Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:40 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Grim schreef:
Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base. :D

Stonden er 2, maar alsnog hoor je achteraan veel te weinig. Snap ook niet dat daar achteraan dat VIP-deck staat.


Vip deck heeft dus raar genoeg wel weer eigen speakers.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd

Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd

Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.

AH wat lievvvv
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft toch ook niet je vriendin in een andere tent te stoppen? Ik heb geen idee wat je allemaal van plan bent om mee te nemen en hoe groot je tent is en alles, maar het enige wat ik 123 kan bedenken is weinig meenemen en eventueel je spullen bij een bevriend iemand in een tent te gooien. Heel veel andere oplossingen zijn er eigenlijk volgens mij niet.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sleep:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Repulze schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd

Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.

3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimte
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
:sleep:

Sorry, was een grapje. Hoopte dat we dat punt al wel bereikt hadden. :(

Dan maar op de serieuze noot verder; wellicht een handige tip(i) om eerst eens ff te kijken of alles past voordat je ons aan het denken zet?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?

Ben nooit een weekend geweest, dus geen idee of dat blijft liggen >.<
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?

Ben nooit een weekend geweest, dus geen idee of dat blijft liggen >.<

Dat blijft niet liggen :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een cheap-ass pop up tentje neergooien en die gebruiken als kruip-in-closet ofzo :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Repulze schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd

Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.

3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimte

Skribbler, ik heb er weer een!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:00 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Skribbler, ik heb er weer een!


:lol:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt d'r maar in. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Repulze schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd

Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.

3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimte

We kunnen inderdaad in ieder geval een anderhalf persoons luchtbed meenemen.

Rickzel schreef:
Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?

Ben nooit een weekend geweest, dus geen idee of dat blijft liggen >.<

Haha dat heeft inderdaad geen nut, als mensen willen jatten gebeurt het toch wel :/
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Skribbler, ik heb er weer een!

GODVERDOMME, LEREN MENSEN HET DAN NOOIT?!
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Chroman schreef:
Skribbler, ik heb er weer een!

GODVERDOMME LEREN MENSEN HET DAN NOOIT


Interpunctie maat.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUCK YOU!







:kiss:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dankje schat.
Bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten tot we weer samen zijn :loving: Ik schop Monique wel eventjes de tent uit... :kiss2:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 01:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kan niet wachten tot we weer samen zijn :loving: Ik schop Monique wel eventjes de tent uit... :kiss2:


Ik schop Kees, Stefan +1, Wichard +1 en Stan wel even de tent uit, hebben we meer ruimte.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Due to personal circumstances, Wasted Mind unfortunately won’t be able to perform at ‪#‎Defqon1‬ Weekend Festival. Bodyshock will take his place!

Ook geen Wasted Mind op Defqon dus, na afzeggingen op Supersized & Masters..
Vraag me nu toch wel af wat er aan de hand is
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben inderdaad wel benieuwd wat het is... Je zou denken dat hij ernstig ziek is oid want zoveel gigs afzeggen is niet normaal.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:43 
 
Hardtraxx Addict

misschien het zelfde als dr peacock en adaro gehad hebben (oren)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is het toch vrij simpel en kan 'ie het zo laten weten?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso raar om steeds (relatief) vlak van tevoren zoiets bekend te maken als het net zo'n zelfde verhaal zou zijn.
Dan was er allang iets bekend gemaakt dat het een langere periode zou duren..lijkt me
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten