Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Miwer schreef:
6 bier heineken bandjes zullen er wel weer zijn. Verder heen alleen zaterdag bandjes


vier jaar achter elkaar totaal niet aan gedacht en toevallig zo'n bandje gekregen omdat ik vaak toch wel 6 bier tegelijk haal haha.

Volgens mij heb ik een probleem :beer: :(

Als je ze alle zes zelf opdrinkt wel. Of je drinkt te snel of je bier wordt warm. Dat laatste is een groter probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verstop ze altijd voor later, ik ben een soort bier-paashaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk in m'n eentje heen omdat de mensen waarmee ik zou gaan hun kaartje verkocht hebben...­ :( iemand ervaring hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Waarschijnlijk in m'n eentje heen omdat de mensen waarmee ik zou gaan hun kaartje verkocht hebben...­ :( iemand ervaring hiermee?


Nieuwe vrienden zijn zo gemaakt op dit soort feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 00:32 
 
Hardtraxx Addict

onze "goede vriend" staat ook al op zijn plaats :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 01:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is dat een onderdeel van dan? Een maand van tevoren opbouwen is wel lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komend weekend is er nog een ander evenement, een of ander gristelijk iets.. maar die brug zullen ze wel laten staan tot na defqon lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 10:05 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Waar is dat een onderdeel van dan? Een maand van tevoren opbouwen is wel lang..

Dat is de brug, het gedeelte waar je doorheen loopt.
Er is nu iets christelijks ofzo en ze laten hem dan tot na (ik dacht) lowlands liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op :yay:


Hier ook, enorm benieuwd naar zowel PowerHour als DefqonLegends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 20:23 
 
Hardtraxx Elite

Ronzz schreef:
Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op :yay:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beviel Power Hour zo goed dan? Ik heb geen idee of dat nou écht leuk is.
In ieder geval de Red toch wel aandoen voor Da Tweekaz, Wildstylez en NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje.
Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit nu even te luisteren ja, weet niet of dat nou mijn ding is inderdaad. Maar goed, we kijken wel wat de andere mensen willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje.
Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.


Wat is freestyle manier gemixt? Ik ga nooit naar freestyle stages/area's als die op feesten te vinden zijn, dus vandaar mijn vraag wat dat in houdt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even een gedeelte :)
Vorig jaar zijn wij na 25 minuten zoiets weggegaan, vooral omdat er (buiten de voorste 20meter bij de hekken) het gewoon vaak een dooie bedoeling is op de mainstage.

Het lijkt mij dat je als organisatie wil dat het tijdens zo'n Power Hour volle bak losgaat. Dan zou het n beter idee zijn als ze zoiets dan doen bij The Gathering, waar de sfeer stukken beter is.
Het idee is leuk, maar het komt gewoon niet erg lekker uit de verf op dat tijdstip midden op de dag bij de mainstage.

Het happy hardcore stuk vond ik wel écht heel vet (vanaf 23:00 zoiets), daar wil ik dit jaar wel weer bij zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had de dagen na Defqon vorig jaar last van een schrijnende pijn in mijn anus en ik vermoed dat dat aambeien waren veroorzaakt door dit Power Hour. Wat een ontiegelijk bedroevende bedoeling vond ik dat, zeg. Ben na een minuut of 10 ergens in 't midden van die set maar terug naar de Silver gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 16:59 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.


Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
hotymoty schreef:
Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.


Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.

Inderdaad, vorig jaar de eindshow gevolgd vanaf ongeveer 200 meter van de stage. Enige wat ik meekreeg was het vuurwerk dat af en toe omhoog kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon 4, zoals op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base. :D

Stonden er 2, maar alsnog hoor je achteraan veel te weinig. Snap ook niet dat daar achteraan dat VIP-deck staat.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten