Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Raven wrote:Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?
eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemand
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Gvd wat heb ik er al een zin in :yay:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
ErikZ wrote:1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D
De mijne vier maanden geleden, dus ik mag juist eindelijk weer! :D
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Net alsof er random vreemden op die plekken komen, er staan heus wel wat mensen van Q vrijdagmiddag daar paraat om mensen erop te wijzen dat het gereserveerde plaatsen zijn.
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Voordeel is wel als je wat later komt dat je wrs minder fransen op je terrein heb want die zijn er al vroeg wrs die vetrekken rond 8 uur uit frankrijk
B
9 posts member since 2015
last seen Jun 2015
Miwer wrote:
Raven wrote:Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?
eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemand
kan me inderdaad echt niet voorstellen dat als je 25 euro meer betaalt er zomaar vreemde op je plek mogen staan. Waarschijnlijk staan er op vrijdag gewoon bewakers bij tot dat veld 2/3 ook zo goed als vol zijn! Wij hebben voor het eerst ook een vriendenplek precies met 20 man! :yay:
G
Hardtraxxer
52 posts member since 2015
last seen Jun 2016
Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Is dit een troll?
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

Hoop dat die timetable snel volgt!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Firetrap wrote:Is dit een troll?
Valentijn is nog wat dronken van het weekend. Gaat vanzelf wel over.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
robin92 wrote:Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

dan zit minus militia voor ran-d? das apart :P
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Gangster wrote:Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog
Verkopen man, de sfeer het hele weekend is nooit zo goed als in jou slaapkamer.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
MeneerEend wrote:
robin92 wrote:Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!

dan zit minus militia voor ran-d? das apart :P
Was bij het aankondigen van de line-up al bekend :P maar goed, vroeger had je ook hardcore midden op de dag, dus kan prima :P misschien direct voor het power hour ofzo, dan valt het gat in de opbouw ook minder op
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Steffnov wrote:
Was bij het aankondigen van de line-up al bekend :P maar goed, vroeger had je ook hardcore midden op de dag, dus kan prima :P misschien direct voor het power hour ofzo, dan valt het gat in de opbouw ook minder op
Die set van Charly Lownoise en Mental Theo midden op de dag op Defqon 2010 :loving: Dat was zo vet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
chas1n wrote:Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P
Laatste paar jaar al anders.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Miwer wrote:
chas1n wrote:Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. :P
Laatste paar jaar al anders.
2013 sloot Frontliner af (na Adaro :lol: )
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zelf helaas niet aanwezig, maar een vriend vroeg aan mij hoe de controle is bij de camping bij binnenkomst. Ik heb er zelf geen weet van dus ik dacht dit is een mooie plek om het te vragen.

Worden alle tassen etc gecontroleerd op eten/drinken/verbodenmiddeln als je de camping betreed?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Niet alles wordt heel erg gecontroleerd. Werd er vorig jaar wel uitgepikt (voor de tassen dan :P ), dus dan is het wat uitgebreider, al vond ik zelfs dat nog wel meevallen, niet je hele tas wordt overhoop gehaald. Eten mag je sowieso onbeperkt meenemen, dus dat is het probleem niet
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Bij mij werd echt alles gecontroleerd, slaapzak werd gevoelt, had iets meer drinken bij dan toegestaan geloof ik maar daar werd niks over gezegd.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
tommeh wrote:Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)
View on YouTube

Kaas tot de max maar wat heb ik staan genieten hier met mijn vrienden ;)
Lig nog steeds in een deuk door dat gehinnik van een vriend van me op 0:05 :lol:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer
K
tommeh wrote:Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar :)
Mee eens! Net als op Decibel vorig jaar! :yay:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Miwer wrote:Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD

Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)

Bron: fb dozer
Misschien even blijven hangen dan maar :).