Broken Balance schreef:
Op de black..? Want daar mochten ze AoF wel weglaten als een na laatste. Wat haalde die het tempo eruit zeg, meteen vertrokken. Korsakoff & Day-Mar sloten toen met 180/185 BPM af, de laatste 5 platen of zo, en vervolgens draait AoF het leuk terug naar 165 en Partyraiser en Drokz gooiden het toen weer naar 190.
Als ik zo kijk mogen ze de lijn omhoog van 2011 wel weer doen. Tymon, D-Passion vs Ophidian, TOA, The DJ Producer, Sei2ure vs Synapse. Zoiets zou lekker zijn, en dan nog met aanvulling van The Relic, Rude Awakening, Deathmachine, Micromakine en Peaky Pounder o.i.d.
nah, de black deed ik misschien even 5 minuten aan om wat bekenden te meeten. Voor de muziek was ik daar iig niet. Rotator als afsluiter maakte het voor mij mooi af op de silver. Hoop dat ze wel weer met breakcore afsluiten. Verder vond ik het vooral nice dat het tempo er al lekker in zat vanaf 18.00 uur. Ik zie persoonlijk later op de dag liever wat meer uk hardcore dan crossbreed en industrial. Dat is misschien de reden dat ik het niet echt met je eens ben.