Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar om nou vroeg al te beginnen met roepen dat je een tijdje uit de roulatie ligt en je knapt sneller op dan verwacht kan je flink wat grote boekingen mislopen
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Zoeken er mensen uit de omgeving Well/­Horst/­Venray/­Venlo nog vervoer voor een weekend Defqon ? Wij hebben nog plaats voor 2 personen en zo is het natuurlijk voor iedereen goedkoper!­ PM!­
VerwijderenAanpassen
Bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lommen?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Weet iemand ofdat ze dan wel de black op dezelfde plek gaan doen? Of gaan ze de orange met de black wisselen?


Denk dat het het meest logisch is wanneer ze de Black op de plek van de Orange vorig jaar zetten inderdaad. Nog een reden om het in een tent te doen.

Ik las dat de mensen met de auto en met de bussen voor de camping een andere camping ingang hebben. Dit doet me dus denken dat de camping ook deels voor de brug is. Ik denk hier door weer dat de zaterdag ingang niet op de zelfde plaats is als normaal. Daardoor komt de optie weer vrij de festival ingang van de camping te verplaatsen(naar de zelfde plek als bij lowlands) En daar door zou het ook kunnen dat de black op de zelfde plaatst blijft en de blue daar bij komt.
Misschien ver gezocht ik weet het :P


Op de site van Defqon staat de de grote supermarkt op veld 2 is en nog een kleine op veld 5. Dat zou betekenen dat er een nieuw campingveld 5 bij komt. Dat lijkt me dan vóór de brug, net als bij Lowlands. Het zou me niet verbazen als ze de ingang van de camping naar het festivalterrein dan ook hetzelfde maken als bij Lowlands inderdaad. Anders wordt het voor mensen van veld 5 wel echt een takke eind lopen.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict

persoonlijk verwacht ik veld 7 als veld 5 hier. maar we zullen het zien.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:14 
 

Black en Blue staat met de rug naar elkaar toe.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:18 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Black en Blue staat met de rug naar elkaar toe.

und hoe weten gij da? :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Action heeft stoeltjes in de aanbieidng voor 5,99
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kriebels beginnen al op te komen :thumbsup: behoorlijk veel zin
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moxizz schreef:

CAMPING PLAATJE


Aardig zuur als je tentje op camping 6 staat.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 09:52 
 
Hardtraxxer

Hooli schreef:
Moxizz schreef:

CAMPING PLAATJE


Aardig zuur als je tentje op camping 6 staat.


Vorig jaar achter op 4 gestaan, vond ik al een takke eind lopen xd laat staan op 6
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:14 
 
Hardtraxx Addict

Brmn schreef:
Hooli schreef:
Moxizz schreef:

CAMPING PLAATJE


Aardig zuur als je tentje op camping 6 staat.


Vorig jaar achter op 4 gestaan, vond ik al een takke eind lopen xd laat staan op 6

Waarom denk je dat mensen voor lowlands al uren voor dat de camping open gaat aanwezig zijn :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee, hoezo dan? :cool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

begin ook aardig veel zin te krijgen :yay:

Moest je trouwens op Summerfestival camping 2 staan. kon je meer als een half uur lopen :(
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rock am Ring (ja hele andere muziekstijl i know, maar daar hou ik ook van) moesten wij ook een half uur lopen van onze tent naar de ingang, en dan zaten wij nog niet eens op de verst gelegen kampeervelden...
Te verwend gewoon hier :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:14 
 
Hardtraxxer

1ste jaar Tomorrowland ook makkelijk 20/25 moeten lopen om op de main te zijn. Q-dance stage deden we een uur over xd Maar volgens mij komt er inderdaad een stuk camping vóór de brug.
Zijn 5.000 extra campingkaarten verkocht, die kon je eigenlijk nergens meer kwijt.
Ik hoop de magenta op de plek van de black :p die zou ook een stuk groter worden.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict

robin92 schreef:
1ste jaar Tomorrowland ook makkelijk 20/25 moeten lopen om op de main te zijn. Q-dance stage deden we een uur over xd Maar volgens mij komt er inderdaad een stuk camping vóór de brug.
Zijn 5.000 extra campingkaarten verkocht, die kon je eigenlijk nergens meer kwijt.
Ik hoop de magenta op de plek van de black :p die zou ook een stuk groter worden.

Ze vermelden ook dat de camping 2 ingangen heeft een voor de auto's en een voor de bussen/kiss&ride
denk zomaar 1 voor en 1 achter de brug
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond dat lopen bij de vorige editie wel wat hebben, campingsfeer proeven en genoeg te zien.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 09:03 
 

Firetrap schreef:
Ik vond dat lopen bij de vorige editie wel wat hebben, campingsfeer proeven en genoeg te zien.


Vooral op de vrijdag :clap:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over loopafstanden gesproken; Glastonbury festival:

Afbeelding

:woot:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 09:58 
 
Hardtraxx Addict

waar is het festival? ik zie alleen maar camping :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
waar is het festival? ik zie alleen maar camping


Lijkt wel of ze daar het festival over de hele camping verspreiden ^^
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:56 
 
Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
Miwer schreef:
waar is het festival? ik zie alleen maar camping


Lijkt wel of ze daar het festival over de hele camping verspreiden ^^

zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Miwer schreef:
zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping

Vergis je niet in de omvang van die outdoor stages hoor :P Daar past volgens mij heel defqon wel in qua bezoekersaantallen
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 11:15 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Afbeelding

Miwer schreef:
zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping

Vergis je niet in de omvang van die outdoor stages hoor :P Daar past volgens mij heel defqon wel in qua bezoekersaantallen

oke ik zag alleen die rechts boven :P
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten