet. Die ook een shuttle naar het Defqon terrein heeft. Deze tickets kosten zo'n 300 pp. Hebben die niet een speciaal bandje ofzo zodat alleen mensen die daar hebben geboekt erop kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 00:48 

Hardtraxx Addict

mmaaxxiimm schreef:
Lenny schreef:

Oké maar het gaat hier om een appartement op dat Landal waterpark Veluwemeer, die Q-dance ook op de site heeft gezet. Die ook een shuttle naar het Defqon terrein heeft. Deze tickets kosten zo'n 300 pp. Hebben die niet een speciaal bandje ofzo zodat alleen mensen die daar hebben geboekt erop kunnen?

Nog nooit gezien. en dat park kan je volgens mij ook dat weekend gewoon boeken buiten q-dance om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 02:20 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
mmaaxxiimm schreef:
Lenny schreef:

Nog nooit gezien. en dat park kan je volgens mij ook dat weekend gewoon boeken buiten q-dance om.

Dat er überhaupt Nederlanders zijn die hier nog intrappen :lol: :lol: Dacht dat alleen buitenlanders zo dom waren. Scheelt je minimaal 100 euro p.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 07:57 

Donateur

yowan schreef:
Miwer schreef:

Dat er überhaupt Nederlanders zijn die hier nog intrappen :lol: :lol: Dacht dat alleen buitenlanders zo dom waren. Scheelt je minimaal 100 euro p.p.

Je weet dat Q-Dance de accommodaties reeds allemaal heeft gehuurd dat weekeinde, net zoals bijvoorbeeld de bungalows van Walibi, en dat hotel in Lelystad?

Kijk eerst even in de agenda van Landal voordat je onzin verkondigt:

Afbeelding

Volgens mij zijn jullie dus de dommeriken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 09:11 

Hardtraxx Elite

mmaaxxiimm schreef:
Lenny schreef:

Wij hebben daar vorig jaar ook gezeten in een huisje, super chill btw :thumbup: Wij hadden toen ook een paar mensen mee op het park genomen die achteraf ook zijn gebleven tot zondag. Er wordt dus helemaal niet gecontroleerd of je een bandje hebt of niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 09:39 

Hardtraxxer

mmaaxxiimm schreef:
Lenny schreef:

Vorig jaar landal appartement gezeten. Je kan met auto zo naar appartementen rijden want dat ligt niet op het park bij de huisjes. Vorig jaar nul controle met die bussen. Dus in theorie zou het makkelijk kunnen. Er zijn geen speciale bandjes ofso..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:58 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de reacties! Dan ga ik het dit jaar denk ik ook maar proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 22:47 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
yowan schreef:
Miwer schreef:

Je weet dat Q-Dance de accommodaties reeds allemaal heeft gehuurd dat weekeinde, net zoals bijvoorbeeld de bungalows van Walibi, en dat hotel in Lelystad?

Kijk eerst even in de agenda van Landal voordat je onzin verkondigt:

Afbeelding

Volgens mij zijn jullie dus de dommeriken. ^^

Als je optijd bent is daar gewoon plek hoor, maargoed. Q-dance huurt niet het gehele park ag. Simpel persoon ben je ook soms >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 00:17 

Hardtraxxer

Lang leve de tentjes :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 07:59 

Donateur

yowan schreef:
Als je optijd bent is daar gewoon plek hoor, maargoed. Q-dance huurt niet het gehele park ag. Simpel persoon ben je ook soms >.<

Probeer jij volgend jaar bijvoorbeeld eens een Walibi Bungalow te huren in het weekeinde van Defqon.1 2017.

Dan hebben wij opnieuw contact, en geef je me gelijk. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 15:24 

Hardtraxxer

mmaaxxiimm schreef:
Zolang je maar een bandje hebt kan je doen en laten wat je wilt. Wij hebben ook wel een met meer man in een huisje gezeten. Het gaat er voor z'n park om met hoeveel je komt vanwege de faciliteiten in het huisje (denk aan handdoeken, beddengoed enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 15:40 

Donateur

Ivey Jones schreef:
mmaaxxiimm schreef:
Zolang je maar een bandje hebt kan je doen en laten wat je wilt. Wij hebben ook wel een met meer man in een huisje gezeten. Het gaat er voor z'n park om met hoeveel je komt vanwege de faciliteiten in het huisje (denk aan handdoeken, beddengoed enzo)

De "grap" is dat je normaal gesproken een huisje boekt met een huizenprijs, op deze manier boek je per persoon.

Als je met z'n twee een 4-persoons huisje boekt betaal je 4x de Q-Dance prijs, normaal gesproken maakt het geen zak uit of je zelfs alleen in een 8-persoons huisje gaat zitten. Je betaalt dan één standaard prijs.

Afzetterij.

Is dit jaar het verschil tussen twee single bedden of één duobed nu ook nog steeds zo'n enorm verschil in prijs? Dat was voorheen ook zo achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:15 

Hardtraxx Addict

Iemand toevallig nog een pre-sale code over? Nog drie weekendtickets en twee zaterdagtickets nodig en dan is mijn crew weer voorzien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 20:03 

Donateur

Ieder jaar valt op dat wanneer er pre-sale codes voor Defqon.1 zijn, ineens ladingen Newbies op Hardtraxx zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 20:12 

en daarna zie je ze nooit meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:55 

Hardtraxx Addict

TheJoker schreef:
Ieder jaar valt op dat wanneer er pre-sale codes voor Defqon.1 zijn, ineens ladingen Newbies op Hardtraxx zitten. :P

In mijn geval toeval. Ik las al maanden mee tot ik me in januari eens besloot te registreren. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 13:06 

Hardtraxxer

Redman schreef:
TheJoker schreef:

In mijn geval toeval. Ik las al maanden mee tot ik me in januari eens besloot te registreren. :$

Hier nog een, eigenlijk meer mee lezen dan echt reageren :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 13:47 

Hardtraxx Veteran

Soundmasher schreef:
Redman schreef:
TheJoker schreef:

Hier nog een, eigenlijk meer mee lezen dan echt reageren :beer:

Yo Robin!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten