Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Miwer wrote:
yowan wrote:is het dan echt zo moeilijk om te wachten?
Denk toch nog de "angst" om er niet door te komen
Wat gezien de verkoopcijfers van vorige jaren volledig ridicuul is, ik snap het ook niet
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Firetrap wrote:
Miwer wrote:
yowan wrote:is het dan echt zo moeilijk om te wachten?
Denk toch nog de "angst" om er niet door te komen
Wat gezien de verkoopcijfers van vorige jaren volledig ridicuul is, ik snap het ook niet
Heb het zelf toch ook ieder jaar. Shit wat nou als het dit jaar wel weer snel weg is.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zo'n code maakt het gelijk aantrekkelijk :P Nog even over nadenken, als ik het goed begrijp heb je tot 24 maart om te beslissen dus dat duurt nog wel even. Komt de line-up ook niet altijd voor de kaartverkoop?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Pommer wrote:Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zo'n code maakt het gelijk aantrekkelijk :P Nog even over nadenken, als ik het goed begrijp heb je tot 24 maart om te beslissen dus dat duurt nog wel even. Komt de line-up ook niet altijd voor de kaartverkoop?
Voorgaande jaren wel
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Weekend ticket is binnen :yay: :yay:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Weekend ticket binnen! Erg veel zin in :D
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
The Venator wrote:Weekend ticket binnen! Erg veel zin in :D
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Moet ik weer pannenkoeken komen brengen?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pommer wrote:Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zo'n code maakt het gelijk aantrekkelijk :P Nog even over nadenken, als ik het goed begrijp heb je tot 24 maart om te beslissen dus dat duurt nog wel even. Komt de line-up ook niet altijd voor de kaartverkoop?
Daar wacht ik ook nog even op. :P
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Hoe kan het dat er veel mensen een code krijgen? Ik ga al iets van 8 a 9 jaar naar Q feesten en nog nooit een code gezien..
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ivey Jones wrote:Hoe kan het dat er veel mensen een code krijgen? Ik ga al iets van 8 a 9 jaar naar Q feesten en nog nooit een code gezien..
Haal jij altijd de kaartjes en hebruik je daar altijd het zelfde paylogic account voor?
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Kaartjes zijn besteld :D
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
:woot: ook weer een code mogen ontvangen en inderdaad ik ben degene die de laatste jaren alle kaartjes altijd heeft besteld ^^
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Miwer wrote:
Ivey Jones wrote:Hoe kan het dat er veel mensen een code krijgen? Ik ga al iets van 8 a 9 jaar naar Q feesten en nog nooit een code gezien..
Haal jij altijd de kaartjes en hebruik je daar altijd het zelfde paylogic account voor?
Ja of mijn vriendin of iemand van de vaste groep waar ik altijd mee ga. Geen van alle heeft ooit een code ontvangen voor welk feest dan ook. Gebruik ook al jaren de zelfde email adressen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ik was een aantal jaar geleden ook altijd degene die kaartjes bestelde, het afgelopen jaar heb ik alleen XQ B-Front, XQ Holland, Q-Base en (dat ging volgens mij ook via Q) Tomorrowland besteld, maar ik heb denk ik nog krediet van voorgaande jaren.
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Mocht iemand nog een code over hebben/niet gebruiken, ik wil er graag gebruik van maken :thumbup:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Timmeyy wrote:Mocht iemand nog een code over hebben/niet gebruiken, ik wil er graag gebruik van maken :thumbup:
Ik ook graag xd
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Pommer wrote:Ik was een aantal jaar geleden ook altijd degene die kaartjes bestelde, het afgelopen jaar heb ik alleen XQ B-Front, XQ Holland, Q-Base en (dat ging volgens mij ook via Q) Tomorrowland besteld, maar ik heb denk ik nog krediet van voorgaande jaren.
vanaf 2007 DefQon waarvan ik zeker weet dat ik daar 4x mee eigen kaarten voor gehaald heb, 5x Qlimax, 6x Q-Base, 4x XQ, 2x The Qontinent.
De groep van vorige jaar heeft ook geen code gehad terwijl zij meer feestjes gepakt hebben als ik.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Stuur een mail dan ipv op een forum lopen te zeiken
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
patrickjeb wrote:Stuur een mail dan ipv op een forum lopen te zeiken
Dat zal ik vast wel gedaan hebben anders kom ik het hier niet vragen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ivey Jones wrote:
Miwer wrote:
Ja of mijn vriendin of iemand van de vaste groep waar ik altijd mee ga. Geen van alle heeft ooit een code ontvangen voor welk feest dan ook. Gebruik ook al jaren de zelfde email adressen.
Zo lang het niet allemaal op het zelfde paylogic account gebeurt ziet q-dance niet dat jij het steeds bent. Of te wel ze weten dan niet dat jij er steeds bent.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Ik heb met Defqon meestal de traditie om ze later op ticketswap te halen, scheelde me vorig jaar zo'n 30 á 40 euro :cool:
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Feb 2021
Ivey Jones wrote:
Pommer wrote:Ik was een aantal jaar geleden ook altijd degene die kaartjes bestelde, het afgelopen jaar heb ik alleen XQ B-Front, XQ Holland, Q-Base en (dat ging volgens mij ook via Q) Tomorrowland besteld, maar ik heb denk ik nog krediet van voorgaande jaren.
vanaf 2007 DefQon waarvan ik zeker weet dat ik daar 4x mee eigen kaarten voor gehaald heb, 5x Qlimax, 6x Q-Base, 4x XQ, 2x The Qontinent.
De groep van vorige jaar heeft ook geen code gehad terwijl zij meer feestjes gepakt hebben als ik.
Vorig jaar een presale code gehad en daarvoor was the qontinent en qapital het enige q-dance feestje waar ik kaarten voor had gehaald. Dit jaar weer 1 dus lijkt me niet dat ze het op de aantallen baseren.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Jfurda wrote:
Ivey Jones wrote:
Vorig jaar een presale code gehad en daarvoor was the qontinent en qapital het enige q-dance feestje waar ik kaarten voor had gehaald. Dit jaar weer 1 dus lijkt me niet dat ze het op de aantallen baseren.
Sowieso niet want ik heb voor laatst tickets gekocht voor Q-Base 2014 (qua Q-Dance). :D
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 43 minutes ago
Weekend ticket is binnen. :D