Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)

Doet me denken aan dit filmpje xd Blijft prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:13 
 
Hardtraxx Addict

haha geweldig, maar sowieso wel leuk om backstage shit te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
1 van mijn vrienden kan dit jaar niet mee omdat zijn vriendin uitgerekend is de 20e

Dit komt hem dus extra goed uit :D

Slechte reden, ze kan hem ook wel ff terug drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Miwer schreef:
Hoop wel dat ze de backstage dingen enzo ook op youtube zetten :)

Doet me denken aan dit filmpje xd Blijft prachtig.


Hahaha fantastisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft ze de Radicale Verlosser al geprobeerd? Is ze er zo vanaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potverdomm'n realiseer me nu pas dat het al over anderhalve week is :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt nu wel erg snel dichtbij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Potverdomm'n realiseer me nu pas dat het al over anderhalve week is :oh:


Eerder vandaag ook dat moment gehad. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze gloednieuwe service zorgt ervoor dat je direct kunt meegenieten van epische shows als The Gathering, POWER HOUR, The Endshow en The Closing Cermony. Verder voorziet de livestream je van interviews met artiesten, unieke backstage beelden, een indruk van de sfeer op de Weekend Warriors camping en nog veel meer exclusief materiaal. Genoeg om de smaak te pakken te krijgen.

Zorg ervoor dat je de livestream tijdens de volgende uren zeker aanzet:
Vrijdag 19 juni 19:30 – 01:00
Zaterdag 20 juni 15:00 – 23:00
Zondag 21 juni 16:00 – 00:00

Het volledige uitzendschema wordt binnenkort bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar zo'n livestream kijken doet alleen nog maar meer pijn dat ik er niet bij ben :( xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat aanvullende info voor degenen die op de vriendencamping staan:

Hallo Q-Dance,

(Ik werd via [email protected] doorgestuurd naar jullie met deze vragen)

Ik vroeg me af of jullie me wat meer kunnen vertellen over hoe het verblijven op de vriendencamping in zijn werk gaat. Ik heb samen met een stel vrienden tickets voor een stuk vriendencamping, maar ik vroeg me af of er andere vrienden van ons - met 'gewone' campingtickets - langs kunnen komen bij 'ons gedeelte', óf is het echt een afgesloten deel? En vraag 2: is het mogelijk dat er nog mensen met een tentje bij komen te staan? Kan me voorstellen dat dat niet de bedoeling is, maar misschien is jullie beleid wel van: dat moeten jullie zelf uitvogelen. Final question: waar ergens op de camping bevinden zich deze vriendencamping plekken, en is er een eigen stuk sanitair of sluiten wij gewoon aan bij de reguliere sanitaire voorzieningen?

Met vriendelijke groet,
Ik kan niet meer wachten, tot volgende week :)

Jeroen van de Klundert


Antwoord Q-Dance:

Dag Jeroen,

Je sluit je aan bij de reguliere sanitaire voorzieningen. Deze zijn echter wel een stuk rustiger, omdat er op veld 1 minder mensen staan i.v.m. de tipi’s etc.

Jullie mogen het inderdaad zelf uitvogelen. De grootte van de plek blijft gelijk, maar jullie mogen er met meer mensen op staan als het past.

Gr,

Q-dance Travel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:47 
 
Hardtraxx Addict

of te wel je betaald extra voor iets waar uiteindelijk gewoon tenten tussen gegooid gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt, want je hebt het recht andere lui van je stuk terrein af te trappen (lijkt me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Niet echt, want je hebt het recht andere lui van je stuk terrein af te trappen (lijkt me)


succes met bij voorbeeld fransen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aangenomen dat je met 20 man op zo'n plek staat laat je je toch niet wegzetten door wat stokbroden? Erop en erover zou ik zeggen. Suce ma bite!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ne fuck pas avec le place du camping :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ne fuck pas avec le place du camping :list:

Moi of nos*
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Aangenomen dat je met 20 man op zo'n plek staat laat je je toch niet wegzetten door wat stokbroden? Erop en erover zou ik zeggen. Suce ma bite!!


Dat word dan nog een algemene vertaal-app downloaden op mijn telefoon tegen alle Fransen, Spanjaarden en Duitsers. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil wel live ondersteuning geven vanaf hier. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:43 
 
Hardtraxxer

Raaf schreef:
De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen ;)


Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Raaf schreef:
De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen ;)


Ee thx man. Me vrienden willen allemaal 1 uur vetrekken en dan zijn we daar om half 3. De camping gaat 2 uur open. Maar is dit niet een beetje vroeg. (Ze willen persee aan de goeie kant van de weg zitten.) Hoelaat was het voorgaande jaren vol?

voorgaande jaren was de camping alleen aan de goede kant van de weg. Wil je een beetje bij de ingang van het festival staan dan moet je om 14:00 wel voor de ingang staan, geeft het niet een stuk te lopen kan je rustig later komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 01:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net zo, als ze een beetje vervelend gaan doen dan span ik mn haringen voor de ingang van hunt tent en zeik ik er voor. Rare fransen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is precies de vriendencamping en wat is het verschil met de reguliere campingplekken?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten