Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?

eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd wat heb ik er al een zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D


De mijne vier maanden geleden, dus ik mag juist eindelijk weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Net alsof er random vreemden op die plekken komen, er staan heus wel wat mensen van Q vrijdagmiddag daar paraat om mensen erop te wijzen dat het gereserveerde plaatsen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:20 
 
Hardtraxxer

Voordeel is wel als je wat later komt dat je wrs minder fransen op je terrein heb want die zijn er al vroeg wrs die vetrekken rond 8 uur uit frankrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Miwer schreef:
Raven schreef:
Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?

eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemand


kan me inderdaad echt niet voorstellen dat als je 25 euro meer betaalt er zomaar vreemde op je plek mogen staan. Waarschijnlijk staan er op vrijdag gewoon bewakers bij tot dat veld 2/3 ook zo goed als vol zijn! Wij hebben voor het eerst ook een vriendenplek precies met 20 man! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:51 
 
Hardtraxxer

Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit een troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:59 
 
Hardtraxxer

Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

Hoop dat die timetable snel volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Is dit een troll?

Valentijn is nog wat dronken van het weekend. Gaat vanzelf wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

Hoop dat die timetable snel volgt!


dan zit minus militia voor ran-d? das apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 20:07 
 
Hardtraxxer

Gangster schreef:
Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog


Verkopen man, de sfeer het hele weekend is nooit zo goed als in jou slaapkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
robin92 schreef:
Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

Hoop dat die timetable snel volgt!


dan zit minus militia voor ran-d? das apart :P


Was bij het aankondigen van de line-up al bekend :P maar goed, vroeger had je ook hardcore midden op de dag, dus kan prima :P misschien direct voor het power hour ofzo, dan valt het gat in de opbouw ook minder op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 20:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

Was bij het aankondigen van de line-up al bekend :P maar goed, vroeger had je ook hardcore midden op de dag, dus kan prima :P misschien direct voor het power hour ofzo, dan valt het gat in de opbouw ook minder op

Die set van Charly Lownoise en Mental Theo midden op de dag op Defqon 2010 :loving: Dat was zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 22:58 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P

Laatste paar jaar al anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chas1n schreef:
Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P

Laatste paar jaar al anders.


2013 sloot Frontliner af (na Adaro :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelf helaas niet aanwezig, maar een vriend vroeg aan mij hoe de controle is bij de camping bij binnenkomst. Ik heb er zelf geen weet van dus ik dacht dit is een mooie plek om het te vragen.

Worden alle tassen etc gecontroleerd op eten/drinken/verbodenmiddeln als je de camping betreed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alles wordt heel erg gecontroleerd. Werd er vorig jaar wel uitgepikt (voor de tassen dan :P ), dus dan is het wat uitgebreider, al vond ik zelfs dat nog wel meevallen, niet je hele tas wordt overhoop gehaald. Eten mag je sowieso onbeperkt meenemen, dus dat is het probleem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij mij werd echt alles gecontroleerd, slaapzak werd gevoelt, had iets meer drinken bij dan toegestaan geloof ik maar daar werd niks over gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 02:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)




Kaas tot de max maar wat heb ik staan genieten hier met mijn vrienden ;)
Lig nog steeds in een deuk door dat gehinnik van een vriend van me op 0:05 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:04 
 
Hardtraxx Addict

Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:31 
 

tommeh schreef:
Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)


Mee eens! Net als op Decibel vorig jaar! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer

Misschien even blijven hangen dan maar :).
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten