Je zult je tentje s'nachts maar terug moeten vinden
Wat een karwei!!
Wat een karwei!!
rustig wachten, zeker als er een slechte weersvoorspelling is krijg je ze wel te pakkenwrote:Ik zoek nog 2 dagkaarten, maar op ticketswap staan ze er pas vanaf 90 euro op. Alsnog kopen of wachten tot een week van te voren op mogelijk goedkopere kaarten?
Daar teken ik wel voor hoorwrote:Totdat alle 3 de dagen 25 graden volle zon wordt voorspeld
Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.wrote:Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui
Mensen met hooikoortswrote:Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.wrote:Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui
Dat dus + het komt de sfeer op de outdoor stages erg ten goede en koelt de tenten ook wat af waardoor het daar dragelijk blijftwrote:Mensen met hooikoortswrote:Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.wrote:Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte buiZo'n bui helpt daar echt enorm goed tegen, dus ook ik vind het wel fijn als het even een beetje gaat regenen :p
Ik heb daar op festivals sowieso (bijna) geen last van, normaliter dus echt welwrote:Mensen met hooikoortswrote:Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.wrote:Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte buiZo'n bui helpt daar echt enorm goed tegen, dus ook ik vind het wel fijn als het even een beetje gaat regenen :p
Als je je shirt uit doet, is dat geen probleem.wrote:Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?
Erg raar, ik neem altijd 12 petjes en 12 shirts mee van iedere set die ik ga bekijken. Wel irritant om iedere keer terug naar je kluisje te gaan maar anders loop je echt voor aap.wrote:Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?
omdat hij nogal overhypt is en zijn tracks groten deels het zelfde klinken misschien?wrote:Waarom zou je niet naar radical gaan ??
Zolang je het niet van hem gestolen hebtwrote:Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?
Wat is dit nouwrote:Normaal kijk ik ook enorm uit naar dit weekend maar heb maandag helaas een tentamen dus ben d'r alleen vrijdagavond en waarschijnlijk kom ik zaterdag aan het einde van de middag even kijken