Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:19 
 

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:
In 2011 m'n eerste festival en vond het 'wel leuk'.
in 2012 vond ik er niet veel aan i.v.m. te veel kut volk etc.
in 2015 wil ik toch weer een poging wagen i.v.m. de toevoeging van de indigo, de yellow en ik de silver steeds meer begin te waarderen. Veel goede verhalen gehoord over de weekend sfeer etc. Vandaag dus een huisje geboekt met z'n 6en :)

Ken jij niet beter een dagboek aanschaffen?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:30 
 

MDesiqn schreef:
Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen


zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen


" Je mag maximaal 4,5 liter frisdrank en drank met minder dan 14% meenemen. Flessen gemaakt van glas en sterke drank zijn verboden." Ik dacht dat je wel kan proberen wat mee te smokkelen, wordt niet altijd zo moeilijk over gedaan.

Hoe duur iets is verschilt. Zorg gewoon dat je ruim voldoende geld mee neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen


1ste zin is zo scheef als een wipplank, maar DQ1 '14 was vorig jaar mijn eerste weekend festival en ik vind helemaal hartstikke mooi.

Ja, je kan (van wat ik gezien heb) makkelijk drank smokkelen. Ik hield me braafjes aan de richtlijnen stond er iemand een rij of 2 verder met 2x 24 blikjes (33cl?) bier en nog water etc. mocht gewoon naar binnen. Ik pak dit jaar dus gewoon het risico. Smokkelen gaat makkelijk onderin een grote tas/rugzak, gaan ze echt niet bij iedereen er helemaal uit halen. Zorg gewoon dat als ze onderin voelen er niets hard te voelen is. :cool: (niet dubbelzinnig bedoeld)

Vorig jaar waren weekend tickets meer als een week beschikbaar voordat het uitverkocht was, tijd genoeg. Dacht dat ze dit jaar ook camping gingen uitbreiden en minder dagtickets verkopen dus zeker tijd genoeg.

Einde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:16 
 
Hardtraxx Addict

dronken worden? als het je daar om gaat kan je ook op het strand gaan zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me dan weer af, hoe kan je je drank koud houden? Lauw/warm bier smaakt niet zo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kleine broer van de heer Koelkast, genaamd koelbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
De kleine broer van de heer Koelkast, genaamd koelbox.


Mag je die gewoon meenemen dan? Zou wel logisch zijn ja haha. Thanks voor het antwoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, mag gewoon mee. Als je geld te veel hebt kun je op de wachtlijst voor deze koelbox, misschien heb je hem dan nog voor DQ1.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Ik vraag me dan weer af, hoe kan je je drank koud houden? Lauw/warm bier smaakt niet zo :P.

Leg het meestal in de vriezer en hou het onder in me tas, dan is het zaterdag/zondag nog wel koud (niet te lang in de vriezer laten want dan gaan we knallen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Yup, mag gewoon mee. Als je geld te veel hebt kun je op de wachtlijst voor deze koelbox, misschien heb je hem dan nog voor DQ1.



Mooi ding! Ik reserveer er gelijk 2. xd

Miwer schreef:
MelvinFR schreef:
Ik vraag me dan weer af, hoe kan je je drank koud houden? Lauw/warm bier smaakt niet zo :P.

Leg het meestal in de vriezer en hou het onder in me tas, dan is het zaterdag/zondag nog wel koud (niet te lang in de vriezer laten want dan gaan we knallen :P )


Dat is ook handig inderdaad! Zal heus wel goed komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plaats het maar hier om niet weer een oud topic te bumpen, nog een reden om een weekend te gaan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde dat t B-Front stukje er niet op staat. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
MDesiqn schreef:
Is dit een goed feest om als eerst een weekend doorheen te halen?
Kan je ook drank 'smokkelen' of meenemen zodat het wat goedkoper wordt om dronken te worden en hoeduur zal het eten zijn? :p
Hopelijk lukt het mij weekendtickets te regelen


1ste zin is zo scheef als een wipplank, maar DQ1 '14 was vorig jaar mijn eerste weekend festival en ik vind helemaal hartstikke mooi.

Ja, je kan (van wat ik gezien heb) makkelijk drank smokkelen. Ik hield me braafjes aan de richtlijnen stond er iemand een rij of 2 verder met 2x 24 blikjes (33cl?) bier en nog water etc. mocht gewoon naar binnen. Ik pak dit jaar dus gewoon het risico. Smokkelen gaat makkelijk onderin een grote tas/rugzak, gaan ze echt niet bij iedereen er helemaal uit halen. Zorg gewoon dat als ze onderin voelen er niets hard te voelen is. :cool: (niet dubbelzinnig bedoeld)

Vorig jaar waren weekend tickets meer als een week beschikbaar voordat het uitverkocht was, tijd genoeg. Dacht dat ze dit jaar ook camping gingen uitbreiden en minder dagtickets verkopen dus zeker tijd genoeg.

Einde verhaal.


Bedankt voor de reactie. :)
Na het lezen van mijn eerste zin snap ik dat je hem zo scheef vind.
Ik denk dat ik dan een paar flessen 'mee smokkel' naar binnen zodat ik dan alsnog wat goeds te drinken heb.
Hoe zit het met de camping > festival ingang? Dan bedoel ik met het smokkelen van drank of is dat niet van toepassing?
Ik heb er in ieder geval al veel zin in om een weekend door te halen op een festival. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Hoe zit het met de camping > festival ingang? Dan bedoel ik met het smokkelen van drank of is dat niet van toepassing?
Ik heb er in ieder geval al veel zin in om een weekend door te halen op een festival. :D

Daar staan gewoon van die poortjes net als bij de gewone festivals, met n paar man beveiliging om drank enzo tegen te houden en te voorkomen dat er mensen door willen die er niks te zoeken hebben.
Dus dat gaat niet zomaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:05 
 

pecola-tje schreef:
MDesiqn schreef:
Hoe zit het met de camping > festival ingang? Dan bedoel ik met het smokkelen van drank of is dat niet van toepassing?
Ik heb er in ieder geval al veel zin in om een weekend door te halen op een festival. :D

Daar staan gewoon van die poortjes net als bij de gewone festivals, met n paar man beveiliging om drank enzo tegen te houden en te voorkomen dat er mensen door willen die er niks te zoeken hebben.
Dus dat gaat niet zomaar ;)


Als je je drank in je slaapzak / eiermatje ofzo doet zal het niet snel opgemerkt worden denk ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan.

MDesiqn schreef:
Camping > festival ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ze niet fouilleren kun je iets aanschaffen zoals in dit filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Aangezien ze niet fouilleren .


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de camping naar het terrein en terug ben ik vorig jaar geen enkele keer gefouilleerd geweest (en ook niemand gefouilleerd zien worden). Het zou handig zijn als je even de voorgaande posts leest zodat je weet waar het over gaat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:47 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Van de camping naar het terrein en terug ben ik vorig jaar geen enkele keer gefouilleerd geweest (en ook niemand gefouilleerd zien worden). Het zou handig zijn als je even de voorgaande posts leest zodat je weet waar het over gaat. ;)


Heb het wel zien gebeuren, overkwam een maat van mij ook. Dus is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard kan ik niet voor iedereen spreken en enkel uit eigen ervaring en van de mensen die ik ken. Natuurlijk hebben bepaalde mensen een grotere kans om eruit gepikt te worden of als je je op een bepaalde manier gedraagd terwijl je door de hekken loopt.

Overigens ben ik vaak genoeg op en af gelopen tussen camping en terrein, mocht je daar aan twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Van de camping naar het terrein en terug ben ik vorig jaar geen enkele keer gefouilleerd geweest (en ook niemand gefouilleerd zien worden). Het zou handig zijn als je even de voorgaande posts leest zodat je weet waar het over gaat. ;)

Oh, ik was net een post aan het uitkiezen waar ik op kon haten.
Natuurlijk heb ik de posts erboven gelezen.
Neemt niet weg dat ik wel ben gefouilleerd, twee of drie keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd van de camping naar het terrein. Misschien heeft het te maken met de uitstraling van de persoon, ik ben namelijk de ideale schoonzoon :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten