eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemandwrote:Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
De mijne vier maanden geleden, dus ik mag juist eindelijk weer!wrote:1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e
Dit komt hem dus extra goed uit
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Net alsof er random vreemden op die plekken komen, er staan heus wel wat mensen van Q vrijdagmiddag daar paraat om mensen erop te wijzen dat het gereserveerde plaatsen zijn.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Voordeel is wel als je wat later komt dat je wrs minder fransen op je terrein heb want die zijn er al vroeg wrs die vetrekken rond 8 uur uit frankrijk
-
B
- 9 posts member since 2015
- last seen Jun 2015
kan me inderdaad echt niet voorstellen dat als je 25 euro meer betaalt er zomaar vreemde op je plek mogen staan. Waarschijnlijk staan er op vrijdag gewoon bewakers bij tot dat veld 2/3 ook zo goed als vol zijn! Wij hebben voor het eerst ook een vriendenplek precies met 20 man!wrote:eigen afgezetten stuk veld vlak bij de ingang van het festival en je krijgt picknick tafels. Of naja dat stond er bij toen je het bestelde. Eerste keer dus wat het echt is weet niemandwrote:Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?
-
GHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen Jun 2016
Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Is dit een troll?
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!
Hoop dat die timetable snel volgt!
Valentijn is nog wat dronken van het weekend. Gaat vanzelf wel over.wrote:Is dit een troll?
dan zit minus militia voor ran-d? das apartwrote:Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Verkopen man, de sfeer het hele weekend is nooit zo goed als in jou slaapkamer.wrote:Ik ben blij dat weekend live word uitgezonde. Kan ik weekendticket verkope en thuis kijken, scheelt toch weer paar honderd euro. Of is weekend geld wel waard? Ik twijfel nog
Was bij het aankondigen van de line-up al bekendwrote:dan zit minus militia voor ran-d? das apartwrote:Ran-d: Can't wait to close the RED stage this year. Excited!!!
Die set van Charly Lownoise en Mental Theo midden op de dag op Defqon 2010wrote:
Was bij het aankondigen van de line-up al bekendmaar goed, vroeger had je ook hardcore midden op de dag, dus kan prima
misschien direct voor het power hour ofzo, dan valt het gat in de opbouw ook minder op
Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter. 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Laatste paar jaar al anders.wrote:Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter.
2013 sloot Frontliner af (na Adarowrote:Laatste paar jaar al anders.wrote:Maker van het anthem sluit toch traditioneel af? Was volgens mij alleen vorig jaar een uitzondering met B-Freqz als afsluiter.
Zelf helaas niet aanwezig, maar een vriend vroeg aan mij hoe de controle is bij de camping bij binnenkomst. Ik heb er zelf geen weet van dus ik dacht dit is een mooie plek om het te vragen.
Worden alle tassen etc gecontroleerd op eten/drinken/verbodenmiddeln als je de camping betreed?
Worden alle tassen etc gecontroleerd op eten/drinken/verbodenmiddeln als je de camping betreed?
Niet alles wordt heel erg gecontroleerd. Werd er vorig jaar wel uitgepikt (voor de tassen dan
), dus dan is het wat uitgebreider, al vond ik zelfs dat nog wel meevallen, niet je hele tas wordt overhoop gehaald. Eten mag je sowieso onbeperkt meenemen, dus dat is het probleem niet
Bij mij werd echt alles gecontroleerd, slaapzak werd gevoelt, had iets meer drinken bij dan toegestaan geloof ik maar daar werd niks over gezegd.
Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar 
View on YouTubewrote:Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar
Kaas tot de max maar wat heb ik staan genieten hier met mijn vrienden
Lig nog steeds in een deuk door dat gehinnik van een vriend van me op 0:05
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD
Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)
Bron: fb dozer
Dozer opend btw de zaterdag bij de ingang van het festival (of dit de camping if de zaterdag ingang is staat er niet bij)
-
K
Mee eens! Net als op Decibel vorig jaar!wrote:Wel; jammer dat Da Tweekaz niet op zondag staan.. dat was pas ambiance vorig jaar
Misschien even blijven hangen dan maarwrote:Wist niet hoe snel ik weg moest zijn uit die tent toen ik dat hoorde xD