Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 21:12 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
yowan schreef:
is het dan echt zo moeilijk om te wachten?

Denk toch nog de "angst" om er niet door te komen

Wat gezien de verkoopcijfers van vorige jaren volledig ridicuul is, ik snap het ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 21:27 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Miwer schreef:
yowan schreef:
is het dan echt zo moeilijk om te wachten?

Denk toch nog de "angst" om er niet door te komen

Wat gezien de verkoopcijfers van vorige jaren volledig ridicuul is, ik snap het ook niet

Heb het zelf toch ook ieder jaar. Shit wat nou als het dit jaar wel weer snel weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 21:33 

Bierkoning

Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zo'n code maakt het gelijk aantrekkelijk :P Nog even over nadenken, als ik het goed begrijp heb je tot 24 maart om te beslissen dus dat duurt nog wel even. Komt de line-up ook niet altijd voor de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 21:42 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zo'n code maakt het gelijk aantrekkelijk :P Nog even over nadenken, als ik het goed begrijp heb je tot 24 maart om te beslissen dus dat duurt nog wel even. Komt de line-up ook niet altijd voor de kaartverkoop?

Voorgaande jaren wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 23:18 

Hardtraxx Elite

Weekend ticket is binnen :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 23:27 

Hardtraxx Beheerder

Weekend ticket binnen! Erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 23:28 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Weekend ticket binnen! Erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 00:09 

Hardtraxx Addict

Moet ik weer pannenkoeken komen brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 08:08 

Donateur

Pommer schreef:

Daar wacht ik ook nog even op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 09:41 

Hardtraxxer

Hoe kan het dat er veel mensen een code krijgen? Ik ga al iets van 8 a 9 jaar naar Q feesten en nog nooit een code gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 11:08 

Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:
Hoe kan het dat er veel mensen een code krijgen? Ik ga al iets van 8 a 9 jaar naar Q feesten en nog nooit een code gezien..

Haal jij altijd de kaartjes en hebruik je daar altijd het zelfde paylogic account voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 11:27 

Hardtraxxer

Kaartjes zijn besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:02 

Hardtraxx Addict

:woot: ook weer een code mogen ontvangen en inderdaad ik ben degene die de laatste jaren alle kaartjes altijd heeft besteld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:09 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Ivey Jones schreef:

Haal jij altijd de kaartjes en hebruik je daar altijd het zelfde paylogic account voor?

Ja of mijn vriendin of iemand van de vaste groep waar ik altijd mee ga. Geen van alle heeft ooit een code ontvangen voor welk feest dan ook. Gebruik ook al jaren de zelfde email adressen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:29 

Bierkoning

Ik was een aantal jaar geleden ook altijd degene die kaartjes bestelde, het afgelopen jaar heb ik alleen XQ B-Front, XQ Holland, Q-Base en (dat ging volgens mij ook via Q) Tomorrowland besteld, maar ik heb denk ik nog krediet van voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:30 

Hardtraxx Newbie

Mocht iemand nog een code over hebben/niet gebruiken, ik wil er graag gebruik van maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:41 

Hardtraxx Elite

Timmeyy schreef:
Mocht iemand nog een code over hebben/niet gebruiken, ik wil er graag gebruik van maken :thumbup:

Ik ook graag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:44 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik was een aantal jaar geleden ook altijd degene die kaartjes bestelde, het afgelopen jaar heb ik alleen XQ B-Front, XQ Holland, Q-Base en (dat ging volgens mij ook via Q) Tomorrowland besteld, maar ik heb denk ik nog krediet van voorgaande jaren.

vanaf 2007 DefQon waarvan ik zeker weet dat ik daar 4x mee eigen kaarten voor gehaald heb, 5x Qlimax, 6x Q-Base, 4x XQ, 2x The Qontinent.
De groep van vorige jaar heeft ook geen code gehad terwijl zij meer feestjes gepakt hebben als ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:49 

Hardtraxx Veteran

Stuur een mail dan ipv op een forum lopen te zeiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 12:52 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Stuur een mail dan ipv op een forum lopen te zeiken

Dat zal ik vast wel gedaan hebben anders kom ik het hier niet vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 13:02 

Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:
Miwer schreef:
Ivey Jones schreef:

Ja of mijn vriendin of iemand van de vaste groep waar ik altijd mee ga. Geen van alle heeft ooit een code ontvangen voor welk feest dan ook. Gebruik ook al jaren de zelfde email adressen.

Zo lang het niet allemaal op het zelfde paylogic account gebeurt ziet q-dance niet dat jij het steeds bent. Of te wel ze weten dan niet dat jij er steeds bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 13:16 

Hardtraxxer

Ik heb met Defqon meestal de traditie om ze later op ticketswap te halen, scheelde me vorig jaar zo'n 30 รก 40 euro :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 14:49 

Hardtraxx Newbie

Ivey Jones schreef:
Pommer schreef:

vanaf 2007 DefQon waarvan ik zeker weet dat ik daar 4x mee eigen kaarten voor gehaald heb, 5x Qlimax, 6x Q-Base, 4x XQ, 2x The Qontinent.
De groep van vorige jaar heeft ook geen code gehad terwijl zij meer feestjes gepakt hebben als ik.

Vorig jaar een presale code gehad en daarvoor was the qontinent en qapital het enige q-dance feestje waar ik kaarten voor had gehaald. Dit jaar weer 1 dus lijkt me niet dat ze het op de aantallen baseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 15:07 

Donateur

Jfurda schreef:
Ivey Jones schreef:
Pommer schreef:

Vorig jaar een presale code gehad en daarvoor was the qontinent en qapital het enige q-dance feestje waar ik kaarten voor had gehaald. Dit jaar weer 1 dus lijkt me niet dat ze het op de aantallen baseren.

Sowieso niet want ik heb voor laatst tickets gekocht voor Q-Base 2014 (qua Q-Dance). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 20:55 

Hardtraxx Veteran

Weekend ticket is binnen. :D
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten