Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Ja maar om nou vroeg al te beginnen met roepen dat je een tijdje uit de roulatie ligt en je knapt sneller op dan verwacht kan je flink wat grote boekingen mislopen
S
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Zoeken er mensen uit de omgeving Well/­Horst/­Venray/­Venlo nog vervoer voor een weekend Defqon ? Wij hebben nog plaats voor 2 personen en zo is het natuurlijk voor iedereen goedkoper!­ PM!­
VerwijderenAanpassen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lommen?
Hardtraxxer
55 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:
Paultheone wrote:Weet iemand ofdat ze dan wel de black op dezelfde plek gaan doen? Of gaan ze de orange met de black wisselen?
Denk dat het het meest logisch is wanneer ze de Black op de plek van de Orange vorig jaar zetten inderdaad. Nog een reden om het in een tent te doen.
Ik las dat de mensen met de auto en met de bussen voor de camping een andere camping ingang hebben. Dit doet me dus denken dat de camping ook deels voor de brug is. Ik denk hier door weer dat de zaterdag ingang niet op de zelfde plaats is als normaal. Daardoor komt de optie weer vrij de festival ingang van de camping te verplaatsen(naar de zelfde plek als bij lowlands) En daar door zou het ook kunnen dat de black op de zelfde plaatst blijft en de blue daar bij komt.
Misschien ver gezocht ik weet het :P
Op de site van Defqon staat de de grote supermarkt op veld 2 is en nog een kleine op veld 5. Dat zou betekenen dat er een nieuw campingveld 5 bij komt. Dat lijkt me dan vóór de brug, net als bij Lowlands. Het zou me niet verbazen als ze de ingang van de camping naar het festivalterrein dan ook hetzelfde maken als bij Lowlands inderdaad. Anders wordt het voor mensen van veld 5 wel echt een takke eind lopen.

Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
persoonlijk verwacht ik veld 7 als veld 5 hier. maar we zullen het zien.
S
Black en Blue staat met de rug naar elkaar toe.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
stefaneke wrote:Black en Blue staat met de rug naar elkaar toe.
und hoe weten gij da? :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Action heeft stoeltjes in de aanbieidng voor 5,99
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
kriebels beginnen al op te komen :thumbsup: behoorlijk veel zin
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Moxizz wrote:
CAMPING PLAATJE
Aardig zuur als je tentje op camping 6 staat.
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Hooli wrote:
Moxizz wrote:
CAMPING PLAATJE
Vorig jaar achter op 4 gestaan, vond ik al een takke eind lopen xd laat staan op 6
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Brmn wrote:
Hooli wrote:
Moxizz wrote:
CAMPING PLAATJE
Vorig jaar achter op 4 gestaan, vond ik al een takke eind lopen xd laat staan op 6
Waarom denk je dat mensen voor lowlands al uren voor dat de camping open gaat aanwezig zijn :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Geen idee, hoezo dan? :cool:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
begin ook aardig veel zin te krijgen :yay:

Moest je trouwens op Summerfestival camping 2 staan. kon je meer als een half uur lopen :(
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Rock am Ring (ja hele andere muziekstijl i know, maar daar hou ik ook van) moesten wij ook een half uur lopen van onze tent naar de ingang, en dan zaten wij nog niet eens op de verst gelegen kampeervelden...
Te verwend gewoon hier :P
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
1ste jaar Tomorrowland ook makkelijk 20/25 moeten lopen om op de main te zijn. Q-dance stage deden we een uur over xd Maar volgens mij komt er inderdaad een stuk camping vóór de brug.
Zijn 5.000 extra campingkaarten verkocht, die kon je eigenlijk nergens meer kwijt.
Ik hoop de magenta op de plek van de black :p die zou ook een stuk groter worden.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
robin92 wrote:1ste jaar Tomorrowland ook makkelijk 20/25 moeten lopen om op de main te zijn. Q-dance stage deden we een uur over xd Maar volgens mij komt er inderdaad een stuk camping vóór de brug.
Zijn 5.000 extra campingkaarten verkocht, die kon je eigenlijk nergens meer kwijt.
Ik hoop de magenta op de plek van de black :p die zou ook een stuk groter worden.
Ze vermelden ook dat de camping 2 ingangen heeft een voor de auto's en een voor de bussen/kiss&ride
denk zomaar 1 voor en 1 achter de brug
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik vond dat lopen bij de vorige editie wel wat hebben, campingsfeer proeven en genoeg te zien.
K
Firetrap wrote:Ik vond dat lopen bij de vorige editie wel wat hebben, campingsfeer proeven en genoeg te zien.
Vooral op de vrijdag :clap:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Over loopafstanden gesproken; Glastonbury festival:

Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)

:woot:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
waar is het festival? ik zie alleen maar camping :P
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Miwer wrote:waar is het festival? ik zie alleen maar camping
Lijkt wel of ze daar het festival over de hele camping verspreiden ^^
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Spitta wrote:
Miwer wrote:waar is het festival? ik zie alleen maar camping
Lijkt wel of ze daar het festival over de hele camping verspreiden ^^
zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Miwer wrote:zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping
Vergis je niet in de omvang van die outdoor stages hoor :P Daar past volgens mij heel defqon wel in qua bezoekersaantallen
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Norther66 wrote:Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)
Miwer wrote:zelfs dan, wel erg weinig/kleine podia voor het formaat camping
Vergis je niet in de omvang van die outdoor stages hoor :P Daar past volgens mij heel defqon wel in qua bezoekersaantallen
oke ik zag alleen die rechts boven :P