Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje. Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.
Wildstylez wellicht even bekijken, NC een zekerheidje. Ik heb hooguit een kwartiertje bij de Power Hour gestaan, vond het echt schrijnend slecht. Gewoon een uur aan hitjes op een freestyle manier gemixt.
Wat is freestyle manier gemixt? Ik ga nooit naar freestyle stages/area's als die op feesten te vinden zijn, dus vandaar mijn vraag wat dat in houdt
Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even een gedeelte Vorig jaar zijn wij na 25 minuten zoiets weggegaan, vooral omdat er (buiten de voorste 20meter bij de hekken) het gewoon vaak een dooie bedoeling is op de mainstage.
Het lijkt mij dat je als organisatie wil dat het tijdens zo'n Power Hour volle bak losgaat. Dan zou het n beter idee zijn als ze zoiets dan doen bij The Gathering, waar de sfeer stukken beter is. Het idee is leuk, maar het komt gewoon niet erg lekker uit de verf op dat tijdstip midden op de dag bij de mainstage.
Het happy hardcore stuk vond ik wel écht heel vet (vanaf 23:00 zoiets), daar wil ik dit jaar wel weer bij zijn
Ik had de dagen na Defqon vorig jaar last van een schrijnende pijn in mijn anus en ik vermoed dat dat aambeien waren veroorzaakt door dit Power Hour. Wat een ontiegelijk bedroevende bedoeling vond ik dat, zeg. Ben na een minuut of 10 ergens in 't midden van die set maar terug naar de Silver gegaan.