Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:09 
 
Hardtraxxer

aanwezig, vorig jaar prima naar me zin gehad op de camping. :clap:
alleen had ik beter naar de mensen op dit forum moeten luisteren.
me arm is nog aan het herstellen van sjouwen met al me spullen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:08 
 

Donkey02 schreef:
aanwezig, vorig jaar prima naar me zin gehad op de camping. :clap:
alleen had ik beter naar de mensen op dit forum moeten luisteren.
me arm is nog aan het herstellen van sjouwen met al me spullen :P


Daarom nemen wij volgend jaar ook een fendt 916 mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Daarom nemen wij volgend jaar ook een fendt 916 mee


Pohh, das 'n mooi ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 63 20! Hier kiek nog iene!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das mien mèrk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Woar was ik ook alweer gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Donkey02 schreef:
aanwezig, vorig jaar prima naar me zin gehad op de camping. :clap:
alleen had ik beter naar de mensen op dit forum moeten luisteren.
me arm is nog aan het herstellen van sjouwen met al me spullen :P


Daarom nemen wij volgend jaar ook een fendt 916 mee


Mooi, gooi ik m'n spullen bij jou erbij! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 20:32 
 

tis wel 'n vario tms he

mee airco
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxx Newbie

hopen op meer harde djs op de mainstage zonde om zon mooi podium zulke kutmuziek te draaien
defqon moet gewoon knallen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jorgraw schreef:
hopen op meer harde djs op de mainstage zonde om zon mooi podium zulke kutmuziek te draaien
defqon moet gewoon knallen zijn


Gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

heb ik gelijk of heb ik gelijk??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jorgraw schreef:
heb ik gelijk of heb ik gelijk??


Nee heb je niet, als je zo graag raw wil op Defqon ga je maar lekker naar de Blue of Indigo, maarja, wat zou je je druk maken, voorlopig mag jij daar toch niet heen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat megapiraten festijn een ideaal feest voor jou is Jorg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

het zou me erg leuk lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of BKJN vs Partyraiser :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxxer

jorgraw schreef:
hopen op meer harde djs op de mainstage zonde om zon mooi podium zulke kutmuziek te draaien
defqon moet gewoon knallen zijn


Gast, rawstyle is vet gay man. Hou op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:52 
 

Wigaard schreef:
Ik denk dat megapiraten festijn een ideaal feest voor jou is Jorg :thumbup:


Haha, maten van me waren daar geweest, nu wil ik daar ook heen volgend jaar :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

jorgraw schreef:
hopen op meer harde djs op de mainstage zonde om zon mooi podium zulke kutmuziek te draaien
defqon moet gewoon knallen zijn


Jij bent echt de grootste fanboy die ik hier ooit heb gezien zeg :lol: Gelukkig komen we jou pas over twee jaar tegen op een feest, wanneer de hype weer wat minder zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar graag een plekje voor the vision!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Dit jaar graag een plekje voor the vision!


Dit!! Midden op de zaterdag in de blue, kon vorig jaar met Exit Mind, dan kan dat nu ook met the Vision :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ook maar eens een keertje een weekend aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:57 
 

stefan_helmond schreef:
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)


Goeie keus! Zaterdag was vorig jaar het minst van alle dagen! Vrijdag en zondag :yay: Welk park zitten jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)

Ken jij niet beter een dagboek aanschaffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:13 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)


Veel plezier man! De sfeer is inderdaad altijd ziek goed als je een weekend gaat. Gewoon een veel gezelliger campinggevoel en het leukste eraan is nog dat je gezellig met z'n allen kan nachillen terwijl het (hopelijk) nog lekker weer is en dus nog niet naar huis hoeft zoals bij een normaal feest.

Edit: laat dat campinggevoel maar weg, ik las verkeerd xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten