Als je ze alle zes zelf opdrinkt wel. Of je drinkt te snel of je bier wordt warm. Dat laatste is een groter probleem.wrote:vier jaar achter elkaar totaal niet aan gedacht en toevallig zo'n bandje gekregen omdat ik vaak toch wel 6 bier tegelijk haal haha.wrote:6 bier heineken bandjes zullen er wel weer zijn. Verder heen alleen zaterdag bandjes
Volgens mij heb ik een probleem![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik verstop ze altijd voor later, ik ben een soort bier-paashaas...
Waarschijnlijk in m'n eentje heen omdat de mensen waarmee ik zou gaan hun kaartje verkocht hebben...
iemand ervaring hiermee?
Nieuwe vrienden zijn zo gemaakt op dit soort feestenwrote:Waarschijnlijk in m'n eentje heen omdat de mensen waarmee ik zou gaan hun kaartje verkocht hebben...iemand ervaring hiermee?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
onze "goede vriend" staat ook al op zijn plaats 

Last edited by Miwer on , edited 1 time in total.
Waar is dat een onderdeel van dan? Een maand van tevoren opbouwen is wel lang..
Komend weekend is er nog een ander evenement, een of ander gristelijk iets.. maar die brug zullen ze wel laten staan tot na defqon lijkt me
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dat is de brug, het gedeelte waar je doorheen loopt.wrote:Waar is dat een onderdeel van dan? Een maand van tevoren opbouwen is wel lang..
Er is nu iets christelijks ofzo en ze laten hem dan tot na (ik dacht) lowlands liggen
Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op 
Hier ook, enorm benieuwd naar zowel PowerHour als DefqonLegends.wrote:Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:Ben ook benieuwd hoe ze dit jaar het Power Hour invullen! De set van vorig jaar staat nog geregeld op
Beviel Power Hour zo goed dan? Ik heb geen idee of dat nou écht leuk is.
In ieder geval de Red toch wel aandoen voor Da Tweekaz, Wildstylez en NC.
In ieder geval de Red toch wel aandoen voor Da Tweekaz, Wildstylez en NC.
Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje.
Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.
Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.
Ik zit nu even te luisteren ja, weet niet of dat nou mijn ding is inderdaad. Maar goed, we kijken wel wat de andere mensen willen 
Wat is freestyle manier gemixt? Ik ga nooit naar freestyle stages/area's als die op feesten te vinden zijn, dus vandaar mijn vraag wat dat in houdtwrote:Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje.
View on YouTube
Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even een gedeelte
Vorig jaar zijn wij na 25 minuten zoiets weggegaan, vooral omdat er (buiten de voorste 20meter bij de hekken) het gewoon vaak een dooie bedoeling is op de mainstage.
Het lijkt mij dat je als organisatie wil dat het tijdens zo'n Power Hour volle bak losgaat. Dan zou het n beter idee zijn als ze zoiets dan doen bij The Gathering, waar de sfeer stukken beter is.
Het idee is leuk, maar het komt gewoon niet erg lekker uit de verf op dat tijdstip midden op de dag bij de mainstage.
Het happy hardcore stuk vond ik wel écht heel vet (vanaf 23:00 zoiets), daar wil ik dit jaar wel weer bij zijn
Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even een gedeelte
Vorig jaar zijn wij na 25 minuten zoiets weggegaan, vooral omdat er (buiten de voorste 20meter bij de hekken) het gewoon vaak een dooie bedoeling is op de mainstage.
Het lijkt mij dat je als organisatie wil dat het tijdens zo'n Power Hour volle bak losgaat. Dan zou het n beter idee zijn als ze zoiets dan doen bij The Gathering, waar de sfeer stukken beter is.
Het idee is leuk, maar het komt gewoon niet erg lekker uit de verf op dat tijdstip midden op de dag bij de mainstage.
Het happy hardcore stuk vond ik wel écht heel vet (vanaf 23:00 zoiets), daar wil ik dit jaar wel weer bij zijn
Ik had de dagen na Defqon vorig jaar last van een schrijnende pijn in mijn anus en ik vermoed dat dat aambeien waren veroorzaakt door dit Power Hour. Wat een ontiegelijk bedroevende bedoeling vond ik dat, zeg. Ben na een minuut of 10 ergens in 't midden van die set maar terug naar de Silver gegaan.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.wrote:Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.
Inderdaad, vorig jaar de eindshow gevolgd vanaf ongeveer 200 meter van de stage. Enige wat ik meekreeg was het vuurwerk dat af en toe omhoog kwam.wrote:Op de DQ main moet je sowieso vooraan staan, want achteraan is het geluid gewoon bagger.wrote:Ik vond het juist super dik! Geluid ging wat harder volgens mij. Sfeer zat er goed in, ligt er ook aan waar je staat. Top vermaakt tijdens Powerhour.
Als ze nou eens halverwege 2 speakertorens zetten zoals op Q-Base.