Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Richardd schreef:
Normaal kijk ik ook enorm uit naar dit weekend maar heb maandag helaas een tentamen dus ben d'r alleen vrijdagavond en waarschijnlijk kom ik zaterdag aan het einde van de middag even kijken :(


Wat is dit nou :(

Ja baal er best van, heb nog een herkansing in die week erna maar of ik dat nou wil gaan riskeren.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Achja, school gaat voor idd. Defqon kan het jaar daarop wel weer. Moet zelf ook een herkansing doen die maandag, maar die moet wel lukken. Op de terugweg naar huis nog ff leren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwestie van goed plannen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Kwestie van goed plannen toch :P

Heb die ervoor week nog een project deadline, presentatie en een ander tentamen dus valt weinig van te voren te plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxxer

Als ik al me tentamens haal dan heb ik alleen nog een presentatie naar defqon dus geen zorgen voor mij. Als ik het goed begrijp kan je 24 uur per dag douche (Zie site) en er staat ook op site wegwerp BBQ met gasflesje maar wegwerp BBQ zijn toch niet met gasflesjes? Mag fornuisje met gasflesje wel om een eitje te bakken? En wat kan je allemaal halen bij de supermarkt is het BBQ vlees een beetje goed/goedkoop?

Als iemand met ervaring hierop antwoord kan geven zou dat wel chill zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:07 
 
Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Als ik al me tentamens haal dan heb ik alleen nog een presentatie naar defqon dus geen zorgen voor mij. Als ik het goed begrijp kan je 24 uur per dag douche (Zie site) en er staat ook op site wegwerp BBQ met gasflesje maar wegwerp BBQ zijn toch niet met gasflesjes? Mag fornuisje met gasflesje wel om een eitje te bakken? En wat kan je allemaal halen bij de supermarkt is het BBQ vlees een beetje goed/goedkoop?

Als iemand met ervaring hierop antwoord kan geven zou dat wel chill zijn

Weg werp bbq en de kleinste gasflesjes zijn toegestaan. Niets is goedkoop dus zou zelf vlees mee nemen wil je bbqen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:00 
 
Hardtraxxer

En met €22,50 voor een sixpackje Heineken wil het inderdaad lonen om het één en ander van huis mee te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D


Nog een tip: draai om als je Frans hoort. Dat volk vond het vorig jaar leuk om elke keer je douche gordijn open te trekken.

Ik hoop sowieso dat ze iets anders vinden dan die gordijntjes, vind dat toch niet echt heel chill douchen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D


Wait, hoeveel kost het anders om jezelf 1x te douchen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
pecola-tje schreef:
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D


Wait, hoeveel kost het anders om jezelf 1x te douchen?


1 muntje volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D


Nog een tip: draai om als je Frans hoort. Dat volk vond het vorig jaar leuk om elke keer je douche gordijn open te trekken.

Ik hoop sowieso dat ze iets anders vinden dan die gordijntjes, vind dat toch niet echt heel chill douchen..

Sowieso omdraaien als je frans hoort, voor dringen bij t eten, hele dag waus hele nacht wakker zonder rekening te houden met wie ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Baal toch wel heel erg dat ik waarschijnlijk niet ga. :(
Misschien dat ik iemand kan optrommelen voor de zaterdag maar dat vind ik dan weer zo zonde ipv een heel weekend want dat is nou juist zo tof aan Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D


Nog een tip: draai om als je Frans hoort. Dat volk vond het vorig jaar leuk om elke keer je douche gordijn open te trekken.

Echt waar? Dat wordt poffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
En met €22,50 voor een sixpackje Heineken wil het inderdaad lonen om het één en ander van huis mee te nemen :P


Dan geniet je echt van je biertje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog meer mensen ingeschreven voor het voetbaltoernooi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Nog meer mensen ingeschreven voor het voetbaltoernooi?


Wij zijn nog groepje aan het vormen, staan op 4 man nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbaltoernooi? Niets van gehoord!

edit: aha! http://www.defqon1.nl/defqon-1-football-tournament/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op de defqon site echt heel groot vermeld, klein beetje naar beneden scrollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable zal wel eind deze week/begin volgende week komen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht hem maar op dinsdag of woensdag. Vorig jaar kwam die namelijk de dinsdag van te voren online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hadden ze effe 5 jaar eerder mee moeten komen, had dit toen graag thuis willen zien toen ik nog geen 18 was. Alsnog erg tof voor de mensen die er niet bij kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja. b2s deed het met Decibel, dan kan Q natuurlijk niet achterblijven.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten