Vip deck heeft dus raar genoeg wel weer eigen speakers.wrote:Stonden er 2, maar alsnog hoor je achteraan veel te weinig. Snap ook niet dat daar achteraan dat VIP-deck staat.wrote:Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.wrote:Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd.
Verder geen problemen gehad, was gewoon op zoek naar een creatieve geest.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.
AH wat lievvvvwrote:Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.wrote:Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd.
En dan eentje die wat creatiever is dan het advies te geven mijn vriendin bij een ander in de tent te dumpen terwijl we juist het weekend van defqon 3 jaar samen zijn gvd wat een zin zonder leestekens.
Je hoeft toch ook niet je vriendin in een andere tent te stoppen? Ik heb geen idee wat je allemaal van plan bent om mee te nemen en hoe groot je tent is en alles, maar het enige wat ik 123 kan bedenken is weinig meenemen en eventueel je spullen bij een bevriend iemand in een tent te gooien. Heel veel andere oplossingen zijn er eigenlijk volgens mij niet.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimtewrote:Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.wrote:Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd.
Sorry, was een grapje. Hoopte dat we dat punt al wel bereikt hadden.wrote:
Dan maar op de serieuze noot verder; wellicht een handige tip(i) om eerst eens ff te kijken of alles past voordat je ons aan het denken zet?
Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?
Ben nooit een weekend geweest, dus geen idee of dat blijft liggen
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat blijft niet liggenwrote:Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?
Gewoon een cheap-ass pop up tentje neergooien en die gebruiken als kruip-in-closet ofzo 
Skribbler, ik heb er weer een!wrote:3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimtewrote:Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.wrote:Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Skribbler, ik heb er weer een!
We kunnen inderdaad in ieder geval een anderhalf persoons luchtbed meenemen.wrote:3 jaar samen, oke dan lig je toch op je vriendin? bespaard meteen ruimtewrote:Ik ben vorig jaar ook geweest, maar toen hadden we een grotere tent.wrote:Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd.
Haha dat heeft inderdaad geen nut, als mensen willen jatten gebeurt het toch welwrote:Een waterdichte koffer met wieltjes die je naast je tent kan leggen met een slot er op waar je niet al te belangrijke spullen in stopt?
GODVERDOMME, LEREN MENSEN HET DAN NOOIT?!wrote: Skribbler, ik heb er weer een!
Last edited by The Skribbler on , edited 1 time in total.
Interpunctie maat.wrote:GODVERDOMME LEREN MENSEN HET DAN NOOITwrote: Skribbler, ik heb er weer een!
Kan niet wachten tot we weer samen zijn
Ik schop Monique wel eventjes de tent uit... 
Ik schop Kees, Stefan +1, Wichard +1 en Stan wel even de tent uit, hebben we meer ruimte.wrote:Kan niet wachten tot we weer samen zijnIk schop Monique wel eventjes de tent uit...
Ook geen Wasted Mind op Defqon dus, na afzeggingen op Supersized & Masters..Due to personal circumstances, Wasted Mind unfortunately won’t be able to perform at #Defqon1 Weekend Festival. Bodyshock will take his place!
Vraag me nu toch wel af wat er aan de hand is
Ik ben inderdaad wel benieuwd wat het is... Je zou denken dat hij ernstig ziek is oid want zoveel gigs afzeggen is niet normaal.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
misschien het zelfde als dr peacock en adaro gehad hebben (oren)
Dan is het toch vrij simpel en kan 'ie het zo laten weten?