Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Lenny wrote:
Richardd wrote:Normaal kijk ik ook enorm uit naar dit weekend maar heb maandag helaas een tentamen dus ben d'r alleen vrijdagavond en waarschijnlijk kom ik zaterdag aan het einde van de middag even kijken :(
Wat is dit nou :(
Ja baal er best van, heb nog een herkansing in die week erna maar of ik dat nou wil gaan riskeren.. :(
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Achja, school gaat voor idd. Defqon kan het jaar daarop wel weer. Moet zelf ook een herkansing doen die maandag, maar die moet wel lukken. Op de terugweg naar huis nog ff leren. xd
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Kwestie van goed plannen toch :P
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Norther66 wrote:Kwestie van goed plannen toch :P
Heb die ervoor week nog een project deadline, presentatie en een ander tentamen dus valt weinig van te voren te plannen.
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Als ik al me tentamens haal dan heb ik alleen nog een presentatie naar defqon dus geen zorgen voor mij. Als ik het goed begrijp kan je 24 uur per dag douche (Zie site) en er staat ook op site wegwerp BBQ met gasflesje maar wegwerp BBQ zijn toch niet met gasflesjes? Mag fornuisje met gasflesje wel om een eitje te bakken? En wat kan je allemaal halen bij de supermarkt is het BBQ vlees een beetje goed/goedkoop?

Als iemand met ervaring hierop antwoord kan geven zou dat wel chill zijn
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
johnnie wrote:Als ik al me tentamens haal dan heb ik alleen nog een presentatie naar defqon dus geen zorgen voor mij. Als ik het goed begrijp kan je 24 uur per dag douche (Zie site) en er staat ook op site wegwerp BBQ met gasflesje maar wegwerp BBQ zijn toch niet met gasflesjes? Mag fornuisje met gasflesje wel om een eitje te bakken? En wat kan je allemaal halen bij de supermarkt is het BBQ vlees een beetje goed/goedkoop?

Weg werp bbq en de kleinste gasflesjes zijn toegestaan. Niets is goedkoop dus zou zelf vlees mee nemen wil je bbqen
G
johnnie wrote:Als ik al me tentamens haal dan heb ik alleen nog een presentatie naar defqon dus geen zorgen voor mij. Als ik het goed begrijp kan je 24 uur per dag douche (Zie site) en er staat ook op site wegwerp BBQ met gasflesje maar wegwerp BBQ zijn toch niet met gasflesjes? Mag fornuisje met gasflesje wel om een eitje te bakken? En wat kan je allemaal halen bij de supermarkt is het BBQ vlees een beetje goed/goedkoop?

De wc's en douchehokken zijn inderdaad 24/7 open met uitzondering van schoonmaakmomenten. Wegwerp BBQ's zijn toegestaan en ook kleine gasstellen mogen gewoon de camping op. Voor zo ver ik weet kan je geen BBQ vlees halen bij de supermarkt en als is dit wel het geval is betaal je de hoofdprijs. De supermarkt is meer voor simpele dingen zoals een pak fris of een zak chips. Volgens mij heb ik afgelopen jaar ongeveer 6 euro betaald voor een pak dubbel fris dus ik raad je aan zo veel mogelijk van tevoren bij de normale supermarkt te halen ;)
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
En met €22,50 voor een sixpackje Heineken wil het inderdaad lonen om het één en ander van huis mee te nemen :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
pecola-tje wrote:Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D
Nog een tip: draai om als je Frans hoort. Dat volk vond het vorig jaar leuk om elke keer je douche gordijn open te trekken.

Ik hoop sowieso dat ze iets anders vinden dan die gordijntjes, vind dat toch niet echt heel chill douchen..
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
pecola-tje wrote:Nog een tip: na 12uur 's avonds zijn de douches gratis! Ideaal om voor t slapen te douchen, heb ik afgelopen jaar steeds gedaan :D
Wait, hoeveel kost het anders om jezelf 1x te douchen?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
SAIN7 wrote:
Wait, hoeveel kost het anders om jezelf 1x te douchen?
1 muntje volgens mij?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
Nog een tip: draai om als je Frans hoort. Dat volk vond het vorig jaar leuk om elke keer je douche gordijn open te trekken.

Ik hoop sowieso dat ze iets anders vinden dan die gordijntjes, vind dat toch niet echt heel chill douchen..
Sowieso omdraaien als je frans hoort, voor dringen bij t eten, hele dag waus hele nacht wakker zonder rekening te houden met wie ook
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Baal toch wel heel erg dat ik waarschijnlijk niet ga. :(
Misschien dat ik iemand kan optrommelen voor de zaterdag maar dat vind ik dan weer zo zonde ipv een heel weekend want dat is nou juist zo tof aan Defqon.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Basshunterzz wrote:
Echt waar? Dat wordt poffen.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Svennn wrote:En met €22,50 voor een sixpackje Heineken wil het inderdaad lonen om het één en ander van huis mee te nemen :P
Dan geniet je echt van je biertje xd
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Nog meer mensen ingeschreven voor het voetbaltoernooi?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Repulze wrote:Nog meer mensen ingeschreven voor het voetbaltoernooi?
Wij zijn nog groepje aan het vormen, staan op 4 man nu :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Voetbaltoernooi? Niets van gehoord!

edit: aha! http://www.defqon1.nl/defqon-1-football-tournament/
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Staat op de defqon site echt heel groot vermeld, klein beetje naar beneden scrollen
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Timetable zal wel eind deze week/begin volgende week komen of niet?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Verwacht hem maar op dinsdag of woensdag. Vorig jaar kwam die namelijk de dinsdag van te voren online.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

Hadden ze effe 5 jaar eerder mee moeten komen, had dit toen graag thuis willen zien toen ik nog geen 18 was. Alsnog erg tof voor de mensen die er niet bij kunnen zijn
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Netjes :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Tja. b2s deed het met Decibel, dan kan Q natuurlijk niet achterblijven.