stefan_helmond schreef:
In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en

Veel plezier man! De sfeer is inderdaad altijd ziek goed als je een weekend gaat. Gewoon een veel gezelliger campinggevoel en het leukste eraan is nog dat je gezellig met z'n allen kan nachillen terwijl het (hopelijk) nog lekker weer is en dus nog niet naar huis hoeft zoals bij een normaal feest.
Edit: laat dat campinggevoel maar weg, ik las verkeerd
