Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Miwer wrote:Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)
Doet me denken aan dit filmpje xd Blijft prachtig.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
haha geweldig, maar sowieso wel leuk om backstage shit te zien :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
ErikZ wrote:1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D
Slechte reden, ze kan hem ook wel ff terug drukken.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Henk-Jan wrote:
Miwer wrote:Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)
Doet me denken aan dit filmpje xd Blijft prachtig.
View on YouTube
Hahaha fantastisch :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heeft ze de Radicale Verlosser al geprobeerd? Is ze er zo vanaf!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Potverdomm'n realiseer me nu pas dat het al over anderhalve week is :oh:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Komt nu wel erg snel dichtbij :woot:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:Potverdomm'n realiseer me nu pas dat het al over anderhalve week is :oh:
Eerder vandaag ook dat moment gehad. :clap:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Deze gloednieuwe service zorgt ervoor dat je direct kunt meegenieten van epische shows als The Gathering, POWER HOUR, The Endshow en The Closing Cermony. Verder voorziet de livestream je van interviews met artiesten, unieke backstage beelden, een indruk van de sfeer op de Weekend Warriors camping en nog veel meer exclusief materiaal. Genoeg om de smaak te pakken te krijgen.

Zorg ervoor dat je de livestream tijdens de volgende uren zeker aanzet:
Vrijdag 19 juni 19:30 – 01:00
Zaterdag 20 juni 15:00 – 23:00
Zondag 21 juni 16:00 – 00:00

Het volledige uitzendschema wordt binnenkort bekend gemaakt.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Naar zo'n livestream kijken doet alleen nog maar meer pijn dat ik er niet bij ben :( xd
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Wat aanvullende info voor degenen die op de vriendencamping staan:

Hallo Q-Dance,

(Ik werd via info@q-dance.com doorgestuurd naar jullie met deze vragen)

Ik vroeg me af of jullie me wat meer kunnen vertellen over hoe het verblijven op de vriendencamping in zijn werk gaat. Ik heb samen met een stel vrienden tickets voor een stuk vriendencamping, maar ik vroeg me af of er andere vrienden van ons - met 'gewone' campingtickets - langs kunnen komen bij 'ons gedeelte', óf is het echt een afgesloten deel? En vraag 2: is het mogelijk dat er nog mensen met een tentje bij komen te staan? Kan me voorstellen dat dat niet de bedoeling is, maar misschien is jullie beleid wel van: dat moeten jullie zelf uitvogelen. Final question: waar ergens op de camping bevinden zich deze vriendencamping plekken, en is er een eigen stuk sanitair of sluiten wij gewoon aan bij de reguliere sanitaire voorzieningen?

Met vriendelijke groet,
Ik kan niet meer wachten, tot volgende week :)

Jeroen van de Klundert

Antwoord Q-Dance:

Dag Jeroen,

Je sluit je aan bij de reguliere sanitaire voorzieningen. Deze zijn echter wel een stuk rustiger, omdat er op veld 1 minder mensen staan i.v.m. de tipi’s etc.

Jullie mogen het inderdaad zelf uitvogelen. De grootte van de plek blijft gelijk, maar jullie mogen er met meer mensen op staan als het past.

Gr,

Q-dance Travel
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
of te wel je betaald extra voor iets waar uiteindelijk gewoon tenten tussen gegooid gaan worden
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Niet echt, want je hebt het recht andere lui van je stuk terrein af te trappen (lijkt me)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Steffnov wrote:Niet echt, want je hebt het recht andere lui van je stuk terrein af te trappen (lijkt me)
succes met bij voorbeeld fransen :P
Donateur
last seen Aug 2024
Aangenomen dat je met 20 man op zo'n plek staat laat je je toch niet wegzetten door wat stokbroden? Erop en erover zou ik zeggen. Suce ma bite!!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Ne fuck pas avec le place du camping :list:
Donateur
last seen Aug 2024
wootum wrote:Ne fuck pas avec le place du camping :list:
Moi of nos*
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
TiMOTHYb wrote:Aangenomen dat je met 20 man op zo'n plek staat laat je je toch niet wegzetten door wat stokbroden? Erop en erover zou ik zeggen. Suce ma bite!!
Dat word dan nog een algemene vertaal-app downloaden op mijn telefoon tegen alle Fransen, Spanjaarden en Duitsers. :$
Donateur
last seen Aug 2024
Ik wil wel live ondersteuning geven vanaf hier. ;)
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Raaf wrote: De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen ;)
Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
johnnie wrote:
Raaf wrote: De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen ;)
Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?
voorgaande jaren was de camping alleen aan de goede kant van de weg. Wil je een beetje bij de ingang van het festival staan dan moet je om 14:00 wel voor de ingang staan, geeft het niet een stuk te lopen kan je rustig later komen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Net zo, als ze een beetje vervelend gaan doen dan span ik mn haringen voor de ingang van hunt tent en zeik ik er voor. Rare fransen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?