Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Laat Delete de blue maar afsluiten! :loving:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Hoe lang dit keer Jurre?

Ja, en ook mentaal of?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurre moest vrijdag alles uit de kast halen om ons bij te houden dus zodoende was het zaterdag vervroegd einde feestweekend :lol:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel weekend aanwezig! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Laat Delete de blue maar afsluiten! :loving:
Bericht Geplaatst op 24 dec 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Richardd schreef:
Voor als je twijfelt om een weekend te gaan, de sfeer op the gathering is ongekend:



Vond the gathering vorig jaar beter omdat dit jaar voor m'n gevoel pas laat het tempo erop ging.

Arg dat ge heehoo, weg sfeer.


Heb daar ook een schijthekel aan, maar toen lette ik er even niet op. Zo geweldig die sfeer
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word de 20e 18 zou dit een probleem zijn of zouden ze daar niet moeilijk over doen of is dat geen probleem?
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 14:54 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Laat Delete de blue maar afsluiten! :loving:


Ik gok Warface de blue en en Delete de xtra raw. Zou misschien wel beter zijn als de xtra raw weer zo is als dit jaar
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict

youri2097 schreef:
word de 20e 18 zou dit een probleem zijn of zouden ze daar niet moeilijk over doen of is dat geen probleem?

dan kom je officieel de 19e dus niet binnen. maar de controle op id is nou niet bepaald streng.
Alleen als je gecontroleerd word heb je pech.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 16:37 
 
Hardtraxx Newbie

radical redemption en eforce moet aflsuiten
of alpha2
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 16:39 
 
Hardtraxxer

jorgraw schreef:
radical redemption en eforce moet aflsuiten
of alpha2


Scheelt dat je hier nog niet oud genoeg voor bent.
Bericht Geplaatst op 25 dec 2014 23:56 
 

jorgraw schreef:
radical redemption en eforce moet aflsuiten
of alpha2


Of Southstylers
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 00:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of Dirk Jan DJ
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 01:08 
 

Broken Balance schreef:
Of Dirk Jan DJ


De instructies van de beste Dirk Jan zullen ze niet nodig hebben. Gegarandeerd dat het overgrote gedeelte van de bezoekers de handelingen al tijdig uitgevoerd zullen hebben.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar er moet toch bijgepakt worden
Bericht Geplaatst op 26 dec 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Doe maar radical weer op zondag! Was echt vet en dan lekker genoeg ruimte!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Doe maar radical weer op zondag! Was echt vet en dan lekker genoeg ruimte!


Dat kwam nou vanwege het voetbal he, op dat veld bij de black was het zo druk
Bericht Geplaatst op 27 dec 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Pipa schreef:
Doe maar radical weer op zondag! Was echt vet en dan lekker genoeg ruimte!


Dat kwam nou vanwege het voetbal he, op dat veld bij de black was het zo druk


Haha ohja. Maar sowieso op zondag overal wel meer ruimte
Bericht Geplaatst op 28 dec 2014 16:07 
 
Hardtraxx Newbie

Doe mij de Indigo maar extra op de zondag ^^
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:51 
 
Hardtraxxer

Aangezien iedereen toch shit aan het verzoeken is. Gooi de silver maar open van vrijdag 13.00 uur tot maandag 13.00 uur.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mijn hoop is niet een complete TiH line up op de black en niet een complete Crossbreed line up op de silver.

Ik miste vorig jaar toch wel namen op zaterdag die echt wat meer distorted en oudere industrial draaiden.
Peaky Pounder, Rude Awakening, iets in die trend zou leuk wezen :)

Also TOA en Ophidian weer op de silver plez.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:56 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Mijn hoop is niet een complete TiH line up op de black en niet een complete Crossbreed line up op de silver.

Ik miste vorig jaar toch wel namen op zaterdag die echt wat meer distorted en oudere industrial draaiden.
Peaky Pounder, Rude Awakening, iets in die trend zou leuk wezen :)

Also TOA en Ophidian weer op de silver plez.


Bij TOA kan je alles verwachten ^^. En de line-up was dit jaar vanaf 18.00 uur precies zoals een line-up hoort te zijn. Geen zwak gezeik in ieder geval (smaken verschillen).
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op de black..? Want daar mochten ze AoF wel weglaten als een na laatste. Wat haalde die het tempo eruit zeg, meteen vertrokken. Korsakoff & Day-Mar sloten toen met 180/185 BPM af, de laatste 5 platen of zo, en vervolgens draait AoF het leuk terug naar 165 en Partyraiser en Drokz gooiden het toen weer naar 190.

Als ik zo kijk mogen ze de lijn omhoog van 2011 wel weer doen. Tymon, D-Passion vs Ophidian, TOA, The DJ Producer, Sei2ure vs Synapse. Zoiets zou lekker zijn, en dan nog met aanvulling van The Relic, Rude Awakening, Deathmachine, Micromakine en Peaky Pounder o.i.d.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:07 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Op de black..? Want daar mochten ze AoF wel weglaten als een na laatste. Wat haalde die het tempo eruit zeg, meteen vertrokken. Korsakoff & Day-Mar sloten toen met 180/185 BPM af, de laatste 5 platen of zo, en vervolgens draait AoF het leuk terug naar 165 en Partyraiser en Drokz gooiden het toen weer naar 190.

Als ik zo kijk mogen ze de lijn omhoog van 2011 wel weer doen. Tymon, D-Passion vs Ophidian, TOA, The DJ Producer, Sei2ure vs Synapse. Zoiets zou lekker zijn, en dan nog met aanvulling van The Relic, Rude Awakening, Deathmachine, Micromakine en Peaky Pounder o.i.d.


nah, de black deed ik misschien even 5 minuten aan om wat bekenden te meeten. Voor de muziek was ik daar iig niet. Rotator als afsluiter maakte het voor mij mooi af op de silver. Hoop dat ze wel weer met breakcore afsluiten. Verder vond ik het vooral nice dat het tempo er al lekker in zat vanaf 18.00 uur. Ik zie persoonlijk later op de dag liever wat meer uk hardcore dan crossbreed en industrial. Dat is misschien de reden dat ik het niet echt met je eens ben.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:01 
 
Hardtraxxer

Defqon organiseren voor stuffi dag. Wat een ellende.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten