Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je zult je tentje s'nachts maar terug moeten vinden xd :lol:

Wat een karwei!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek nog 2 dagkaarten, maar op ticketswap staan ze er pas vanaf 90 euro op. Alsnog kopen of wachten tot een week van te voren op mogelijk goedkopere kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Ik zoek nog 2 dagkaarten, maar op ticketswap staan ze er pas vanaf 90 euro op. Alsnog kopen of wachten tot een week van te voren op mogelijk goedkopere kaarten?

rustig wachten, zeker als er een slechte weersvoorspelling is krijg je ze wel te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd wachten tot ongeveer 4 dagen van tevoren met dat soort dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de vrijdagavond dalen ze flink in prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch nog het hele weekend aanwezig, goeie zaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 01:22 
 
Hardtraxxer

Totdat alle 3 de dagen 25 graden volle zon wordt voorspeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Totdat alle 3 de dagen 25 graden volle zon wordt voorspeld :P

Daar teken ik wel voor hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou geweldig zijn als weer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui

Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Miwer schreef:
Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui

Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.


Mensen met hooikoorts >.< Zo'n bui helpt daar echt enorm goed tegen, dus ook ik vind het wel fijn als het even een beetje gaat regenen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Richardd schreef:
Miwer schreef:
Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui

Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.


Mensen met hooikoorts >.< Zo'n bui helpt daar echt enorm goed tegen, dus ook ik vind het wel fijn als het even een beetje gaat regenen :p

Dat dus + het komt de sfeer op de outdoor stages erg ten goede en koelt de tenten ook wat af waardoor het daar dragelijk blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:43 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Richardd schreef:
Miwer schreef:
Nee bedankt, die het weer maar als gister op intents met halverwege een korte bui

Wie wil er nou een bui tussendoor? Als het tegen de 30 graden is oké. Als je verkoeling wilt dan gooi je maar een flesje water over jezelf heen of wast je gezicht o.i.d.


Mensen met hooikoorts >.< Zo'n bui helpt daar echt enorm goed tegen, dus ook ik vind het wel fijn als het even een beetje gaat regenen :p


Ik heb daar op festivals sowieso (bijna) geen last van, normaliter dus echt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gideon schreef:
Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?


Als je je shirt uit doet, is dat geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Gideon schreef:
Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?

Erg raar, ik neem altijd 12 petjes en 12 shirts mee van iedere set die ik ga bekijken. Wel irritant om iedere keer terug naar je kluisje te gaan maar anders loop je echt voor aap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zou je niet naar radical gaan ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 20:12 
 
Hardtraxx Addict

tacoboy26 schreef:
Waarom zou je niet naar radical gaan ??

omdat hij nogal overhypt is en zijn tracks groten deels het zelfde klinken misschien? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gideon schreef:
Is het raar als je een pet van een DJ op hebt maar niet bij die DJ staat?


Zolang je het niet van hem gestolen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:32 
 
Hardtraxxer

Nog 10 dagen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duitse schreef:
Nog 10 dagen :bomb:

Aftellen is begonnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL

Duurt veel te lang dit wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal kijk ik ook enorm uit naar dit weekend maar heb maandag helaas een tentamen dus ben d'r alleen vrijdagavond en waarschijnlijk kom ik zaterdag aan het einde van de middag even kijken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Normaal kijk ik ook enorm uit naar dit weekend maar heb maandag helaas een tentamen dus ben d'r alleen vrijdagavond en waarschijnlijk kom ik zaterdag aan het einde van de middag even kijken :(


Wat is dit nou :(
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten