Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer

Inceptum opent op vrijdag van 13:00 tot 15:00 voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Zelf helaas niet aanwezig, maar een vriend vroeg aan mij hoe de controle is bij de camping bij binnenkomst. Ik heb er zelf geen weet van dus ik dacht dit is een mooie plek om het te vragen.

Worden alle tassen etc gecontroleerd op eten/drinken/verbodenmiddeln als je de camping betreed?

De afgelopen 3 jaren is bij mij echt helemaal niks gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Miwer schreef:
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer

Inceptum opent op vrijdag van 13:00 tot 15:00 voor de ingang

Zou mooi zijn, maar waar haal je die tijd vandaan als ik vragen mag? kan het nergens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehm, op de pagina van Inceptum op Facebook? xd
Citaat:
Suprise Suprise!
Super proud to say i will be performing at Defqon.1 Festival next weekend! Opening this amazing weekend on friday from 13:00 till 15:00 (CET) with a special early hardstyle set. So excited already!!
Hope to see you there!
Q-dance ‪#‎Defqon1‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer


Ik speel niet snel voor grammar nazi, maar hoe krijg je dit dan weer voor elkaar xd

Anyways, zal wel hetzelfde zijn als dat karretje dat vorig jaar over de camping zat te kachelen. Was een lekkere sfeer daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moeilijk op dit te quoten

Dozer schreef:
Are you ready for Q-dance Defqon 1. Weekend Festival????? Suprise suprise. See you all Saturday, Giving everyone a ‪#‎Early‬ & ‪#‎HardstyleClassics‬ Welcome! After that its party time the whole day long.....


Dozer schreef:
On Saturday at the entrance of the festival. Don't know of it is camping site ore for the day visitors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er dit jaar een DIY Kit vrijgegeven ?
Heb namelijk niets gekregen .. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kar kwam langs tijdens het opzetten van tent, alles neer gegooid, extra bier gepakt en 1,5 uur later waren we pas weer terug bij de plek om verder te gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Die kar kwam langs tijdens het opzetten van tent, alles neer gegooid, extra bier gepakt en 1,5 uur later waren we pas weer terug bij de plek om verder te gaan :thumbup:

Die kar reed voor ons toen wij de laatste spullen hadden gehaald uit de auto, en onze tent stond op veld 1. Heel dat eind met spullen lopen sjouwen tussen die springende groep mensen :P
Vorig jaar waren we net na het begin van the Gathering pas klaar met alles opzetten, dit jaar vertrekken we dus maar een stuk vroeger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 12:09 
 
Hardtraxx Addict

die openings acts zijn blijkbaar niet die express, dit kwam ik namelijk net ook tegen
(fb mc democian)

Holy shit! I am so proud to announce i will host at the Q-dance Defqon.1 Festival " Flügel Warm up express." This year!!
Together with my man Zero Sanity we will get you ready for the weekend!
This is awesome!!
Watch the Aftermovie Last year, and see the madness!
https://www.youtube.com/watch?v=VpSVuCziOFo
Flügel Presents:
THE WARM UP EXPRESS
Dj Desnar X Mc I See
Distractor X MC Pyro
Zero Sanity x Mc Democian
So for my weekend warriors, i hope to see you next friday and start a hell of a Defqon.1 with us!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)




Kaas tot de max maar wat heb ik staan genieten hier met mijn vrienden ;)
Lig nog steeds in een deuk door dat gehinnik van een vriend van me op 0:05 :lol:

Ik denk al.. daar stonden wij ook ergens :p Wij zijn die dag met jullie opgetrokken haha!
1.57 met supersized shirt,naast ellen! Wist niet dat je hier ook zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Join the terror sit down concert on Sunday morning at the SILVER.
We've picked top composer Noisekick to bring you a symphony that you'll never forget. Doors open at 11:30. Seating capacity is limited, so make sure you are on time to take your seat. ‪#‎Defqon1‬


Duss xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we doen, lijkt me prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op tijd wakker ben zondag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh, gewoon hele weekend wakker blijven yolo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Nee joh, gewoon hele weekend wakker blijven yolo.


Als jij dan het hele weekend wakker blijft, word ik gelukkig niet gestoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij word je dan gestoord van Joey :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit? gezamenlijk luisteren naar noisekick? of een stoelendans..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
wat is dit? gezamenlijk luisteren naar noisekick? of een stoelendans..


En aan het eind klappend opstaan van je stoel terwijl je rozen op het podium gooit, en vraagt om een toegift?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:52 
 
Hardtraxx Addict

zeker dat ik een verrekijker op zo'n stokje mee neem voor bij de opera (dat heeft een naam maar geen idee wat :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Volgens mij word je dan gestoord van Joey :lol:


Word ik toch wel :x maar dan hoeft hij onze tent ten minste niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
wat is dit? gezamenlijk luisteren naar noisekick? of een stoelendans..


Ja joh, Symphonica in Rosso is een grote stoelen dans.
Staat toch duidelijk dat het om zitplekken gaat.

Vind het wel een geinig idee, gewoon heen gaan maar zodra er te veel strakke mongolen vervelend gaan doen dan ben ik weer pleiten. Respect als hij een of ander terreur/symphonium dingetje heeft gemaakt en iedereen daar gewoon aandachtig gaat zitten luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het plaatje bij de tekst op facebook zijn ze de stoelendans aan het doen, vandaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Op het plaatje bij de tekst op facebook zijn ze de stoelendans aan het doen, vandaar


Lekker vaag communiceren dus, zetten ze in de text dat het om zitten gaat en op concert gewijs naar Noisekick te luisteren, en moet het dus een stoelen dans wezen?
Die waren er vorig jaar ook zat, pas, ga ik niet eerder uit mijn bed voor komen.

Eerste idee was mooier.

(Ps Q als je mee leest, Musical chairs of Who'll Take the Chair? is stoelendans in het engels gr.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een berichtje gestuurd, ben toch wel benieuwd. Wanneer het echt een zittend concert zou zijn wil ik er wel bij zijn
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten