Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten 
Doet me denken aan dit filmpjewrote:Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten
View on YouTube
Doet me denken aan dit filmpjewrote:Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten
Slechte reden, ze kan hem ook wel ff terug drukken.wrote:1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e
Dit komt hem dus extra goed uit
Hahaha fantastischwrote:Doet me denken aan dit filmpjewrote:Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zettenBlijft prachtig.
View on YouTube
Eerder vandaag ook dat moment gehad.wrote:Potverdomm'n realiseer me nu pas dat het al over anderhalve week is
Deze gloednieuwe service zorgt ervoor dat je direct kunt meegenieten van epische shows als The Gathering, POWER HOUR, The Endshow en The Closing Cermony. Verder voorziet de livestream je van interviews met artiesten, unieke backstage beelden, een indruk van de sfeer op de Weekend Warriors camping en nog veel meer exclusief materiaal. Genoeg om de smaak te pakken te krijgen.
Zorg ervoor dat je de livestream tijdens de volgende uren zeker aanzet:
Vrijdag 19 juni 19:30 – 01:00
Zaterdag 20 juni 15:00 – 23:00
Zondag 21 juni 16:00 – 00:00
Het volledige uitzendschema wordt binnenkort bekend gemaakt.
succes met bij voorbeeld fransenwrote:Niet echt, want je hebt het recht andere lui van je stuk terrein af te trappen (lijkt me)
Moi of nos*wrote:Ne fuck pas avec le place du camping
Dat word dan nog een algemene vertaal-app downloaden op mijn telefoon tegen alle Fransen, Spanjaarden en Duitsers.wrote:Aangenomen dat je met 20 man op zo'n plek staat laat je je toch niet wegzetten door wat stokbroden? Erop en erover zou ik zeggen. Suce ma bite!!
Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?wrote: De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen
voorgaande jaren was de camping alleen aan de goede kant van de weg. Wil je een beetje bij de ingang van het festival staan dan moet je om 14:00 wel voor de ingang staan, geeft het niet een stuk te lopen kan je rustig later komen.wrote:Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?wrote: De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen