Grim schreef:
MDesiqn schreef:
Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen
1ste zin is zo scheef als een wipplank, maar DQ1 '14 was vorig jaar mijn eerste weekend festival en ik vind helemaal hartstikke mooi.
Ja, je kan (van wat ik gezien heb) makkelijk drank smokkelen. Ik hield me braafjes aan de richtlijnen stond er iemand een rij of 2 verder met 2x 24 blikjes (33cl?) bier en nog water etc. mocht gewoon naar binnen. Ik pak dit jaar dus gewoon het risico. Smokkelen gaat makkelijk onderin een grote tas/rugzak, gaan ze echt niet bij iedereen er helemaal uit halen. Zorg gewoon dat als ze onderin voelen er niets hard te voelen is.

(niet dubbelzinnig bedoeld)
Vorig jaar waren weekend tickets meer als een week beschikbaar voordat het uitverkocht was, tijd genoeg. Dacht dat ze dit jaar ook camping gingen uitbreiden en minder dagtickets verkopen dus zeker tijd genoeg.
Einde verhaal.
Bedankt voor de reactie.
Na het lezen van mijn eerste zin snap ik dat je hem zo scheef vind.
Ik denk dat ik dan een paar flessen 'mee smokkel' naar binnen zodat ik dan alsnog wat goeds te drinken heb.
Hoe zit het met de camping > festival ingang? Dan bedoel ik met het smokkelen van drank of is dat niet van toepassing?
Ik heb er in ieder geval al veel zin in om een weekend door te halen op een festival.