Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hey is dat Chad die erin zit?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Mitchols schreef:
Blue stage it is! :yay:


Niemand neemt je serieus als je dat soort onzin zegt.


Wat vind je precies de onzin? En waarom zouden we hem niet serieus nemen? Want als dit je dieptepunt is qua onzinnige posts dan lees je niet veel op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat mensen nog ingaan op troll posts van die max :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Max luistert Frenchcore en niks anders gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is broertje van Angerfist toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lol at de ouders die hun zoon fist noemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max moet gewoon niet zo Kwaai doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Max luistert Frenchcore en niks anders gr.

Ja volgend jaar de frenchcore en terror apart svp en ook speedcore tent ipv blue slapen is voor mietjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Broken Balance schreef:
Max luistert Frenchcore en niks anders gr.

Ja volgend jaar de frenchcore en terror apart svp en ook speedcore tent ipv blue slapen is voor mietjes


How about no?

Verdomd veel zin in man, voel me net een klein kind :yay:
10e keer DQ achter elkaar voor mij, wordt een bijzondere hoop ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister 2 tenten aangeschaft bij de Lidl, BBQ's zijn aangeschaft, heb d'r helemaal zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Gister 2 tenten aangeschaft bij de Lidl, BBQ's zijn aangeschaft, heb d'r helemaal zin in

Ik wens je vast sterkte met die tentjes. Een keer gehad en nooit meer, waterdicht zijn ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zo dat als je knoflook op je tent hangt er geen Fransen in de buurt komen? Of juist wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb deze, http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=553

Lijken me prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag een Lidl link staan en hoopte dat het een pagina was met knoflook, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Ik heb deze, http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=553

Lijken me prima

Dit is inderdaad een andere dan ik had, ik had van die opgooi tentjes daar gehaald ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
How about no?

U don't say
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Is het zo dat als je knoflook op je tent hangt er geen Fransen in de buurt komen? Of juist wel?


En als je pasta over je tent flikkert de Italianen weg blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je olie over je tent heen gooit trekt het Amerikanen aan, geen aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet dat het zoveel uitmaakt maar krijgen mensen die alleen zaterdag gaan ook een bandje? ;)
Mijn gevoel zegt waarschijnlijk niet,hopelijk is dat fout want ik vind het altijd wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Niet dat het zoveel uitmaakt maar krijgen mensen die alleen zaterdag gaan ook een bandje? ;)
Mijn gevoel zegt waarschijnlijk niet,hopelijk is dat fout want ik vind het altijd wel leuk :D


Ik denk dat je met je gevoel wel goed zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hard Invasion schreef:
Niet dat het zoveel uitmaakt maar krijgen mensen die alleen zaterdag gaan ook een bandje? ;)
Mijn gevoel zegt waarschijnlijk niet,hopelijk is dat fout want ik vind het altijd wel leuk :D


Ik denk dat je met je gevoel wel goed zit ;)


Waarschijnlijk wel! ;)
Vorig jaar was ik een weekend gegaan zou het nu ook doen maar helaas geen tijd voor. Dan maar enkel zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Norther66 schreef:
Hard Invasion schreef:
Niet dat het zoveel uitmaakt maar krijgen mensen die alleen zaterdag gaan ook een bandje? ;)
Mijn gevoel zegt waarschijnlijk niet,hopelijk is dat fout want ik vind het altijd wel leuk :D


Ik denk dat je met je gevoel wel goed zit ;)


Waarschijnlijk wel! ;)
Vorig jaar was ik een weekend gegaan zou het nu ook doen maar helaas geen tijd voor. Dan maar enkel zaterdag! :thumbsup:

decibel ook niet dus defqon waarschijnlijk ook niet, al heb je bij decibel meestal nog bandjes van heineken bij 6 bier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heineken bandjes heb je op defqon ook, als ik et me goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 04:25 
 
Hardtraxx Addict

6 bier heineken bandjes zullen er wel weer zijn. Verder heen alleen zaterdag bandjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
6 bier heineken bandjes zullen er wel weer zijn. Verder heen alleen zaterdag bandjes


vier jaar achter elkaar totaal niet aan gedacht en toevallig zo'n bandje gekregen omdat ik vaak toch wel 6 bier tegelijk haal haha.

Volgens mij heb ik een probleem :beer: :(
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten