Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 mei 2015 01:44 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
hotymoty schreef:
Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.


Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.

Toevallig stond ik een beetje vooraan, op de lijn van de voorste bar. Geluid was dikke prima daarzo iig.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 4 weekjes. Het begint hier nu al te kriebelen :yay:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Nog maar 4 weekjes. Het begint hier nu al te kriebelen :yay:

Ik ken het gevoel, duurt lang zeg dat wachten.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Begint bij mij nu ook echt wel op te borrelen ! :)
2 jaar geleden was m'n laatste keer!
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gaat toch wel weer weekend he, max?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:54 
 
Hardtraxxer

Zin in! vorig jaar was toch wel een van de beste weekenden ooit :woot:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:22 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Grim schreef:
Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base. :D

Stonden er 2, maar alsnog hoor je achteraan veel te weinig. Snap ook niet dat daar achteraan dat VIP-deck staat.

Daar hing alleen maar verlichting aan
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor...

https://www.facebook.com/HandD/photos/a ... 2406238418
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:04 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:

ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
The Skribbler schreef:

ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging

Ik had het ook over Defqon. Als daar alleen licht aan die masten hing, stonden wij zo'n 200 meter van de dichtsbijzijnde geluidsbron :/
Bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Links die palen.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ik twijfelde niet aan q-base hoor, maar ik dacht dat de reactie daar op weer over defqon ging

Heb ik het verkeerd geïnterpreteerd :whistle: :kiss:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?


Grotere tent kopen
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of minder spullen meenemen.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kluisjes
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn die er dan?
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?


Vriendin thuis laten.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede tent als opslagplaats meenemen
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?


- Spullen in de sloot gooien
- Vriendin bij een andere vent dumpen
- Tent dumpen en in de open lucht bavikeren
Bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?


- Spullen in de sloot gooien
- Vriendin bij een andere vent dumpen
- Tent dumpen en in de open lucht bavikeren

- Spullen in een boom hangen
- Gat graven en je spullen daar in dumpen (pas wel op voor de duitsers "das ist mein kuil")

nu serieus, inderdaad een grotere tent kopen en/of minder mee nemen. Veel meer dan een setje kleding voor elke dag en een handdoek heb je niet nodig.

Er zijn wel kluisjes maar daar kan je net zoals op elk ander festival niet heel veel in kwijt
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Mijn vriendin en ik zitten even met een probleempje.
Onze tent is niet zo groot en heeft ook geen voortent.
We zijn bang dat niet alle spullen erin passen.
Iemand suggesties hoe dit op te lossen?

Je kunt prima wat spullen tussen jullie in kwijt als je niet een super breed matje hebt en overdag kun je dat ook prima op je matje leggen. Wat ben je van plan allemaal mee te nemen? Ik zou zelf met kleren, handdoek, wat eten en zonnebrand wel rond komen geloof ik.
Heb je soms zo'n opgooi tentje? En hoeveel persoons is deze?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tentjes geven gewoon mee toch. Gewoon de ruimte tussen luchtbed/matras benutten. Je zou trouwens ook een tent bij kunnen kopen. Neem je je laptop, een controller en wat boxen mee. Kun je ook nog ff vierkant rammen in de tweede climax misschien.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Neem je je laptop, een controller en wat boxen mee. Kun je ook nog ff vierkant rammen in de tweede climax misschien.

:lol:

Denk dat we gewoon een anderhalf persoons luchtbed meenemen, dan passen er genoeg spullen naast.
Volgend keer stel ik serieuze vragen wel in het zever topic, daar krijg je nog serieuzer antwoord xd
Bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is voor je eigen bestwil. Een beetje voorbereiding op het niveau van zo'n weekender is nooit verkeerd. xd
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten