Toevallig stond ik een beetje vooraan, op de lijn van de voorste bar. Geluid was dikke prima daarzo iig.wrote:Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.wrote:Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nog maar 4 weekjes. Het begint hier nu al te kriebelen 
Ik ken het gevoel, duurt lang zeg dat wachten.wrote:Nog maar 4 weekjes. Het begint hier nu al te kriebelen
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Begint bij mij nu ook echt wel op te borrelen ! 
2 jaar geleden was m'n laatste keer!
2 jaar geleden was m'n laatste keer!
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Zin in! vorig jaar was toch wel een van de beste weekenden ooit 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Daar hing alleen maar verlichting aanwrote:Stonden er 2, maar alsnog hoor je achteraan veel te weinig. Snap ook niet dat daar achteraan dat VIP-deck staat.wrote:Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging
Ik had het ook over Defqon. Als daar alleen licht aan die masten hing, stonden wij zo'n 200 meter van de dichtsbijzijnde geluidsbronwrote:ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago

Links die palen.
Heb ik het verkeerd geïnterpreteerdwrote: ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Grotere tent kopenwrote:Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Vriendin thuis laten.wrote:Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
- Spullen in de sloot gooienwrote:Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
- Vriendin bij een andere vent dumpen
- Tent dumpen en in de open lucht bavikeren
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
- Spullen in een boom hangenwrote:- Spullen in de sloot gooienwrote:Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
- Vriendin bij een andere vent dumpen
- Tent dumpen en in de open lucht bavikeren
- Gat graven en je spullen daar in dumpen (pas wel op voor de duitsers "das ist mein kuil")
nu serieus, inderdaad een grotere tent kopen en/of minder mee nemen. Veel meer dan een setje kleding voor elke dag en een handdoek heb je niet nodig.
Er zijn wel kluisjes maar daar kan je net zoals op elk ander festival niet heel veel in kwijt
Je kunt prima wat spullen tussen jullie in kwijt als je niet een super breed matje hebt en overdag kun je dat ook prima op je matje leggen. Wat ben je van plan allemaal mee te nemen? Ik zou zelf met kleren, handdoek, wat eten en zonnebrand wel rond komen geloof ik.wrote:Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Heb je soms zo'n opgooi tentje? En hoeveel persoons is deze?
Tentjes geven gewoon mee toch. Gewoon de ruimte tussen luchtbed/matras benutten. Je zou trouwens ook een tent bij kunnen kopen. Neem je je laptop, een controller en wat boxen mee. Kun je ook nog ff vierkant rammen in de tweede climax misschien.
wrote:Neem je je laptop, een controller en wat boxen mee. Kun je ook nog ff vierkant rammen in de tweede climax misschien.
Denk dat we gewoon een anderhalf persoons luchtbed meenemen, dan passen er genoeg spullen naast.
Volgend keer stel ik serieuze vragen wel in het zever topic, daar krijg je nog serieuzer antwoord