Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
wéér een groot festival waar de hardcore in een tent gestopt word :cry:


Silver en Yellow zijn nog steeds outdoor hoor.

En ik denk dat de Black juist de tent van de Gold krijgt, maar dan wat uitgebreider, en dat hij dan zijn eigen plek houd.
De tent van de Gold stond namenlijk op sommige momenten misschien net half vol en meer ook niet. Dus ik denk dat ze die naar buiten verkassen.


Gold naar buiten zou prima compensatie zijn naar mijn idee :D
Naja ik ga er vanuit dat we voor aanvang van het festival wel meer info krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is mooi, allemaal aanmelden pls :lol:

Slaapzakkenrace Defqon.1

"Hét evenement wat natuurlijk dit jaar ook niet mag ontbreken : de Defqon.1 Slaapzakkenrace! Vorig jaar al een erg groot succes, althans, het idee was erg goed, maar dit jaar is het de bedoeling om het idee ook echt uit te voeren.

De Slaapzakkenrace staat gepland op zondag 21 juni 2015 om 08:00. Ideaal tijdstip om er aan mee te doen want dan is iedereen fris, fit en uitgeslapen om mee te doen!

De informatie betreffende welk pad we gaan gebruiken volgt nog.

Voor de winnaar van de Slaapzakkenrace volgt natuurlijk een beloning."


https://www.facebook.com/events/1625529997676874/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je dat nu pas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

No thanks, dan slaap ik met geluk net
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
De Slaapzakkenrace staat gepland op zondag 21 juni 2015 om 08:00. Ideaal tijdstip om er aan mee te doen want dan is iedereen fris, fit en uitgeslapen om mee te doen!


Om 8u 's ochtends ja??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 20:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Optieven gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ik ga ook meedoen lijkt me leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat echt een gekkenhuis worden dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gebruik niets dus dat ga ik sws verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

8 uur 's morgens? Zijn ze helemaal gestoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoorde via via dat je het Defqon-terein niet op mag, voordat je een kaartje voor de slaapzakkenrace heb gekocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een van de kaartje zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:49 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Optieven gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Dit is mooi, allemaal aanmelden pls :lol:

Slaapzakkenrace Defqon.1

"Hét evenement wat natuurlijk dit jaar ook niet mag ontbreken : de Defqon.1 Slaapzakkenrace! Vorig jaar al een erg groot succes, althans, het idee was erg goed, maar dit jaar is het de bedoeling om het idee ook echt uit te voeren.

De Slaapzakkenrace staat gepland op zondag 21 juni 2015 om 08:00. Ideaal tijdstip om er aan mee te doen want dan is iedereen fris, fit en uitgeslapen om mee te doen!

De informatie betreffende welk pad we gaan gebruiken volgt nog.

Voor de winnaar van de Slaapzakkenrace volgt natuurlijk een beloning."


https://www.facebook.com/events/1625529997676874/


Appeltje-eitje; ik neem gewoon mijn Defqon.1 slaapzak mee!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hey is dat Chad die erin zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Appeltje-eitje; ik neem gewoon mijn Defqon.1 slaapzak mee!

Afbeelding

:list:
https://www.facebook.com/events/1625529 ... 554340785/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:


Niks mee te maken! Het is hun eigen slaapzak! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat het niet door Q zelf georganiseerd wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de app staan onwijs veel setjes van 2012/2013 :love:

Vooral Zatox 2012, toen die nog goed was ;) Zatox - Winter :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 16:23 
 
Hardtraxx Newbie

Blue stage it is! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 16:32 
 
Hardtraxxer

Mitchols schreef:
Blue stage it is! :yay:


Niemand neemt je serieus als je dat soort onzin zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel de dag in de blue, raw jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:57 
 

Zie het probleem niet. Hoop dat hij het naar z'n zin heeft daar :thumbup:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten