Henk-Jan schreef:
Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?
- Spullen in de sloot gooien
- Vriendin bij een andere vent dumpen
- Tent dumpen en in de open lucht bavikeren
- Spullen in een boom hangen
- Gat graven en je spullen daar in dumpen (pas wel op voor de duitsers "das ist mein kuil")
nu serieus, inderdaad een grotere tent kopen en/of minder mee nemen. Veel meer dan een setje kleding voor elke dag en een handdoek heb je niet nodig.
Er zijn wel kluisjes maar daar kan je net zoals op elk ander festival niet heel veel in kwijt